O-STA

Leto po prevzemu Pekarna Grosuplje uspešno integrirana v skupino DON DON

Skupina DON DON je oktobra lani z nakupom Pekarne Grosuplje, najstarejše in najbolj uveljavljene pekarske znamke v Sloveniji, postala vodilno pekovsko podjetje v regiji. Po letu dni je Pekarna Grosuplje uspešno integrirana v skupino. V Pekarni Grosuplje je danes sedež DON DON-a za Slovenijo in Hrvaško. Pekarna Grosuplje nadaljuje z usmeritvijo v najvišjo kakovost, kar potrjuje 15 zlatih odličij, ki so jih v pekarni prejeli. V novo tehnološko opremo za pripravo testa z dodajanjem kvasnega nastavka so vložili 600.000 evrov.

600.000 evrov za avtomatizirano pripravo predtesta

Največjo investicijo skupine DON DON v Pekarni Grosuplje v preteklem letu dni predstavlja namestitev nove tehnološke opreme za pripravo testa z dodajanjem kvasnega nastavka (oziroma predtesta) v skupni vrednosti 600.000 evrov. Pekarna Grosuplje bo s to tehnologijo priprave testa od oktobra naprej kakovost svojih izdelkov postavila še višje, saj izboljšuje aromo, svežino in polnost okusa izdelkov. Priprava testa s kvasnim nastavkom je znana in v omejeni uporabi pri slovenskih pekarjih. DON DON s Pekarno Grosuplje pa bo prvi med pekovskimi podjetji v Sloveniji, ki bo ta v celoti avtomatiziran tehnološki postopek uvedel v svoj proizvodni proces.

Kruh in pecivo Pekarne Grosuplje so pripravljeni iz prvovrstnih sestavin, več kot polovica izdelkov nima dodanih aditivov. Visoko kakovost njihovih izdelkov dokazujejo zlata odličja, ki jih podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije kot najuglednejše priznanje na področju pekarstva v Sloveniji. Pekarna Grosuplje je letos prejela 15 zlatih odličij za najvišjo kakovost izdelkov.

DON DON letos uvedel 15 novih izdelkov

Skupina DON DON zagotavlja najvišjo kakovost izdelkov in storitev, zato so njihove aktivnosti usmerjene v ustvarjanje novih, inovativnih izdelkov. V procesu razvoja tradicionalne postopke priprave združuje z najnovejšimi tehnološkimi rešitvami. V letošnjem letu je DON DON iz obeh proizvodnih enot, Kranj in Grosuplje, na slovenski trg uvedel 15 novih izdelkov, med njimi: Ovseni kruhek z zdravstveno trditvijo, Polnozrnati Krjavelj, Pirin Skorjavc, izboljšani Sosedov kruh in več vrst pekovskega peciva. Za blagovno znamko Tvojih 5 minut pa več novih izdelkov v skupinah sendviči, cvrto pecivo in pakirani izdelki.

Pekarna Grosuplje tudi pod lastništvom skupine DON DON ostaja strateški partner trgovske družbe Mercator, prejšnjega lastnika.

V Srbiji DON DON postavlja novo tovarno toasta, ki bo najsodobnejša v regiji. Njena zmogljivost bo 80.000 kosov toasta dnevno. Investicija je ocenjena na 10 milijonov eurov, proizvodnja iz katere bodo oskrbovali trge Srbije, Slovenije, Hrvaške, BiH, Bolgarije in Romunije, pa bo stekla spomladi 2017.

Foto: Iztok Kurnik

Dodatne informacije:

Maja Maroša,

Don Don d.o.o.

Vodja marketinga

Maja.marosa@dondon.si

01 7866 907