O-STA

Med prejemniki nagrad Diggit tudi kreativni in inovativni AV studio

Kreativne rešitve AV studia ne poženejo le krvi po žilah, temveč prepričajo tudi strokovnjake iz digitalnega sveta. Tudi letos so njihove digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja, prejele številne nagrade Diggit. Nagrade, ki so jih v 13. različnih kategorijah podelili na torkovi enodnevni konferenci o digitalnem komuniciranju - Diggit, ki vsako leto prinaša znanja in izkušnje, ki jih v današnjem hitro premikajočem se svetu vsi potrebujemo.

AV studio prejel 4 nagrade Diggit

V AV studiu so najbolj ponosni na to, da je strokovna žirija Diggita vrhunskost v kategoriji "Storitve" prepoznala v njihovem spletnem mestu - "ZAČUTI AV STUDIO". Z nagrado Diggit je bila v kategoriji "Finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo" potrjena inovativnost in kreativnost spletnega mesta projekta "VZAJEMNA MLADI - PREVZEMI SPLETNO STRAN". V kategoriji "Izdelki za dom" je strokovna žirija nagradila spletni video za projekt "GORENJE RETRO SPECIAL EDITION: NAPAČNO PARKIRANJE". Znanje AV studia je prepričalo tudi v kategoriji "Javni sektor". Nagrajeno je bilo spletno mesto njihove vseslovenske družbeno odgovorne kampanje "NE ČAKAJ, POSTANI DAROVALEC" za osveščanje o pomembnosti darovanja organov in tkiv. Kampanjo, pri kateri je AV studio združil moči z Zavodom RS za presaditve organov in tkiv - Slovenija-transplant, je z Veliko nagrado SOF za družbeno dobro prepoznala že tudi žirija Slovenskega oglaševalskega festivala.

Spletno mesto AV studia - "ZAČUTI AV STUDIO" - www.av-studio.si

Da pri njihovem delu ne gre le za tisto, kar vidijo in slišijo, temveč predvsem za tisto, kar čutijo, so v AV studiu poudarili s prenovljeno komunikacijo svojega spletnega mesta - www.av-studio.si. In kje sami prepoznavajo največji presežek kreativnosti in inovativnosti projekta? "Združitev vrednot, kot sta srčnost in inovativnost v komunikaciji, je izziv sam po sebi, preslikati te vrednote na spletno mesto pa še večji. Uporabnike nagovarjamo, naj začutijo. Naj začutijo ekipo, naše delo, naše znanje in ne nazadnje, naše naročnike. To sporočilo spremlja tudi naš podpis v obliki srčnega utripa, z združitvijo grafičnih elementov srčnosti in drugačnega ter kreativno zahtevnejšega fotopristopa pa uporabnikom nudimo nove občutke, ki jih pritegnejo in si jih tudi zapomnijo." Ne le nagrada Diggit, vrhunskost ideje potrjujejo tudi rezultati. Z obiskom njihovega spletnega mesta lahko začutite AV studio, njihovo delo lahko spoznate v zavihku Projekti, v Blogu pa se seznanite z najnovejšimi trendi digitalnega komuniciranja.

Spletno mesto projekta "VZAJEMNA MLADI - PREVZEMI SPLETNO STRAN" - www.nistatusa-nipanike.si

"Če kdo ve, kako je, ko se počutiš "Ni panike", so to mladi. Zato smo jih povabili, da nam pokažejo svoje "Ni panike obraze" tudi na spletni strani," svoje izhodišče za idejo spletnega mesta opisujejo v AV studiu. Ciljna skupina projekta "VZAJEMNA MLADI - PREVZEMI SPLETNO STRAN" so bili prav mladi med 15. in 27. letom ter njihovi starši. Z inovativnim spletnim mestom so v AV studiu dosegli več kot 30.000 obiskov, 22.000 obiskovalcev, 6.696 minut prevzema spletne strani in več kot 556 delitev prevzema strani. In kje se skriva ključ uspeha? Kreativci AV studia odgovarjajo: "Mladi radi sodelujejo in gledajo resničnostne šove, kjer se javno nastopa. Tako smo jim skozi celotno kampanjo omogočili, da so prav oni glavni akterji celotne kampanje. Tudi na spletu, kjer so lahko s svojim obrazom prevzeli stran in jo naredili za svojo. Z delitvijo na družbenih omrežjih pa k ogledu pozvali tudi prijatelje. Za dodatno aktivacijo smo poskrbeli z nagradami, ki so jim blizu." Poleg kreativnega cilja so uspeli uresničiti tudi poslovnega - naročnik je ohranil tržni delež ter odlično prodajo ob vedno bolj agresivni ponudbi konkurence.

Spletni video za projekt "GORENJE RETRO SPECIAL EDITION: NAPAČNO PARKIRANJE" - www.youtube.com/watch?v=XgzkzrNHRDY

"Skrite kamere so na družbenih omrežjih popularne, zato smo pripravili zabavno vsebino, ki na nevsiljiv način promovira izdelek na nenavadnem mestu," odločitev za pripravo spletnega videa pojasnjujejo v AV studiu. Za potrebe spletne promocije novega Gorenje Retro Special Edition hladilnika, ki je uradno licenciran s strani podjetja Volkswagen, so posneli skrito kamero. Želeli so posneti pristne reakcije in navdušenje ljudi, ki ga prvič vidijo. Z akcijo so želeli povečati prepoznavnost in zavest o izdelku ter okrepiti željo po nakupu izdelka med ljubitelji retro designa, srednjega in višjega dohodkovnega razreda, ki želijo izstopati.

Spletno mesto kampanje "NE ČAKAJ, POSTANI DAROVALEC" - www.daruj.si

S kampanjo "NE ČAKAJ, POSTANI DAROVALEC" je AV studio želel pomen darovanja organov približati vsem Slovencem. Ker je čakanje za večino ljudi neprijetna izkušnja, so jih čustveno nagovarjali na različnih mestih, kjer se čaka (semafor, železniška postaja, ambulanta ...). Med čakanjem pa so jim dali tudi priložnost za obisk spletne platforme www.daruj.si, namenjene informiranju, ozaveščanju in lajšanju procesa opredelitve. Z nagrado Diggit nagrajena spletna stran združuje pozitivne zgodbe ljudi, ki so prestali presaditev, statistične podatke in interaktiven zemljevid vseh 100+ prijavnih mest za opredelitev ter odgovore na pogosto zastavljena vprašanja. Cilj kampanje ni le ozaveščanje javnosti, temveč tudi spodbujanje splošne, strokovne in medijske javnosti k razmišljanju o tej tabuizirani temi ter zvišanje števila opredeljenih za darovanje, kar posledično pomeni povečanje možnosti preživetja in kakovostnejšega življenja čakajočim na organe. Uspešnost kampanje potrjujejo rezultati: 500-odstotno povečanje opredeljenih v primerjavi z istim obdobjem v lanskem letu, 111 objav v medijih ter 25.000 ogledov strani v prvih treh mesecih.