O-STA

GO NATIVE 2017 - za bolj privlačno in manj vsiljivo oglaševanje

GO NATIVE 2017 - za bolj privlačno in manj vsiljivo oglaševanje

Kaj je nativno oglaševanje? Kako izgledajo nativni oglasi? So učinkoviti? Skupina kreativcev ter strokovnjakov AV studia in podjetja Get Interactive je pred kratkim skupaj s tremi izvrstnimi predavatelji obiskovalcem konference GO NATIVE 2017 delila znanje in kreativnost s področja nativnega oglaševanja.

Nativni oglasi so bolj privlačni in manj vsiljivi kot tradicionalni

V AV studiu in podjetju Get Interactive so na konferenco povabili izjemnega strokovnjaka iz tujine - Britanca Tima Caina, ki je svoje predavanje naslovil "Lessons from research". Predaval je o tem, kaj smo se naučili iz preteklih študij. "Raziskave so pokazale, da so nativni oglasi bolj privlačni in manj vsiljivi v očeh uporabnika v primerjavi s klasičnimi oglasi. Za 73 % internetnih uporabnikov je sponzorirana vsebina neke spletne strani enako ali bolj pomembna kot nesponzorirana. 59 % vprašanih meni, da so nativni oglasi zanimivi. 32 % anketirancev bi nativni oglas delilo družinskemu članu ali prijatelju."

Vsebine nativnega oglaševanja naj uporabniku koristijo

Tim Caine je udeležencem konference GO NATIVE 2017 predstavil, kako nativno oglaševanje deluje skozi nakupni lijak v primerjavi s tradicionalnimi oglasi, kateri so ključni elementi za uspeh ter kako "nativno" vpliva na blagovno znamko. "Raziskave so pokazale, da nativni oglasi razširijo nakupovalni lijak za 29 %, da povečajo število klikov za 31 %, predvsem pa spodbudijo uporabnika, da preživlja čas z oglaševano blagovno znamko. Za največji učinek morajo biti nativni oglasi informativni, zanimivi in uporabni - vsebine morajo uporabniku koristiti. Največji učinek tovrstno oglaševanje doseže v sinergiji s tradicionalnim."

Kakovostno in raznovrstno oglaševanje

Da je svet danes preplavljen z vsebino, trdi Urša Mivšek Sitar iz AV studia. Rešitev vidi v kakovosti in raznovrstnosti oglaševanja. V svojem predavanju, naslovljenem "Kako premagati content shock?", se je osredotočila predvsem na vedno večjo razliko med produkcijo in potrošnjo vsebin ter izpostavila ključne elemente za uspeh vsebinskega marketinga: "Definiramo znamko. Bodimo prvi. Poudarek naj bo na nišni vsebini, pristop naj bo agilen. Inovacije morajo biti neprestane, potrošnika pa postavimo v center. Podatki so zato, da jih uporabimo, nikar pa ne pozabimo na strategijo in sistematizacijo."

Za učinkovitim nativnim oglaševanjem stoji razumevanje uporabnika

Ker je tudi v svetu oglaševanja izjemno pomembno, da se iz napak naučimo čim več, je Damjan Planinc iz podjetja Get Interactive za temo svojega predavanja izbral "Najpogostejše napake nativnega oglaševanja in kako se jim izogniti". Nativno oglaševanje ni samo drugače zapakirano oglaševanje. Je oglaševanje, ki zahteva korenit zasuk k potrebam in razumevanju uporabnikov. Na konkretnih primerih so obiskovalci konference videli, katere so najpogostejše napake. "V nativnem oglaševanju naredimo napako, ko razmišljamo v prvi vrsti o brandu; kadar vsebina ni zanimiva oziroma kakovostna; ko je samo "hard-sell"; ko manjkajo primerne oznake; kadar ga merimo z napačnimi metrikami." Damjan Planinc je predavanje zaključil s petimi napotki za uspešno nativno oglaševanje. "Bodi zanimiv. Informiraj, šele nato prodajaj. Bodi transparenten. Pokaži ekspertizo. Uporabi prave metrike."