O-STA

Gojmir Lešnjak - Gojc poziva oblikovalce k Plaktivatu

"Prijavite se na natečaj za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat in predlagajte vizualno sporočilo, ki bo vodilo k zmanjšanju diabetesa." sporoča Gojc, ki je sicer goreč aktivist pri vseh stvareh, ki se ga dotaknejo. Tako je pristopil tudi k natečaju za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat. Ta v svoji deveti izdaji oblikovalce poziva k iskanju vizualnega sporočila, ki bo ljudi spodbudilo, da smrtno resno vzamejo bolezen, za katero širom sveta trpi več kot 400 milijonov ljudi.

Gojc je bil dolgo prepričan, da diabetesa ni. To je držalo, vse dokler ni mogel več spregledati, da ponoči stalno hodi na stranišče in da je vedno žejen. Med drugimi sta tudi omenjena simptoma pokazatelja diabetesa in po pregledu je zdravnik Gojcu diagnozo tudi potrdil. Nastanek bolezni spodbujajo predvsem slabe življenjske navade (nezdrava prehrana, kajenje in alkohol) ter pomanjkanje gibanja, zato se je Gojc odločil, da bo močno spremenil svoj življenjski slog.


Foto: Dare Brenko

Danes je njegov krvni sladkor v mejah normale in postal je tudi ambasador nacionalne kampanje proti diabetesu Bodi odličnjak! Kot umetnik razume pomen vizualnih komunikacij za osveščanje javnosti, zato se je pridružil tudi projektu Plaktivat, ki ga, tokrat v sodelovanju z Zavodom Diabetes, organizira družba TAM-TAM : "Prijavite se na Plaktivat in predlagajte svojo zamisel za vizualno sporočilo, ki bo ljudi spodbudilo, da smrtno resno vzamejo diabetes, saj gre za bolezen, ki je ne vidimo, ne čutimo in nas ne boli, dokler ni prepozno."

Projekt Plaktivat tako ostaja zvest svojemu poslanstvu, saj spodbuja k razmisleku o družbeni temi, ki potrebuje našo pozornost. Mestni plakat kot javni medij omogoča, da sporočilo doseže široko ciljno skupino in aktivira posameznike ali pa vsaj zaneti iskro, ki vodi k razmisleku. Prijave na natečaj z naslovom "DIABETESA NI. AMPAK JE." so odprte do vključno 3. novembra 2017, plakat z zmagovalno idejo pa bo objavljen na 500 plakatnih mestih širom Slovenije in prijavljen na Slovenski oglaševalski festival (SOF) in Bienale vidnih sporočil Slovenije.

Več o vsebini, ciljih in tehničnih zahtevah lahko prijavitelji preberejo na tam-tam.si/plaktivat.

Matej Lovšin, Zavod Diabetes
Barbara Matijašič, samostojna svetovalka za odnose z javnostmi, družba TAM-TAM