O-STA

Prihodnost sponzorstva v športu je sodelovanje s Kitajsko

Tradicionalna konferenca o marketingu in sponzorstvu v športu je že deseto leto zapored, od skupno štirinajstih izvedb, med 22. in 23. novembrom 2018 potekala v hotelih LifeClass Portorož.

Strokovnjaki s področja marketinga v športu so tradicionalno prizorišče Sporto dogodkov LifeClass Hotels & Spa preimenovali kar v Sportorož, kar pomeni, da si konference brez tega priljubljenega prizorišča kar težko predstavljajo. Med posebnimi gosti letošnjega Sporta je bil tudi Aleksander Čeferin, 7. predsednik Evropske nogometne zveze (UEFA), ki je na tiskovni konferenci predstavil svoj vidik prihodnosti sponzorstev v športu.

"Moje srečanje s predstavniki Alibaba Group je bilo eno najbolj zanimivih poslovnih srečanj, kar sem jih kdaj doživel. Prihodnost sponzorstev v športu bomo morali oblikovati skupaj s Kitajci, ali pa bodo oni narekovali našo prihodnost. Navdušen sem nad njihovimi idejami, ki jih vidim kot priložnost, ne grožnjo. Kar se tiče digitalnega oglaševanja je Kitajska pred Evropo, ki je v marsičem preveč regulirana, staromodna. Kljub vsemu je Evropski nogomet še vedno zelo pomemben, saj je UEFA štirikrat večja kot FIFA. Moje hčerke, na primer, ne gledajo več televizije, ampak strmijo ves čas v mobilni telefon. Rešitev je torej, da se prilagodimo trendom, pridobimo mlade med 12 in 20 letom, da gledajo nogomet, najdemo partnerje in sodelujemo."

Foto: Damjan Žibert (POP TV)