O-STA

Digitalne kampanje STO v letu 2019 skupno dosegle skoraj eno milijardo prikazov oglasov

Ljubljana, 6. decembra - Slovenska turistična organizacija (STO) je v letošnjem letu izvedla šest vidnih digitalnih kampanj, ki so skupno dosegle blizu ene milijarde prikazov oglasov na portalih, družbenih omrežjih in televizijskih kanalih in več sto milijonov uporabnikov družbenih omrežij. Digitalne kampanje je STO izvedla tudi v sodelovanju z najvplivnejšimi globalnimi medijskimi velikani kot sta National Geographic in BBC. Včeraj je bila zabeležena dvomilijonta objava s ključno besedo #ifeelsLOVEnia, s čimer se je zaključila kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo, ki jo je STO lansirala pred natanko letom in pol.

Ob kampanji Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo je STO v letošnjem letu izvedla še pet digitalnih kampanj, med drugim tudi z globalno prepoznavnimi in vplivnimi medijskimi velikani. Šestih vidnih in uspešnih digitalnih kampanj, s katerimi je STO sistematično, učinkovito in inovativno predstavljala Slovenijo kot trajnosti zavezano destinacijo za edinstvena doživetja so: kampanja "Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo"; kampanji "Slovenija, dežela zdravih voda" (WATERS OF WELLBEING) in "4 elementi" (4 ELEMENTS) na kanalih National Geographic; Globalna digitalna kampanja 2019 in v okviru nje serija "Samo v Sloveniji" (ONLY IN SLOVENIA) na BBC in DACH kampanja.

V objavah v videih in fotografijah potencialnim obiskovalcem pripoveduje zgodbo o Sloveniji kot trajnosti zavezani deželi edinstvenih naravnih danosti, ki obiskovalcem omogoča pristna in edinstvena doživetja, daleč od masovnega turizma.

Državna sekretarka Eva Štravs Podlogar je ob tej priložnosti poudarila: "Slovenija je vse bolj prepoznavna turistična destinacija v svetu. Temu so veliko pripomogle odlične promocijske aktivnosti, ki jih izvaja Slovenska turistična organizacija na tujih trgih, še posebej pa njene digitalne promocijske kampanje, ki nagovarjajo širše množice po vsem svetu. Z digitalnimi promocijskimi kampanjami vplivamo na razpršenost turističnega obiska v času in prostoru, saj v teh kampanjah promoviramo tudi manj razvite in manj znane turistične kraje. Predvsem pa je v digitalnih promocijskih kampanjah Slovenija predstavljena kot privlačna destinacija vseh 365 dni v letu. Vsekakor pa ni dovolj, da turiste uspešno nagovorimo in jih pritegnemo k obisku Slovenije, zelo pomembna je turistična ponudba in gostoljubnost, ki jo pri nas doživijo. Zato bomo v prihodnjih dveh letih vodilnim turističnim destinacijam z evropskimi sredstvi pomagali razvijati kompetence, nove, privlačne turistične produkte in digitalizirati kulturno dediščino. Naš skupni cilj je razvoj 5-zvezdičnih doživetij, ki bodo zanimiva za domače in tuje turiste, da bodo zaradi njih v Sloveniji preživeli nekaj dni ter svoja doživetja z veseljem delili preko družbenih medijev."

Mag. Maja Pak, direktorica STO je izpostavila učinkovitost šestih ključnih digitalnih kampanj, s katerimi je STO dosegla več sto milijonov uporabnikov po vsem svetu: "Slovenska turistična organizacija je v letošnjem letu izvedla šest ključnih digitalnih kampanj, med drugim prek največjih in najbolj verodostojnih globalnih medijev kot sta National Geographic in BBC. Z objavami, ki so po produkciji in vsebini izstopale iz povprečja, smo Slovenijo predstavili kot edinstveno, pristno in z naravnimi danostmi ter doživetji bogato deželo. Kampanje, ki so potekale na najpomembnejših družbenih omrežjih, spletnih portalih in medijih visokega dosega, so zabeležile odlične rezultate, med drugim skoraj eno milijardo prikazov oglasov na družbenih omrežji, televizijskih kanalih in tiskanih medijih, na družbenih omrežjih smo dosegli kar 274 milijonov uporabnikov družbenih omrežij."

Mag. Pak je ob zaključku kampanje Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo povedala: "Uresničitev cilja skupno dva milijona objav v zgolj letu in pol dokazuje, da so kampanjo za svojo vzeli tako prebivalci naše dežele kot njeni številni obiskovalci, objave pa so dosegle kar 200 milijonov uporabnikov spleta. V kampanji smo iskali dva milijona razlogov, kaj nas navdušuje nad lepotami naše dežele. In našli smo jih. Z deljenjem doživetij, občutenj in namigov smo postali najbolj pristni ambasadorji slovenskega turizma. Skupaj smo odkrivali znane, še posebej pa manj znane, a prav tako privlačne destinacije, produkte in doživetja skozi vse leto in tako pripomogli k izpolnjevanju ciljev, zastavljenih s Strategijo trajnostne rasti slovenskega turizma 2017-2021, s katerimi nagovarjamo sodobnega gosta in odgovarjamo na izzive sodobnega turizma."

Kampanja "Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo" je od lansiranja 6. junija lani beležila odlične odzive uporabnikov družbenih omrežij, med drugim skupno dva milijona objav z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia, 1,6 milijonov novih objav, v povprečju pa je bilo dnevno zabeleženih 3.000 objav s to ključno besedo. Spletne pristajalne strani kampanje je obiskalo 25.000 uporabnikov.

Foto: Nino Verdnik