O-STA

Plaktivat in slovenski kreativni duh pozivata k odgovornosti, solidarnosti in človečnosti v boju proti koronavirusu

TAM-TAM Inštitut v okviru projekta PLAKTIVAT objavlja javni poziv za oblikovanje mestnega plakata na temo "KORONAVIRUS". Cilj komunikacijske akcije je v posamezniku aktivirati odgovornost, solidarnost in človečnost v boju proti koroni.

Na Plaktivatovo pobudo je slovenska oglaševalska stroka že združila moči in s kreativnimi sporočili poziva posameznike k odgovornemu ravnanju. Korona ne izbira. Ti lahko! #ostanidoma. Do zdaj je bilo zbranih že preko 90 plakatov, ki opozarjajo na našo odgovornost pri soočanju s pandemijo. Dva ozavešča na TAM-TAMovih plakatnih mestih po Sloveniji, ostali pa krožijo preko spletnih kanalov.

Plaktivat je družbeno-odgovoren projekt, ki skozi natečaje za oblikovanje mestnega plakata izpostavlja pomembne teme. V zadnji petih letih je TAM-TAM razpisal že 12 natečajev na različne problematike. Vsled dogodkom Plakativat ni mogel ostati tiho, zato je s svojo ekipo kontaktiral slovenske agencije, oblikovalke in oblikovalce z nagovorom, da ne gre za klasičen Plaktivatov natečaj za oblikovanje mestnega plakata, temveč za takojšnjo akcijo. Teden dni kasneje pa objavil odprt poziv za vse posameznike, kreativne ekipe in agencije, ki tudi želijo odreagirati na predmetno problematiko.

"Za klasičen Plaktivatov natečaj, ki skupno traja tri mesece, v tej situaciji žal ni bilo časa. Vseeno pa smo začutili klic, oz. neko odgovornost, da moramo izpostaviti problematiko, ki pesti vse okoli nas, situacija nam je nova in se moramo nanjo ustrezno prilagoditi. Izpostavljanje družbeno-odgovorih problematik skozi najstarejši medij, je tako ali tako Plaktivatovo poslanstvo. Smo se pa morali prilagoditi razmeram, zato sta na ulicah na mestnih plakatih samo dva poziva, ostala kreativna sporočila na temo koronavirusa pa objavljamo na družbenih omrežjih. Odziv me niti ni presenetil, vedel sem, da bomo znali stopiti skupaj in ukrepati hitro, jasno in udarno. Hvala celotni stroki za hitro reakcijo in vsem posameznikom, ki se pridružujejo pozivu." dodaja Tomaž Drozg, vodja Plaktivata in ustanovitelj TAM-TAMa.

Več o javnem pozivu, tehnična navodila in pogoje sodelovanja najde na spletni strani tam-tam.si/plaktivat-koronavirus/. Prijave zbirajo do preklica na plaktivat@tam-tam.si.

Vsa so zdaj zbrana dela so objavljena v Zbirki plakatov na TAM-TAMovem facebook profilu.

Plakatna sporočila dopolnjuje tudi zapis Ane Ivandić, ki je ena od pobudnikov same ideje, dolgoletna partnerica projekta Plaktivat in soavtorica dveh plakatov: "Vsak od nas lahko pomaga na svoj način. Širjenje pravih sporočil na krilih kreativnosti je ena od stvari, ki jo lahko naredimo kreativci. In sporočila, ki se mi zdijo v tem času pomembna, niso samo ostani doma, umivaj si roke ter drži varnostno razdaljo v trgovini, ampak tudi bodi človek človeku na vseh ravneh. Aktivacija kolektivne zavesti z namenom iskanja pozitivnih rešitev je poslanstvo Plaktivata in tudi odgovornost vsakega od nas."