Prvi regijski festival dogodkov in izkustvenega marketinga
Ljubljana, 27. - 28. avgust 2020
Konferenca Conventa Crossover 27.8. in 28.8.2020
Ljubljana znova prestolnica industrije srečanj
Tudi v času zaslonov in pandemije Covid-19 dogodki ostajajo eno najmočnejših orodij uspešnega marketinga
Mednarodna konferenca industrije srečanj - Conventa Crossover, ki bo 27. avgusta v Cankarjevem domu in 28. avgusta v Hotelu Slon v Ljubljani, bo v skladu s trenutnim epidemiološkim stanjem potekala nekoliko drugače. Organizator, agencija Toleranca marketing, se je v sodelovanju s Cankarjevim domom in Turizmom Ljubljana odločil, da letos pripravi hibridni dogodek, ki bo potekal tako v živo kot po spletu. Tudi peto leto zapored Conventa ostaja testni poligon za nove ideje in izložba najboljših slovenskih in mednarodnih praks v industriji srečanj. V trenutnih razmerah, ki so izrazito nenaklonjene dogodkom v živo, organizatorji dokazujejo agilnost s prilagajanjem trenutnim razmeram in organizacijo konference v inovativnem hibridnem formatu. Za zdravje in varnost udeležencev bo ustrezno poskrbljeno, kar dokazuje tudi certifikat "Varno in zdravo na dogodke", ki ga je prizorišču in organizatorju podelil Kongresni urad Slovenije.
Conventa Crossover bo v neformalnem in sproščenem okolju na enem mestu ponovno združila agencije za dogodkovni marketing, oglaševalske agencije, turistične destinacije, hotele, posebna prizorišča, cateringe, umetniške in tehnične izvajalce ter seveda naročnike, brez katerih dogodkov ne bi bilo. Srčno poslanstvo konference je izmenjava znanj, idej, povezovanje, mreženje, zabava ter s tem ustvarjanje trikotnika sreče in dodane vrednosti med agencijami, naročniki in izvajalci. Conventa Crossover združuje najboljše, kar industrija srečanj lahko ponudi v Sloveniji in na mednarodni ravni. Prav hibridni način izpeljave dogodka omogoča optimalno izvedbo programa za vso zainteresirano javnost. Kljub novi hibridni obliki Conventa Crossover ostaja možganski trust za industrijo srečanj Nove Evrope. Spletne dogodke (sestanki, šolanje otrok, predavanja) je splošna javnost v času pandemije ponotranjila in tudi dogodkovna industrija je po sili razmer ugotovila, da je to v prihodnje lahko eden izmed modelov organizacije dogodkov.
Seveda pa nič ne more nadomestiti osebnega stika in prav industrija srečanj najbolj poudarja, da smo v poslu H2H (poslu z in za ljudi) in izpostavlja pomen fizičnega kontakta. V dveh dneh si bodo organizatorji dogodkov, izvajalci in načrtovalci srečanj v podjetjih napolnili svoje rezervoarje idej za uspešna srečanja, ki bodo poosebljala drugačnost, zapomnljivost, izvirnost, presenetljivost, pretok energije ter doživetja za vseh 5 čutov in, kar je najpomembnejše, imela jasna sporočila z močnim poslovnim učinkom. Ko pomislimo na dogodek, si sicer običajno predstavljamo množico ljudi, a pri tem pozabljamo, da je dogodek lahko samo za dva. Tudi pri najmanjših poslovnih dogodkih - srečanjih dveh, nekaj sodelavcev, manjše skupine sodelavcev in poslovnih partnerjev, je zelo pomembna izvedba. Pri večjih, kot so poslovne konference, uvajanje novih izdelkov ali storitev, team building, festivali in podobno, pa še toliko bolj. Najboljši začimbi uspešnih dogodkov sta kreativnost in inovativnost, ki bosta tudi rdeči niti letošnje konference. Program bo posvečen inovacijam v industriji srečanj in vsem oblikam spletnih dogodkov, ki jih bodo predavatelji predstavili skozi primere dobrih praks.
Del dogodka je tudi tekmovanje za najboljši dogodek leta v regiji "Conventa Best Event Award". Letos bo bo potekal v dveh delih, v Cankarjevem domu pa bomo že lahko videli dela iz prvega polfinala. Nagrade, nekakšni oskarji dogodkovne industrije, za katere se lahko prvič potegujejo tudi spletni dogodki, bodo podeljene januarja 2021 na osrednjem dogodku Conventa.
Conventa Crossover 2020 l 2
"Conventa Crossover je prilagodljiva in ustvarjalna skupnost, ki utira pot regionalnim med in postkoronavirusnim dogodkom z inovativnim formatom. Glavna misel ostaja enaka - življenje je prekratko, da bi zapravljali čas na dolgočasnih dogodkih. Moč je v kreativnosti in inovativnosti. Dobrodošli na SREČA - nju, ki navdihuje in ustvarja ideje in pogoje ne samo za ROI ( return of investement - donosnost naložbe v dogodke) temveč tudi ROR (return of relationship - sklepanje odnosov na dogodkih)" je povedal Gorazd Čad, idejni oče, srce in motor Conventa Crossover (na voljo za daljšo izjavo ali intervju).
Celoten program konference si lahko ogledate na naslednji povezavi: www.crossover.si/programme/
Kontakt za medije: za akreditacijo, dodatne informacije ter uskladitev terminov za intervjuje
pr@toleranca.eu
Toleranca marketing d.o.o., Štihova 4, Ljubljana
Partnerji projekta: Toleranca Marketing, Conventa, Turizem Ljubljana, STO, Kongresni urad RS, Cankarjev dom, FM, VŽIVO., beaworld, The Slovenia Times.