Air France predstavlja svoj prvi Airbus A220-300
Air France še naprej prenavlja svojo letalsko floto in prevzema prvega od 60 Airbusov A200-300, ki bodo nadomestili Airbuse A318 in A319, pa tudi kar nekaj Airbusov A320;
Model A220-300 lahko občutno izboljša gospodarski in ekonomski vpliv letalske družbe Air France, saj omogoča znižanje stroškov na sedež za 10 %, 20-% zmanjšanje izpustov CO2 in 34-% zmanjšanje zvočnega onesnaževanja;
Komercialni leti v Berlin, Barcelono, Madrid, Milano in Benetke se bodo začeli 31. oktobra.
Letalska družba Air France je 29. septembra prevzela svoj prvi Airbus A220-300. S prenovo flote nadaljuje vse odkar so začeli na dolge razdalje leteti z A350. Do leta 2025 nameravajo vanjo vključiti 60 letal A220-300, ki so jih naročili leta 2019 in s katerimi bodo postopoma nadomestili letala Airbus A318 in A319, prav tako pa tudi kar nekaj letal Airbus A320.
"Novo letalo je velika dodana vrednost za Air France. Prenova letalske flote pomembno prispeva k zmanjševanju izpustov CO2 in prav to je tudi ključen razlog, zaradi katerega še naprej vlagamo v najsodobnejšo letalsko opremo. Obenem pa dajemo velik poudarek tudi na trajnostna goriva in trajnostno pilotiranje. Na ta način želimo prispevati k promociji ogljično nevtralne letalske industrije in se pozicionirati kot vodilni deležnik na področju bolj trajnostnega letalstva," pravi Benjamin Smith, izvršni direktor (CEO) letalske družbe Air France-KLM.
"Prihod novega letala je vedno poseben trenutek za letalsko družbo. Vse Air France ekipe so se več kot dve leti pripravljale na ta dogodek in zelo smo veseli, da bodo tudi naši potniki spoznali udobje, ki ga ponuja to letalo," dodaja Anne Rigail, izvršna direktorica (CEO) prevoznika Air France.
Letalo je v poklon mestu severno od Pariza, ki je tesno povezano z letalsko industrijo, poimenovano "Le Bourget", in nosi simbolično livrejo Air France. Na sprednji strani trupa in na robovih kril ga krasi krilati morski konjiček, simbol, ki uteleša mit o ustanovitvi letalske družbe.
Od 31. oktobra 2021 bo Air France z letalom Airbus A220-300 s pariškega letališča Paris-Charles de Gaulle letel v Berlin, Barcelono, Madrid, Milano (Linate) in Benetke. V zimski sezoni 2021-2022 bodo z Airbusom A220-300 postopoma začeli leteti tudi v Bologno, Rim, Lizbono in København.
Letalo, učinkovito tako z gospodarskega kot okoljskega vidika
Airbus A229-300 v primerjavi z modeloma Airbus A318 in A319 zagotavlja 10-% znižanje stroškov na sedež in izstopa po svoji energetski učinkovitosti, saj porabi kar 20 % manj goriva kot letala, ki jih nadomešča, obenem pa ima 20 % manjši izpust CO2. Poleg vsega naštetega ima tudi 34 % manjše okoljsko onesnaževanje. Te lastnosti bodo igrale odločilno vlogo pri zmanjševanju okoljskega odtisa letalske družbe Air France in pri doseganju ciljev, ki so si jih postavili na področju trajnostnega razvoja. Do leta 2030 bo letalska družba zmanjšala izpust CO2 na potnika/km za 50 % v primerjavi z letom 2005 oz. za 15 % v absolutnih številkah. Pri Air France ves čas sodelujejo z vsemi deležniki in javnimi organi, saj zasledujejo jasno okoljsko zavezo, po kateri so se obvezali, da bodo do leta 2050 leteli brez izpustov CO2.
Največje udobje med letenjem
Letalo Air France Airbus A220-300 ima 148 sedežev, v postavitvi, ki kar 80 % potnikom omogoča sedež ob oknu ali ob prehodu. Ponuja dva potovalna razreda, poslovnega in ekonomskega ter med letom omogoča dostop do Air France Connect - brezžičnega omrežja letalske družbe. Letalo se lahko pohvali tudi z najširšim sedežem na tržišču (48 cm). Kabina, najbolj prostorna in svetla v svoji kategoriji, je okrašena z značilnimi barvami družbe Air France - odtenki modre, močna bela svetloba in kontrast ter odtenek rdeče simbolizirajo odličnost in znanje letalske družbe. Preproga oživlja tradicijo ribje kosti, ki simbolizira emblematičen ambient pariških stanovanj v slogu Haussmana. Velika panoramska okna zagotavljajo naravno svetlobo ves čas potovanja. Prostor za prtljago je prostoren in lahko dostopen. Osrednji prehod med sedeži pa je še posebej širok, kar uporabnikom omogoča, da se brez težav gibajo po letalu.
Zrak v kabini se tako kot v celotni letalski floti Air France obnavlja vsake 3 minute. To omogoča filtrirni zračni sistem HEPA (High Efficiency Particulate Air), ki iz zraka odstrani kar 99,9 % delcev in virusov.