O-STA

Moda z vseh zornih kotov: Zalando v Sloveniji praznuje samoizražanje z edinstveno kampanjo, ki prikazuje lokalno modno kulturo



  • Zalando to jesen v Sloveniji pušča pečat s posebno kampanjo, ki vabi vse, ki so v središču lokalne modne kulture, da predstavijo svoje edinstvene modne zgodbe z vseh zornih kotov.


  • Zalando omogoča, da vsakdo s pomočjo neprekosljivega modnega nabora, ki ga ponuja ta modna platforma, izrazi svoj individualni stil. To so v okviru kampanje #FindYourAngle pokazali tudi znani Slovenci, med katerimi so modna oblikovalka Nika Ambrožič Urbas, pevka in vplivnica Gaja Prestor, umetnik ličenja in vplivnež Felix Fox ter pevec in radijski voditelj David Amaro.

  • Gre za drugo kampanjo, odkar je Zalando prišel v Slovenijo in hkrati na druge nove trge v Evropi. Vseh skupaj je zdaj že 23.


1. 10. 2021 | SLOVENIJA // Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog, je nadaljevanje širitve v Sloveniji obeležil z edinstveno kampanjo #FindYourAngle, s katero slavi lokalno modno kulturo in samoizražanje. Kampanja, ki jo je v objektiv ujela priznana slovenska fotografinja Mimi Antolović, črpa navdih z vseh zornih kotov posameznika in z neprekosljivim modnim naborom platforme Zalando predstavlja številne različne stile.

Kampanja #FindYourAngle odraža raznolikost mode, ki jo ponuja Zalando, in predstavlja priročno ponudbo stilov za vsako priložnost.

Rdeča nit kampanje je samoizražanje skozi modo. Znani slovenski vplivneži, modna oblikovalka Nika Ambrožič Urbas, pevka Gaja Prestor, umetnik ličenja Felix Fox ter pevec in radijski voditelj David Amaro, so v sodelovanju z modno urednico Teso Jurjaševič predstavili raznolike stile, ki odražajo različne zorne kote njihove osebnosti. Priznana slovenska modna fotografinja Mimi Antolović je v objektiv ujela vse podrobnosti njihove preobrazbe in posnela fotografije, kjer jih je prikazala v edinstveni podobi, kot je še nismo videli. Ena bolj slavnih fotografinj modne in lepotne industrije je ponovno pokazala, da zna fotografiranje spremeniti v navdihujočo modno zgodbo.

Zalando kot vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog ponuja obsežno paleto modnih kosov od visoke do ulične mode; vse od brezčasnih dizajnerjev do ustvarjalcev uličnih kolekcij, vključno z znamkami, kot so Topshop, Vivienne Westwood, Calvin Klein in Adidas. Cilj Zalanda je, da postane evropska izhodiščna modna točka, ki omogoča lokalnim modnim navdušencem, da izrazijo in raziščejo svoj individualni stil.

"V Zalandu so nam dali edinstveno priložnost, da skozi modo raziščemo in prikažemo različne zorne kote svoje osebnosti. Sodelovanje v kampanji je bilo zabavno, saj smo se lahko igrali z različnimi modnimi stili. Res je bila nepozabna izkušnja," je povedala slovenska pevka in vplivnica Gaja Prestor, ki je sodelovala v kampanji.

Jesenska kampanja nadgrajuje prihod modne znamke Zalando na nove evropske trge - v Slovenijo, Estonijo, Latvijo in Litvo ter na Hrvaško in Slovaško. Celostna kampanja poudarja sposobnost Zalanda, da zagotovi modo za vsak dan, vsak stil in vsako priložnost za okoli 45 milijonov aktivnih kupcev na 23 trgih. Aplikacija za modno platformo Zalando (naložite jo lahko prek trgovine App Store in Google Play Store) omogoča dostop do najbolj obsežne modne ponudbe v Evropi. Prav tako omogoča brezplačno dostavo ter 30-dnevi rok za brezplačno vračilo nakupljenega blaga.

"Zalando z ustvarjanjem modno navdihnjenih trenutkov, ujetih z vseh zornih kotov, nadaljuje s pripovedovanjem modnih zgodb na novih evropskih trgih," pravi Natalie Wills, direktorica za marketing v Zalandu. "Verjamemo, da se morajo posamezniki znati izražati. To kampanjo smo zasnovali zato, da novim kupcem predstavimo širok nabor modnih kosov, ki so na voljo na Zalandu in s katerimi jim lahko olajšamo to samoizražanje. Prav tako smo na vseh trgih pripravili raznoliko in vključujočo predstavitev, ki odraža naš etos in postavlja lokalno kulturo v središče našega sporočila."

www.zalando.si

#FindYourAngle #ZalandoStyle

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

O Zalandu

Zalando (https://corporate.zalando.com) je vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog. Ustanovljen je bil leta 2008 v Berlinu. Okoli 45 milijonom aktivnim kupcem na 23 trgih prinaša celovito modo, od glave do pet: oblačila, obutev, dodatke in kozmetiko. Izbor mednarodnih blagovnih znamk sega od svetovno znanih imen do lokalnih blagovnih znamk. Spletna platforma je modna točka, ki na enem mestu združuje navdih, inovacije in druženje. Kot najbolj modno evropsko tehnološko podjetje si Zalando prizadeva najti digitalne rešitve za vse vidike modnega potovanja: za stranke, partnerje in vse dragocene deležnike v svoji zgodbi. Sledi viziji postati izhodiščna modna točka in trajnostna platforma s pozitivnim učinkom na ljudi in okolje.

COVID 19:

Vse fotografije in video gradivo so bili posneti v skladu z aktualnimi vladnimi smernicami za preprečitev širjenja virusa COVID-19, ki so v posamezni državi veljale v času snemanja. Na vseh snemalnih lokacijah po vsem svetu so bili uvedeni in upoštevani vsi predpisani varnostni ukrepi.

Instagram: @Zalando @zalando_beauty @zalando_man

Facebook: https://www.facebook.com/zalando.slovenija


Kontakt za slovenski trg: Petra Kregar, svetovalka za komuniciranje pri agenciji IPPR, petra.kregar@ippr.si

Zalando kontakt za odnose z javnostmi: Monika.Frydrych@zalando.de, Senior PR Manager Eastern Europe