O-STA

Zalando širi kolekcijo "redeZIGN for circularity"

FOTO: arhiv Zalanda
FOTO: arhiv Zalanda
FOTO: arhiv Zalanda
FOTO: arhiv Zalanda


  • Kolekcija 50 izdelkov vključuje moška in ženska oblačila, čevlje in dodatke, ki so na voljo na vseh 23 trgih, kjer je prisoten Zalando.

  • Vsak izdelek v kolekciji ima t. i. digitalni "potni list", ki kupcem omogoča, da izvejo več o izdelkih in jim tako podaljšajo življenjsko dobo.

  • Kolekcija podpira razvoj načel krožnega oblikovanja, ki si jih Zalando v sodelovanju s Fundacijo Ellen MacArthur in Circular.fashion prizadeva natančneje opredeliti.


Ljubljana 6. oktobra 2021 // Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog, predstavlja svojo drugo kolekcijo "redeZIGN for circularity". Prva kapsulna kolekcija lastne blagovne znamke ZIGN, ki je obsegala 5 modnih kosov, je bila predstavljena leta 2020 in je bila zelo uspešna. Zaradi vse večjega povpraševanja po bolj trajnostni modi pa se zdaj kolekcija širi s petih na 50 kosov. Zalando je pri ustvarjanju nove kolekcije združil moči z newyorškim tehnološkim podjetjem EON, ki zagotavlja digitalno podlago za spremljanje izdelkov v njihovem življenjskem ciklu in omogoča njihovo nadaljnjo prodajo, popravila, ponovno uporabo in recikliranje.

Vseh 50 kosov je zasnovanih po načelih krožnega poslovanja, kar pomeni, da so izdelani iz recikliranih ali obnovljivih materialov in so zaradi možnosti ponovne uporabe ter recikliranja tudi trajnejši. Celotna kolekcija je ustvarjena v skladu z načeli krožnega oblikovanja, ki jih Zalando razvija v sodelovanju s fundacijo Ellen Macarthur Foundation in berlinskim zagonskim podjetjem circular.fashion. Cilj te pobude je spodbuditi lastne blagovne znamke in blagovne znamke partnerjev, da proizvajajo izdelke v skladu z načeli krožnega oblikovanja in obenem obveščati svoje kupce o pozitivnem vplivu teh izdelkov. Kolekcija podpira prihajajoče evropske smernice za trajnostni razvoj, ki predvidevajo tudi krožno oblikovanje.

Vsak izdelek v kolekciji ima t. i. digitalni "potni list" v obliki QR kode na etiketi. Ta kupce popelje na spletno mesto izdelka, kjer lahko dobijo več informacij o izvoru izdelka in o njegovi nadaljnji uporabi po nakupu. Na spletni strani izdelka lahko kupci najdejo tudi podrobnejše informacije za nego izdelka v obliki videoposnetkov in izvedo, kako lahko podaljšajo življenjsko dobo izdelka - na primer tako, da rabljena oblačila na platformi Zalando prodajo naprej.

Nova, razširjena kolekcija "redeZIGN for circularity" sledi uspešni prvi kolekciji iz oktobra 2020 in je odziv na povpraševanje kupcev po trajnostnih izdelkih. Vsaka tretja oseba je namreč skenirala QR kodo na etiketi izdelkov iz prve kolekcije, da bi izvedela več o materialih, proizvodnji in negi izdelka. Kupci so tudi navedli, da je bolj verjetno, da bodo po ogledu strani z izdelkom želeli ponovno prodati svoje rabljene izdelke. Pri Zalandu so si zastavili cilj spodbujati krožno poslovanje v modni industriji, zato so letos med drugim vse oblikovalce in kupce lastnih blagovnih znamk usposobili za krožno oblikovanje. Pridobljene izkušnje pa bodo še naprej testirali in razširjali, da bi kupcem še dodatno olajšali podaljšanje življenjske dobe njihovih oblačil.

"Veseli nas, da naši kupci cenijo večjo preglednost naših izdelkov in da lahko to pomaga pri sprejemanju bolj trajnostnih nakupnih odločitev ter pri zagotavljanju daljše življenjske dobe oblačil. Z novo kolekcijo ponujamo večje število izdelkov, ki so zasnovani v skladu z načeli krožnega poslovanja. Poleg tega želimo preizkusiti celostno rešitev, ki zajema vse od oblikovanja do uporabe, ponovne uporabe in recikliranja izdelkov. S tem se bomo približali cilju, da do leta 2023 vpeljemo načela krožnosti in podaljšamo življenjsko dobo vsaj 50 milijonom modnih kosov. To smo si zastavili kot del naše trajnostne strategije do.MORE," pravi Laura Coppen, vodja oddelka za krožnost pri podjetju Zalando.

Prvi izdelki iz nove kolekcije "redeZIGN for circularity" bodo na voljo od sredine oktobra, nadaljnji kosi pa v sezoni pomlad/poletje 2022. Kolekcija vključuje ženska in moška oblačila, obutev in dodatke ter je na voljo na vseh 23 trgih, kjer je prisoten Zalando.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

O Zalandu

Zalando (https://corporate.zalando.com) je vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog. Ustanovljen je bil leta 2008 v Berlinu. Okrog 45 milijonom aktivnim kupcem na 23 trgih prinaša celovito modo, od glave do pet: oblačila, obutev, dodatke in kozmetiko. Izbor mednarodnih blagovnih znamk sega od svetovno znanih imen do lokalnih blagovnih znamk. Spletna platforma je modna točka, ki na enem mestu združuje navdih, inovacije in druženje. Kot napredno modno evropsko tehnološko podjetje si Zalando prizadeva najti digitalne rešitve za vse vidike modnega potovanja: za stranke, partnerje in vse dragocene deležnike v svoji zgodbi. Sledi viziji postati izhodiščna modna točka in trajnostna platforma s pozitivnim učinkom na ljudi in okolje.


Kontakt za slovenski trg: Petra Kregar, svetovalka za komuniciranje pri agenciji IPPR, petra.kregar@ippr.si

Zalando kontakt za odnose z javnostmi: Monika.Frydrych@zalando.de, Senior PR Manager Eastern Europe