Blagovna znamka House of Dagmar za Zalando predstavlja ekskluzivno kapsulno kolekcijo
· Prva dobitnica Zalandove nagrade za trajnostni razvoj (Zalando Sustainability), House of Dagmar, je razvila kapsulno kolekcijo s poudarkom na vplivih vlaken.
· Priloženo poročilo o vplivu vlaken predstavlja prizadevanja blagovne znamke House of Dagmar za zmanjšanje emisij ogljika, porabe vode in odpadkov pri nastanku te 20-delne kolekcije.
· Doina Ciobanu, Emilie Lilja in Johanna Ljunggren, zagovornice trajnostne mode, skupaj z ustanoviteljicami blagovne znamke House of Dagmar raziskujejo vpliv kolekcije na okolje v video seriji, ki jo je posnela nagrajena filmska ustvarjalka Shruti Ganguly.
Ljubljana, 2. november 2021 // Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog, predstavlja ekskluzivno kapsulno kolekcijo blagovne znamke House of Dagmar, prve dobitnice Zalandove nagrade za trajnostni razvoj na tednu mode v Kopenhagnu. Kolekciji je priloženo tudi poročilo o vplivu vlaken, ki zagotavlja večjo transparentnost vpliva kolekcije na okolje.
20-delna kolekcija, ki je bila razvita v sodelovanju z Zalandom, poudarja trajnostna prizadevanja blagovne znamke House of Dagmar in raziskuje izbire materialov, kot so certificirani ekološki, reciklirani in odgovorno pridobljeni materiali za ustvarjanje kolekcije, ki je brezčasna, vsestranska in elegantna. Tri ključna področja trajnostne strategije House of Dagmar in še posebej te kolekcije so zmanjšanje emisij ogljika, varčevanje z vodo in zmanjšanje odpadkov z izbiro ustreznih materialov. Z izračunom odtisa vlaken vsakega kosa v kolekciji želijo s poročilom o vplivu vlaken kapsulne kolekcije na enostaven in razumljiv način predstaviti ustrezne informacije.
Poročilo o vplivu vlaken so izvedli na podlagi Higgovega indeksa trajnosti materialov (MSI). Poročilo kaže, da je zbirka House of Dagmar z izbiro bolj trajnostnih materialov v primerjavi z enakovrednimi običajnimi materiali prihranila približno 7.700 kg CO2, kar je enakovredno 13 vožnjam od Berlina do Madrida (31.000 km). Prav tako so porabili 184.000 litrov vode manj, kar je približno 600 kopalnih kadi.
Sofia Wallenstam, direktorica blagovne znamke pri House of Dagmar, pravi: "Upamo, da bomo naše stranke lahko navdihnili, da bodo drzne in bodo pogledale na stvari z nove perspektive, ko gre za vprašanje, kaj nosijo in zakaj. Da bodo kupovale tiste stvari, ki so trajnostne. Tako kot Zalando si tudi mi prizadevamo za transparentnost, zato smo izjemno ponosni, da smo osvojili nagrado. Prav tako smo nadvse ponosni, da smo izdelali to kapsulno kolekcijo skupaj s poročilom o vplivu vlaken - to je še en korak na poti k bolj trajnostni prihodnosti."
Kate Heiny, direktorica trajnostnega razvoja pri Zalandu, je povedala: "Našim kupcem želimo omogočiti bolj trajnostne odločitve. Z izračunom odtisa vlaken vsakega kosa v kolekciji lahko transparentno pokažemo, zakaj je vsak izdelek bolj trajnostna izbira, ki spodbuja spremembe in ima pozitiven vpliv na ljudi in okolje."
Na slikah kampanje in v seriji videoposnetkov na YouTubu, ki so nastali v sodelovanju z Vogue Scandinavia in filmsko ustvarjalko Shruti Ganguly, so predstavljene vplivnice Doino Ciobanu, Emilie Lilja in Johanno Ljunggren, ki imajo strast do trajnosti in želijo svoje občinstvo navdušiti za bolj trajnostne odločitve. Videoposnetki skupaj z ustanoviteljicama House of Dagmar, Sofio Wallenstam in Karin Söderlind, prikazujejo novo kolekcijo in ozaveščajo o sodelovanju. Ogledate si jih lahko tukaj.
House of Dagmar je bila izbrana za zmagovalko prve Zalandove nagrade za trajnostni razvoj na tednu mode v Kopenhagnu AW21. Žirijo je navdušila predvsem s svojo močno trajnostno ambicijo, ki se kaže skozi številne vidike dobavne verige blagovne znamke. Nagrada prav tako vpliva na Zalandovo trajnostno strategijo do.MORE. Zalando se zaveda svoje vloge pri vplivu modne industrije na ljudi in okolje, zato si želi biti del rešitve in spodbuditi modne znamke k raziskovanju bolj trajnostnih materialov, izvajanju boljših procesov in prepoznavanju strategij, ki prispevajo k bolj trajnostni modni industriji. Zalando se je zavezal, da bo do leta 2023 ustvaril 25 % bruto vrednosti blaga (GMV) z bolj trajnostnimi izdelki.
Zbirka Zalando x House of Dagmar je že na voljo za nakup na: www.zalando.si/collections/jmQJniFPTFa.
O Zalandu:
Zalando je vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog. Ustanovljen je bil leta 2008 v Berlinu. Okrog 45 milijonom aktivnim kupcem na 23 trgih prinaša celovito modo, od glave do pet: oblačila, obutev, dodatke in kozmetiko. Izbor mednarodnih blagovnih znamk sega od svetovno znanih imen do lokalnih blagovnih znamk. Spletna platforma je modna točka, ki na enem mestu združuje navdih, inovacije in druženje. Kot napredno modno evropsko tehnološko podjetje si Zalando prizadeva najti digitalne rešitve za vse vidike modnega potovanja: za stranke, partnerje in vse dragocene deležnike v svoji zgodbi. Sledi viziji postati izhodiščna modna točka in trajnostna platforma s pozitivnim učinkom na ljudi in okolje.
KORPORATIVNA KOMUNIKACIJA
O Zalandovi nagradi za trajnostni razvoj (Zalando Sustainability):
Nagrado Zalando Sustainability od februarja 2021 podeljujejo vsako sezono v sklopu tedna mode v Kopenhagnu. Cilj nagrade je spodbuditi modne znamke k raziskovanju trajnostnih alternativ in spodbujati strategije, ki prispevajo k višji ravni trajnosti v modni industriji. Vse znamke, ki sodelujejo na tednu mode v Kopenhagnu, so bile povabljene, da se prijavijo na natečaj. Tri finaliste je izbrala izkušena mednarodna žirija. Člani žirije natančno pregledajo trajnostne strategije vsake blagovne znamke, vključno z njihovimi kolekcijami in stopnjo zavezanosti napredku na področju trajnosti ter inovacij. Zmagovalec nagrade prejme finančno nagrado v višini 20.000 evrov in partnerstvo z Zalandom za razvoj ekskluzivne kapsulne kolekcije. Kolekcija bo prispevala k pogovoru o trajnosti tako, da bo še naprej raziskovala trajnostne rešitve za materiale, proizvodne procese, tehnološke rešitve in sledljivost. Za dodatno podporo zmagovalni blagovni znamki bo Zalando širok nabor predstavljene kolekcije ponudil tudi svojim strankam na 23 evropskih trgih, ki jih je že več kot 45 milijonov.
Ocenjevanje življenjskega cikla (LCA):
Ocenjevanje življenjskega cikla je metodologija za ocenjevanje vplivov na okolje, povezanih z vsemi stopnjami življenjskega cikla komercialnega izdelka, postopka ali storitve.