O-STA

Gorenje doseglo hat-trick

Gorenje je že tretjič zapored eden od najpomembnejših partnerjev Evropskega rokometnega prvenstva (vir arhiv EHF)
Gorenjeva kampanja v sklopu EHF EURO 2022_Vsi smo lahko prvaki - tako med navijanjem kot tudi pri hišnih opravilih
Gorenje s kampanjo #simplyfans navdušuje navijače po vsem svetu (vir arhiv EHF)
V Gorenju bodo na Evropskem rokometnem prvenstvu ponovno poskrbeli za atraktivne športne aktivacije (vir arhiv EHF)

Eden glavnih partnerjev Evropskega prvenstva v rokometu EHF EURO 2022

Gorenje doseglo hat-trick

Gorenje, eden od vodilnih evropskih proizvajalcev izdelkov za dom, bo ponovno del Evropskega prvenstva v rokometu za moške. Večletni partner Evropske rokometne zveze (EHF) in večkratni sponzor vodilnega evropskega rokometnega dogodka je namreč že tretjič zapored podpisal partnersko pogodbo in tako postal del prihajajočega prvenstva EHF EURO 2022, ki bo med 13. in 30. januarjem potekalo na Madžarskem in Slovaškem.

Gorenje, ki je del skupine Hisense Group, ni neznani igralec na rokometnem področju. Že od leta 2017 je sponzor rokometne lige prvakov, ki jo organizira Evropska rokometna zveza (EHF). Prav tako so v Gorenju že leta 2018 in 2020 podprli vodilni reprezentančni dogodek v rokometu na evropski ravni. Podpisana pogodba, ki so jo uskladili z medijskim in marketinškim partnerjem EHF Infront Sports & Media, le še utrjuje zavezanost in podporo, ki jo vrhunskemu rokometu namenja slovenska blagovna znamka.

Priljubljena kampanja #simplyfans bo spet navdušila

Sodelovanje na EHF EURO 2022 ponuja novo priložnost za popestritev rokometnega spektakla. Z izjemno, priljubljeno in kreativno zasnovano kampanjo #simplyfans bodo v Gorenju poskrbeli za številne aktivnosti z zanimivimi nagradami; od navijaških pripomočkov EHF do posebne izkušnje navijanja za najljubšo ekipo s tribune. Vse aktualne informacije bodo objavljene na njihovih družbenih omrežjih @gorenjesimplyfans. Skupaj z EHF bodo izkoristili priložnost, da poenostavijo življenja ljubiteljem rokometa - da bodo imeli več čas za prijetna opravila, med katera spada tudi ogled najboljših tekem evropskega rokometa.

Imeti partnerja, kot je Gorenje, dela čudeže

Martin Hausleitner, generalni sekretar EHF, je ob tej priložnosti povedal: "Ko govorimo o podpori vrhunskemu rokometu, še posebej na nacionalni in klubski ravni, so v Gorenju dokazali, da je zanje značilna močna, lojalna in uspešna tradicija. Navdušeni smo, da so že tretjič zapored na krovu kot uradni partner moškega evropskega rokometnega prvenstva. Imeti partnerja, ki mu rokomet pomeni toliko, kolikor pomeni Gorenju, za promocijo našega športa dela čudeže. Veselimo se še enega fantastičnega prvenstva v njihovi družbi."

Šport je zapisan v DNK blagovne znamke Gorenje

Alenka Potočnik Anžič, direktorica marketinga pri Hisense Europe Group, pa je dodala: "Navdušeni smo, da kot eden od najpomembnejših partnerjev evropskega prvenstva v rokometu za moške že tretjič zapored pišemo uspešno zgodbo o vrhunskem rokometu. Igranje rokometa ali katerega drugega športa na najvišji ravni zahteva močno ekipo, jasno in osredotočeno strategijo ter voljo za uspeh: značilnosti, s katerimi se v Hisense Europe Group zlahka poistovetimo. V Gorenju si prizadevamo, da z gospodinjskimi aparati poenostavljamo življenja. Pri tem verjamemo, da bomo prek partnerstva z EHF poenostavili življenja vsem ljubiteljem rokometa. Prepričana sem, da lahko naše rešitve pomagajo navijačem, da več časa posvetijo stvarem, ki jih imajo radi. Mednje spada tudi ogled vrhunskih tekem, ki bodo na sporedu na Madžarskem in Slovaškem."

Več na:

www.facebook.com/gorenjesimplyfans

www.instagram.com/gorenjesimplyfans

:::::::::

O Gorenju

Od začetkov v letu 1950 se je Gorenje razvilo v mednarodno podjetje in priznano mednarodno blagovno znamko. Blagovno znamko, ki je predana oblikovanju in izpopolnjevanju gospodinjskih aparatov najvišje kakovosti ter najvišjih okoljskih in oblikovalskih standardov. Danes je namen vsake njihove inovacije poenostavitev, saj verjamejo, da je preprostost tisto, kar šteje. Poleg preprostosti so ključne vrednote blagovne znamke še: učinkovitost delovanja, dolga življenjska doba in trajnost.

Po priključitvi skupini Hisense leta 2018 so v Gorenju dobili priložnost za nadaljnjo rast na svetovnem trgu. Rezultat združitve je velik proizvajalec, ki ponuja tako potrošniško elektroniko kot tudi belo tehniko. Slednje je redek primer v panogi, s čimer je Gorenje pridobilo novo konkurenčno prednost za prihodnost.

Gorenje je pomemben in cenjen partner na področju rokometa. Že pred več kot 30. leti je podjetje prepoznalo vrednost enega najbolj priljubljenih dvoranskih športov v Evropi in postalo dragocen sponzor enega vodilnih rokometnih klubov v Sloveniji - RK Gorenje Velenje. Poleg lojalnosti lokalnemu klubu je Gorenje že vrsto let sponzor Slovenske rokometne zveze, od leta 2017 uradni partner EHF Lige prvakov in uradni sponzor Evropskega prvenstva v rokometu EHE EURO 2018 in 2020.

Gorenje je tudi generalni pokrovitelj slovenskih nordijskih reprezentanc. Polega tega je močno vpet v nogomet; kot generalni sponzor evropskega prvenstva v nogometu UEFA Euro 2020™, uradni partner svetovnega prvenstva v nogometu FIFA World Cup Qatar 2022™ in od 2020 tudi globalni partner nogometnega kluba Paris Saint-Germain.

O Evropskem rokometnem prvenstvu za moške EHF EURO 2022

Evropsko rokometno prvenstvo za moške EHF EURO 2022 bo več kot le niz iger - bo festival rokometa. Sogostiteljici Madžarska in Slovaška bosta izrekli dobrodošlico eliti evropskega rokometa, ki bo med 13. in 30. januarjem 2022 poskrbela za dvotedenski spektakel. Slogan prvenstva - Watch Games. See More - pooseblja praznovanje rokometa. Rokometa, v katerem bodo uživali v petih mestih, v katerih strast do rokometa ne pozna meja. Za vpogled v spekter ponujenih izkušenj obiščite eurohandball.com.