O-STA

Gorenje s kampanjo Simplyfans združuje rokometne navijače po vsej Evropi

Včeraj, 20. januarja, se je v Bratislavi in Budimpešti začel glavni del moškega evropskega prvenstva v rokometu EHF EURO 2022. Naše reprezentance žal v nadaljevanju prvenstva ne moremo spremljati, še vedno pa lahko navijamo za šport in dobro igro ali pa podpremo reprezentanco, ki nas je do sedaj najbolj navdušila s svojo borbenostjo in odličnimi akcijami.

Gorenje, ki je že več let ponosni pokrovitelj rokometa, namreč tudi letos s kampanjo Simplyfans združuje vse predane rokometne navijače po Evropi. Pridružite se jim tudi vi! Letos je poudarek kampanje na univerzalnem jeziku emojijev in ugankah, maskota Gorini pa skrbi za udarne navijaške koreografije. Obraz kampanje SImplyfans je legendarni rokometaš Nikola Karabatić, ki je od leta 2004 do tega prvenstva zaigral že na kar 63 tekmah in zadel izjemnih 264 golov.

Val rokometnega navdušenja

V prvih 36 tekmah letošnjega prvenstva so igralci zadeli že kar 2012 golov, kar v povprečju pomeni skoraj 56 golov na tekmo. Četudi se slovenska reprezentanca ni uvrstila v glavni del tekmovanja, smo lahko vseeno del rokometne navijaške skupnosti in navijamo za šport. Biti prvak pomeni biti del ekipe v dobrem in slabem, ob zmagah in porazih. Pridružite se valu rokometnega navdušenja in osvojite privlačne nagrade. Prav zdaj na spletni strani in družbenih omrežjih (Facebook in Instagram) potekajo kvizi in nagradne igre, v katerih lahko osvojite privlačne nagrade, kot so mali gospodinjski aparati, popusti pri nakupih za vaš dom in celo slovenski reprezentančni dres s podpisi. Z malo sreče boste med zmagovalci tudi vi!

Vsi smo lahko zmagovalci

Gorenje ni igralec, ki zlahka odneha, kar se kaže tudi v večletni podpori rokometu. Z letošnjim geslom "Vsak je lahko zmagovalec" želijo povezati moštva na igriščih, ki se borijo za laskavi naslov, navijače, ki spremljajo tekme, in Gorenje, katerega cilj je navijačem poenostaviti življenje. Gorenjevi gospodinjski aparati so namreč narejeni z mislijo na zmagovalno in hitro prebijanje skozi gospodinjska opravila, da bi imeli več časa, da v družbi svojih najdražjih osvajamo nove zmage in navijamo za najljubšo reprezentanco.

:::::::::

O Gorenju

Od začetkov v letu 1950 se je Gorenje razvilo v mednarodno podjetje in priznano mednarodno blagovno znamko. Blagovno znamko, ki je predana oblikovanju in izpopolnjevanju gospodinjskih aparatov najvišje kakovosti ter najvišjih okoljskih in oblikovalskih standardov. Danes je namen vsake njihove inovacije poenostavitev, saj verjamejo, da je preprostost tisto, kar šteje. Poleg preprostosti so ključne vrednote blagovne znamke še: učinkovitost delovanja, dolga življenjska doba in trajnost.

Po priključitvi skupini Hisense leta 2018 so v Gorenju dobili priložnost za nadaljnjo rast na svetovnem trgu. Rezultat združitve je velik proizvajalec, ki ponuja tako potrošniško elektroniko kot tudi belo tehniko. Slednje je redek primer v panogi, s čimer je Gorenje pridobilo novo konkurenčno prednost za prihodnost.

Gorenje je pomemben in cenjen partner na področju rokometa. Že pred več kot 30. leti je podjetje prepoznalo vrednost enega najbolj priljubljenih dvoranskih športov v Evropi in postalo dragocen sponzor enega vodilnih rokometnih klubov v Sloveniji - RK Gorenje Velenje. Poleg lojalnosti lokalnemu klubu je Gorenje že vrsto let sponzor Slovenske rokometne zveze, od leta 2017 uradni partner EHF Lige prvakov in uradni sponzor Evropskega prvenstva v rokometu EHE EURO 2018 in 2020.

Gorenje je tudi generalni pokrovitelj slovenskih nordijskih reprezentanc. Polega tega je močno vpet v nogomet; kot generalni sponzor evropskega prvenstva v nogometu UEFA Euro 2020™, uradni partner svetovnega prvenstva v nogometu FIFA World Cup Qatar 2022™ in od 2020 tudi globalni partner nogometnega kluba Paris Saint-Germain.