O-STA

Blagovna znamka ISO.POETISM™ TOBIAS BIRK NIELSEN je osvojila Zalandovo nagrado za trajnosti razvoj na tednu mode v Kopenhagnu

Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog, je razglasila blagovno znamko ISO.POETISM™ TOBIAS BIRK NIELSEN za zmagovalko svoje tretje nagrade za trajnostni razvoj sodelovanju s tednom mode v Kopenhagnu, ki je potekal od 1. do 4. februarja 2022. Blagovna znamka ISO.POETISM™ TOBIAS BIRK NIELSEN je še posebej navdušila s svojim trajnostnim pristopom in inovativnimi tehnikami barvanja. To je tretja sezona triletnega strateškega partnerstva med Zalandom in tednom mode v Kopenhagnu, v središču katerega je omenjena nagrada. Cilj nagrade je spodbuditi modne znamke k raziskovanju trajnostnih alternativ in prepoznavanju strategij, ki prispevajo k bolj trajnostni modni industriji.

Po mnenju žirije je kolekcija, predstavljena na tednu mode v Kopenhagnu, izstopala po svojem trajnostnem pristopu in uporabi inovativnih tehnik barvanja. Blagovna znamka ISO.POETISM™ TOBIAS BIRK NIELSEN bo prejela finančno nagrado v višini 20.000 EUR in partnerstvo z Zalandom za razvoj ekskluzivne kolekcije, ki bo dala še dodaten zagon iskanju bolj trajnostnih oblikovalskih rešitev za materiale, proizvodne procese, tehnološke rešitve in sledljivost. Zahvaljujoč Zalandu bo velik del kolekcije jesen/zima 22, predstavljene na tednu mode v Kopenhagnu, na voljo vsem njihovim strankam, ki jih je na 23 evropskih trgih več kot 46 milijonov.

Sara Diez, podpredsednica kategorije ženska moda in zasebnih blagovnih znamk, Zalando SE: "Eden ključnih kriterijev pri izbiri zmagovalca nagrade za trajnostni razvoj je bil, kako so sodelujoči združili modno verodostojnost s trajnostjo, in blagovna znamka ISO.POETISM™ TOBIAS BIRK NIELSEN je zares zadela s svojo izbiro tkanin ter brezčasnostjo in dolgoživostjo svojih dizajnov. Svoj vpliv kot modna platforma želimo izkoristiti za ustvarjanje bolj trajnostnih izbir za svoje stranke in čudovito je videti, koliko modnih znamk želi sodelovati z nami pri uresničevanju tega poslanstva. Veselimo se sodelovanja z blagovno znamko ISO.POETISM™ TOBIAS BIRK NIELSEN pri raziskovanju trajnostnega napredka in inovacij, da bo trajnost še bolj zaželena kot doslej. Upamo, da bomo z osredotočanjem na preglednost in izmenjavo informacij o učinkovitosti uporabljenih tkanin svojim strankam olajšali sprejemanje bolj trajnostnih odločitev."

Kreativni direktor Tobias Birk Nielsen je povedal: "Zelo sem ponosen, da smo prejeli to nagrado - resnično nam pomeni zelo veliko! Sodelovanje na natečaju za nagrado za trajnostni razvoj (Zalando Sustainability Award) je bil dragocen učni proces in odlična izkušnja. Do sedaj smo sprejemali trajnostne odločitve zelo spontano in se osredotočali na to, kako jih interno implementirati v vse, od procesa oblikovanja do logističnih korakov. Sodelovanje na natečaju pa nas je spodbudilo, da začnemo svoje trajnostne pristope tudi načrtovati ter svoje trajnostne ideje in pristope komunicirati tudi širše - ne samo znotraj našega podjetja. In zmaga na tem natečaju nas je samo še dodatno motivirala za nadaljevanje začrtane poti, pa tudi za še bolj ambiciozno trajnostno vizijo naše blagovne znamke.

Vsi v moji ekipi so se zelo potrudili za zmago, kljub številnim projektom, ki jih delamo vzporedno, zato sem resnično hvaležen in ponosen na to, kar smo dosegli skupaj!"

Članica žirije Arizona Muse je ob tem povedala: "Iskrene čestitke blagovni znamki ISO.POETISM™ TOBIAS BIRK NIELSEN. Modna industrija se lahko veliko nauči od te modne znamke in njenega pristopa k trajnosti, njene zavezanosti okolju in družbene odgovornosti, pa tudi od njene ambicije, da stremi k pozitivnim spremembam s sodelovanjem in kolektivizmom. Resnično verjamem, da lahko modna industrija postane prijaznejša do okolja in modne znamke, kot je ISO.POETISM™ TOBIAS BIRK NIELSEN nam bodo to pomagale tudi doseči."

Drugouvrščeni modni znamki Fassbender in Tomorrow Denim je žirija prav tako prepoznala kot izjemni blagovni znamki, ki navdihujeta in integrirata trajnost v celotno dobavno verigo, hkrati pa ustvarjata modne kose po meri.

Kolekcije finalistov Zalandove nagrade za trajnostni razvoj so bile na tednu mode v Kopenhagnu predstavljene predvsem z digitalno razstavo in majhnim številom gostov v prostorih galerije umetnosti Nikolaj Kunsthal - z upoštevanjem vseh varnostnih ukrepov, ki so potrebni v kontekstu aktualne zdravstvene situacije. Kolekcije so bile predstavljene tudi na digitalnem razstavnem prostoru Zalando Greenhouse, ki modnim navdušencem po vsem svetu omogoča, da raziskujejo modne kose in si pogledajo revije v živo. V virtualnem prostoru sta potekali tudi delavnici "Nega in popravilo (Care & Repair)" z modnim oblikovalcem in dobitnikom Zalandove nagrade za trajnostni razvoj 2021, Nikolajem Stormom, in "Bolj trajnostni stajling (Styling More Sustainably)" z D&I urednico pri Säker Stil in Vogue Scandinavia Mono M. Na delavnicah so lahko udeleženci izvedeli več o trajnostnem pristopu finalistov.

Nagrada za trajnostni razvoj je pomemben dogodek v modnem svetu. Kolekcija pomlad/poletje 22 lanskega prejemnika nagrade za trajnostni razvoj Nikolaja Storma je že na voljo na spletni strani Zalando, njegova kapsulna kolekcija pa je še v ustvarjanju in bo na voljo kasneje tekom leta.

O Zalandu

Zalando (https://corporate.zalando.com) je vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski stil. Ustanovljena v Berlinu leta 2008, prinaša modo od glave do pet več kot 46 milijonom aktivnih strank na 23 trgih in ponuja oblačila, obutev, dodatke in kozmetiko. Asortiman mednarodnih blagovnih znamk sega od svetovno znanih imen do lokalnih znamk. Naša platforma je modna destinacija, kjer najdeš navdih, inovacije in interakcijo. Kot najbolj modno tehnološko podjetje v Evropi se močno trudimo najti digitalne rešitve za vsak vidik modnega potovanja: za naše stranke, partnerje in vsakega dragocenega akterja v Zalandovi zgodbi. Naša vizija je biti izhodišče za modo in trajnostna platforma s pozitivnim vplivom na ljudi in okolje.

O tednu mode v Kopenhagenu:

Teden mode v Kopenhagnu je največji teden mode v nordijski regiji, ki poteka dvakrat letno - v januarju/februarju in avgustu. Vsako sezono privabi vodilne mednarodne medije, kupce in vodilne industrije v naši globalni mreži na tridnevne razstave, predstavitve in dogodke ob dveh sejmih CIFF in Revolver. Teden mode v Kopenhagnu, ki ima poudarek na trajnosti, si prizadeva, da bi navdihnil in spodbudil modno industrijo, da sprejme korake v smeri pozitivnih in odgovornih sprememb. Januarja 2020 je teden mode v Kopenhagnu predstavil ambiciozen triletni akcijski načrt za trajnostni razvoj, ki predstavlja inovativen sistem minimalnih zahtev za blagovne znamke, ki bodo del uradnega časovnega razporeda od leta 2023 (www.copenhagenfashionweek.com).