O-STA

Novi direktor Komercialne divizije Revoza

Prihodnji teden bo funkcijo direktorja Komercialne divizije in člana Uprave Revoza tudi operativno prevzel Jean-Pierre Ripoll (53). Za seboj ima 28-letno kariero pri Renaultu, pred prihodom v Slovenijo pa je bil direktor za jugovzhodno področje v Renault France Automobiles. Dosedanji komercialni direktor Revoza Stephane Galoustian je bil imenovan za direktorja za razvoj komercialnih metod v Komercialni direkciji Renaulta v Parizu.

Jean-Pierre Ripoll je Francoz in pri Renaultu dela že 28 let. Leta 1973 je začel kot vodja finančne službe v oddelku za avtomobilski šport in kasneje prevzel delo finančnega vodje v tovarni Renault-Alpine. Leta 1985 je prevzel funkcijo finančnega direktorja Renaulta na Portugalskem, leta 1998 pa odšel na enak položaj v Argentini, kjer se je soočil s težavami tamkajšnje hiperinflacije. Leta 1992 se je vrnil v Francijo, kjer je bil sprva direktor za razvoj mreže, kasneje pa direktor podružnice v bližini Pariza. Leta 1997 je sodeloval pri ustanovitvi nacionalne podružnice Renault France Automobiles, nato pa prevzel položaj direktorja za jugovzhodno področje Francije s sedežem v Marseillesu, kjer letno prodajo približno 23 tisoč novih in 14 tisoč rabljenih avtomobilov. Jean-Pierre Ripoll je poročen in oče treh otrok. Ob srečanju s svojimi sodelavci je dejal:

"Predvsem bomo nadaljevali z napredkom, ki ste ga dosegli v minulih letih, ob upoštevanju vedno ostrejših konkurenčnih razmer na trgu. Menim, da so naši najpomembnejši cilji naslednji: utrditi položaj Renaulta na slovenskem trgu z novimi avtomobili, še okrepiti našo vodilno vlogo v poprodajnih dejavnostih in nadaljevati z razvojem mreže na področju prodaje rabljenih avtomobilov."

Stephane Galoustian je po skoraj treh letih vodenja komercialne dejavnosti Revoza dejal: "V času, ki sem ga preživel v Sloveniji, in mi je kar prehitro minil, sem spoznal čudovito deželo, čudovite ljudi in tudi drugačen način življenja. Iz Slovenije odhajam obogaten z novimi izkušnjami in spoznanji, zato odhajam s težkim srcem. Teh nekaj let, ki smo jih prebili skupaj, ne bom nikdar pozabil." Galoustian, ki je julija na lastno željo nekaj dni delal tudi na montažnem traku tovarne v Novem mestu, je pojasnil: "Hotel sem na lastni koži občutiti, kako zahtevno je vsakodnevno delo v tovarni. Zdaj še bolj spoštujem delavce, ki na leto izdelajo več kot 100 tisoč zelo kakovostnih avtomobilov Clio."