Cilj ostaja enak tudi po 30 letih - premikati meje in ustvarjati boljši jutri
Merkur zavarovalnica je v Atriju Pošte v Ljubljani s posebnim dogodkom za poslovne partnerje obeležila 30 let prisotnosti na slovenskem trgu. Ob tej priložnosti so se na dogodku, ki ga je vodil Boštjan Romih, sprehodili od svojih začetkov do danes, se spomnili pomembnih mejnikov ter se ozrli tudi v prihodnost. Gostje so uživali še ob adrenalinskih podvigih akrobatskega tria iz skupine Local Heroes ter občudovali vratolomne cirkuške veščine Tamie Šeme. Za zabavo je z disco plesno glasbo poskrbela skupina Xequtifz.
Goran Arsovič, direktor prodaje pri Merkur Zavarovalnici, se je ob tej priložnosti zahvalil poslovnim partnerjem in sodelavcem ter poudaril, da "brez njih, brez vseh nas to, kar smo dosegli do zdaj, ne bi bilo možno. Če pa govorimo o prihodnosti, bi povedal, da imamo drzno in neverjetno ekipo, ki je sposobna marsičesa, in verjamem, da smo neustavljivi. Zato se prihodnosti zelo vselim."
"Smo absolutni "trendsetterji" na trgu. Mnogo novosti smo vpeljali tudi z znanjem in izkušnjami, ki smo jih dobili od svoje matične družbe Merkur Versicherung, zato sem prepričan, da bo tako tudi v prihodnje," je še dodal Arsović.
Poslovnim partnerjem in sodelavcem se je na dogodku zahvalil tudi Ingo Hofmann, predsednik uprave Merkur Versicherung: "V čast mi je, da sem lahko danes tukaj in se lahko zahvalim zaposlenim za vso njihovo odlično opravljeno delo. Ponosen sem, da sem del te zgodbe. Svojo poslovno pot pri Merkur Versicherung sem začel pred dvema letoma in pol in že takrat sem imel priložnost spoznati slovenske kolege. Impresioniran sem nad njihovim razvojem, znanjem in nad zgodovino, še bolj pa nad prihodnostjo, ki jo še imajo pred sabo."
Več kot 400.00 podpisanih zavarovalniških polic in drugi izvrstni rezultati, kot so rast prihodkov in obračunanih premij ter visok tržni delež med zavarovalnicami v Sloveniji na področju trženja življenjskih zavarovanj dokazujejo, da je Merkur zavarovalnica v 30 letih, odkar je v Sloveniji, pridobila zaupanje strank. Poudarek dajejo človeku, ne zgolj zavarovanju, tako da so resnično osredotočeni na stranko. "Naša naloga je, da vam priskočimo na pomoč predvsem takrat, ko nekoga najbolj potrebujete," pravijo in poudarijo, da v središče postavljajo čudež življenja - človeka.
30 let v Sloveniji, a začetki segajo že v leto 1798
Zgodba Merkur zavarovalnice se je začela že leta 1798, ko je bil ustanovljen Inštitut za podporo bolnih, ubogih, brezposelnih in zaradi starosti službovanja nesposobnih delavcev, predhodnik najstarejše avstrijske zavarovalnice Merkur Versicherung iz Gradca. Del te je tudi Merkur zavarovalnica, ki je bila v Sloveniji ustanovljena 18. novembra 1992 in svojim strankam ponuja zdravstvena, življenjska, nezgodna in premoženjska zavarovanja. Delovanje Merkur zavarovalniške skupine ter s tem tudi Merkur zavarovalnice je tako že od samega začetka usmerjeno v zagotavljanje varnosti človeku. Danes celotna Merkur zavarovalniška skupina združuje 1400 zaposlenih v 5 državah.
Družbena odgovornost ni le mrtva črka na papirju
V Merkur zavarovalnici ne spoštujejo samo človeka, ampak tudi okolje. Njihovi poslovni procesi so strateško naravnani za spodbujanje trajnostnega razvoja in sobivanja človeka z naravo. Že z digitalizacijo poslovanja zmanjšujejo vpliv na okolje, trajnostno obarvan pa je bil tudi njihov včerajšnji dogodek. Goste so namreč vabili s prav posebnim trajnostnim vabilom, ki je bilo narejeno iz recikliranega papirja in ki so ga lahko potem posadili za boljši jutri.
Merkur zavarovalnica podpira tudi različne družbeno odgovorne projekte, s katerimi vračajo družbi. Prva takšna akcija je na primer potekala v sodelovanju z organizacijama Bananaway in Ekologi brez meja, ko so se lotili čiščenja obal rek, jezer in morja - in to na supih. Pridružili so se jim člani omenjenih organizacij, prostovoljci in nekateri znani Slovenci. Med drugim so podprli tudi Festival ponovne uporabe, s katerim Ekologi brez meja spodbujajo družbo k ponovni uporabi in s tem k manj odpadkom. Prav tako pa podpirajo aktivnosti društva Onkoman, s katerimi osveščajo javnost o oblikah raka pri moških in spodbujajo k zdravemu načinu življenja.
Tudi v prihodnje želijo biti dober partner svojim strankam
Merkur zavarovalnica je v 30 letih v Sloveniji zgradila blagovno znamko, ki v središče postavlja človeka, kar je razvidno že iz logotipa. Usmerjeni so v ponujanje enostavnih in razumljivih produktov - poudarek pa dajejo človeku, ne zgolj zavarovanju. Zasledujejo cilj, biti dober partner strankam, predvsem na področju zdravstvenih zavarovanj in storitev ter jim nuditi kar najboljšo podporo in asistenco v njihovih najtežjih trenutkih. Njihova naloga in vloga ni samo to, da poskrbijo za poplačilo zdravstvenih storitev, temveč stranki pomagajo tudi poiskati najboljšega izvajalca za njeno zdravstveno oskrbo.
S ciljem premikati meje in ustvarjati boljši jutri ter s pogledom v prihodnost optimistično stopajo naprej.