Benefit Cosmetics je izbralo storitve podjetja Amazon za spletno in telefonsko prodajo strankam v Združenih državah Amerike in Združenem kraljestvu
SEATTLE & SAN FRANCISCO - (BUSINESS WIRE) - 19. aprila 2006 - Amazon Services bo omogočila naročanje preko telefonov, izpolnjevanje naročil in servis za stranke na spletni strani benefitcosmetics.com in benefitcosmetics.co.uk
Podjetja Amazon Services, Amazon Services Europe in Benefit Cosmetics so sporočila, da je Benefit Cosmetics izbralo rešitev za podjetja Amazon Services Enterprise Solutions za razvoj in podporo spletnim in telefonskim naročilom za končne kupce iz Združenih držav Amerike in Združenega kraljestva. Benefit Cosmetics, hčerinsko podjetje ene vodilnih skupin za luksuzne izdelke LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, je eno od hitreje rastočih kozmetičnih podjetij v Združenih državah, ki se hitro širi tudi drugje po svetu. Večletni sporazum zavezuje Amazon Services in Amazon Services Europe k nudenju storitve procesiranja naročanja po telefonu in spletno rešitev za prodajo končnim kupcem na spletnih straneh Benefit Cosmetics v Združenih državah in Združenem kraljestvu, vključno z izgledom in uporabnostjo, tehnološko platformo, izpolnjevanjem naročil in pomoči strankam pri spletnem naročanju. Obe spletni strani ter naročanje po telefonu naj bi začelo delovati še v tem letu.
"Večja prisotnost Benefit Cosmetics na spletu je pomemben del naše agresivne strategije za rast tako znotraj države kot tudi po celem svetu. Zato smo izbrali Amazon Services, ponudnika spletnih prodajnih rešitev z ustreznimi izkušnjami in sposobnostmi," je dejal Neil Kjeldsen, direktor elektronskega poslovanja pri Benefit Cosmetics. "Lahko se osredotočimo na izdelavo izvrstnih izdelkov za naše stranke, medtem ko bo Amazon zagotavljal, da bo nakup za naše spletne stranke enako privlačen."
Amazon Services in Amazon Services Europe bosta za Benefit Cosmetics izdelala spletno prodajno rešitev za končne kupce, ki vključuje Amazonovo tehnologijo in znanje na področju spletnega poslovanja. Rešitev za spletno nakupovanje Amazon vključuje nakup v enem koraku, iskanje in navigacijo, personalizacijo strani, naročila in plačila, sezname želja ter priporočila. Vse te lastnosti bodo na voljo spletnim obiskovalcem strani, medtem ko bo Amazonova globalna mreža centrov za naročila in stranke skrbela za izpolnjevanje naročil in pomoč uporabnikom.
"Zadovoljni smo, da je Benefit Cosmetics izbral Amazon Services za razvoj in podporo novega sistema za telefonsko naročanje in spletno prodajo za svoje stranke v Združenih državah in Združenem kraljestvu," je dejal Wes Herman, član uprave Amazon Services Enterprise Solutions. "S pomočjo tega partnerstva bomo izdelali spletno doživetje, s pomočjo katerega bo lahko Benefit Cosmetics pridobil še več strank za svoje edinstvene in zanimive izdelke."
O Benefit Cosmetics
Benefit Cosmetics (www.benefitcosmetics.com), podjetje v sklopu skupine LVMH, je eno vodilnih v panogi lepotnih podjetij. Podjetje je svet osupnilo in zavzelo s pomočjo edinstvenih kozmetičnih izdelkov in izdelkov za nego kože. Družina Benefit je dosegla kultni status pri slavnih osebah po celem svetu in jo pogosto kopirajo, a nikoli dosežejo. Danes je Benefit najhitreje rastoča blagovna znamka za luksuzno kozmetiko v ZDA s preko 600 prodajnimi mesti v desetih zveznih državah in petimi butiki v Kaliforniji. O Amazon Services Amazon Services je podružnica podjetja Amazon.com, Inc. (Nasdaq:AMZN), ki drugim podjetjem ponuja svoje tehnološke rešitve, poslovne zmogljivosti in znanje na področju spletnega trgovanja. Rešitve podjetja Amazon Enterprise Solution se trenutno uporabljajo na spletnih straneh svetovno znanih znamk, kot so Target Stores, The Bombay Company, National Basketball Association, Bebe Stores in ostali vodilni prodajalci.
O Amazon Services Europe
Amazon Services Europe, podružnica podjetja Amazon.com s sedežem v Luksembourgu, ponuja izjemno kakovostne storitve prodajalcem in njihovim strankam prek nudenja paketa inovativnih storitev, ki vsebuje tehnologijo, gostovanje, službo za pomoč strankam, prodajo neposredno končnim kupcem ter transportne rešitve, ki so posebej prirejene za izboljšanje blagovne znamke in izkušnje strank.
Napovedna izjava
To sporočilo za javnost vsebuje napovedne izjave v skladu s poglavjem 27A ameriškega zakona o vrednostnih papirjih iz leta 1933 in poglavja 21E zakona o izmenjavi vrednostnih papirjev iz leta 1934. Dejanski rezultati se bodo lahko bistveno razlikovali od pričakovanj vodstva. Te napovedne izjave vsebujejo tveganja in negotovosti, ki vključujejo, a niso omejene na tveganja, povezana s konkurenco, upravljanjem z rastjo, morebitnimi povišanji in znižanji poslovnih rezultatov, mednarodnimi širitvami, rezultati sodnih postopkov in tožb, optimizacijami centra za izpolnjevanje naročil, sezonskimi vplivi, poslovnimi sporazumi, nakupi podjetij in strateškimi transakcijami, menjalnimi tečaji, motnjami v sistemu, bistvenimi povečanji zadolževanja, zalogami, omejeno zgodovino delovanja, vladnimi uredbami in davki, plačili, goljufijami, potrošniškimi trendi in novimi poslovnimi področji. Več podatkov o dejavnikih, ki bi lahko vplivali na financ(ne rezultate podjetja Amazon.com je na voljo v poročilih podjetja ameriški Komisiji za vrednostne papirje (SEC), vključno z letnim poročilom na obrazcu 10-K za obdobje do 31. decembra 2005 ter v vseh nadaljnjih poročilih.
KONTAKT:
Amazon.com
Amazon Media Hotline, 206-266-7180