O-STA

MYHABIT naznanil mednarodno dostavo: Stranke po celem svetu se lahko lahko sedaj odločajo za izbrano paleto izdelkov priznanih oblikovalskih znamk, ki so na voljo do 60% ceneje s hitro dostavo v več kot 50 držav

8. julij, 2011 22:09 UTC

MYHABIT naznanil mednarodno dostavo: Stranke po celem svetu se lahko lahko sedaj odločajo za izbrano paleto izdelkov priznanih oblikovalskih znamk, ki so na voljo do 60% ceneje s hitro dostavo v več kot 50 držav

SEATTLE -(BUSINESS WIRE)- (NASDAQ:AMZN) - MYHABIT.com, Amazonova nova ponudba modne zasebne prodaje, je danes naznanila prednostno mednarodno dostavo s fiksno ceno 15 dolarjev, s približnimi stroški uvoza dodanimi ob zaključku nakupa. Stranke v več kot 50 državah po Evropi, Aziji in obeh Amerikah, bodo sedaj lahko nakupovale luksuzne modne izdelke oblikovalskih znamk s popusti do 60%.

"Vemo, da naše stranke uživajo v nakupovanju najboljših znamk in cenijo hitro dostavo ter enostavno vračanje blaga brez nepotrebnih problemov," je dejala Maria Renz, predsednica MYHABIT. "Predani smo nenehnemu izboljševanju nakupovalne izkušnje in smo naravnost navdušeni, da lahko sedaj dobavljamo modnim strankam - od Kanade in Avstralije do Južne Koreje in Kitajske."

MYHABIT ponuja izbran nabor stilov mednarodno priznanih modnih znamk, kot so Escada, Vera Wang, Halston, House of Harlow 1960 in Elizabeth and James, ki so istočasno na voljo za oddelkih za žensko, moško in otroško konfekcijo. Prodaje se začenjajo vsakodnevno ob 12:00 po vzhodno-ameriškem času (New York)/17:00 po britanskem standardnem času (London)/18:00 po srednjeevropskem času (Pariz)/21:30 po indijskem času (Mumbai)/24:00 po singapurskem času (Singapur)/24:00 po kitajskem času (Peking)/02:00 po vzhodno-avstralskem času (Sydney) in načeloma trajajo 72 ur oziroma do razprodaje izdelka. Zasebna internetna stran nudi takojšnje in brezplačno članstvo; brezplačno in hitro dobavo, vračanje blaga pri naročilih v ZDA brez doplačila; in hitro dobavo za 15 dolarjev po svetu. Stranke lahko enostavno brskajo po oddelkih in prodajah ob visoko ločljivih fotografijah in videih s 360-stopinjsko predstavitvijo vseh oblačil na živih modelih.

Za pričetek prodaje v slogu MYHABIT ponuja 25 dolarjev popusta na enkraten nakup do 1. avgusta z uporabo kode INTLSHIP na blagajni. MYHABIT ponuja brezplačno dobavo v štirih dneh in brezplačno vračanje izdelkov za naročila v ZDA ter prednostno mednarodno dobavo za fiksno ceno 15 dolarjev. Stranke bodo za naročila, upravičena do reklamacije, prejele dobroimetje na darilni kartici, ki je unovčljiva na MYHABIT, Amazon.com in Endless.com.

Za več informacij o mednarodni dobavi in predvidenih časih dobave po državah obiščite: http://www.myhabit.com/help/200690000 .

O MYHABIT.com

MYHABIT, ki ga je leta 2011 razvil in zagnal Amazon.com, je modni naslov za člane, ki ponuja do 60 odstotkov nižje cene oblikovalskih in butičnih znamk na ženskih, moških in otroških oddelkih. Stran za zasebno prodajo ponuja dnevne prodaje z omejenim časom, ki se začenjajo ob 9:00 po pacifiškem času/12:00 po vzhodno-ameriškem standardnem času. MYHABIT je luksuzni modni naslov za nakupovanje izbranih izdelkov, ki hkrati postavlja nove standarde priročnosti in storitev z brezplačnim in takojšnjim članstvom; hitro, brezplačno dobava in vračilom izdelkov, ki so upravičeni do reklamacije, v ZDA; in hitro mednarodno dobavo za 15 dolarjev.

O družbi Amazon.com

Podjetje Amazon.com, Inc. (NASDAQ:AMZN) s sedežem v Seattlu, ki ga najdemo tudi na seznamu Fortune 500, je s prodajo prek spleta začelo julija 1995 in danes ponuja največji izbor izdelkov na svetu. Amazon.com, Inc. želi postati uporabnikom najbolj prijazno podjetje na svetovni ravni, kjer lahko lahko stranke najdejo in odkrivajo karkoli želijo kupiti prek spleta, in si prizadeva ponuditi svojim strankam najnižje možne cene. Amazon.com in drugi prodajalci ponujajo na milijone edinstvenih, novih, obnovljenih in rabljenih stvari po kategorijah, kot so knjige; filmi, glasba & igre; digitalni prenosi; elektronika & računalniki; dom & vrt; igrače, otroci & dojenčki; špecerija; oblačila, čevlji & nakit; zdravje & lepota, šport & dejavnosti na prostem; ter orodja, avto & industrija. Spletne strani Amazon omogočajo svojim strankam razvijalcem dostop do storitev v oblaku na osnovi lastne tehnološke platforme, ki jo lahko razvijalci uporabljajo za vzpostavitev praktično katerekoli dejavnosti. Kindle, Kindle 3G, Kindle s posebno ponudbo, Kindle 3G s posebno ponudbo in Kindle DX so revolucionarni prenosni čitalci, ki brezžično prenašajo knjige, časopise, bloge in osebne dokumente v jasnem, visoko-resolucijskem elektronskem prikazu, ki ohranja videz pravega tiskanega papirja. Kindle 3G, Kindle 3G s posebno ponudbo in Kindle DX uporabljajo isto 3G brezžično tehnologijo kot napredni mobilni telefoni, tako da uporabnikom ni treba uporabljati Wi-Fi točke. Kindle je najbolj prodajani izdelek med milijoni izdelkov, ki jih prodaja podjetje Amazon.

Podjetje Amazon in njegove podružnice upravljajo z internetnimi stranmi, vključno z www.amazon.com, www.amazon.co.uk, www.amazon.de, www.amazon.co.jp, www.amazon.fr, www.amazon.ca, www.amazon.cn in www.amazon.it. Besede, kot se uporabljajo v tem besedilu "Amazon.com," "mi," "naš" in podobni termini se nanašajo podjetje Amazon.com, Inc., in njegove podružnice, razen če je iz konteksta razbrati drugače.

Izjave o prihodnosti

To sporočilo za javnost vsebuje izjave o prihodnosti v skladu s pomenom 27A. člena Zakona o vrednostnih papirjih iz leta 1933 in 21E. člena Zakona o trgu vrednostnih papirjev iz leta 1934. Dejanski rezultati se lahko bistveno razlikujejo od pričakovanj uprave. Te izjave o prihodnosti vključujejo tveganja in negotovosti, med drugim tveganja, povezana s konkurenco, upravljanjem z rastjo podjetja, novimi produkti, storitvami in tehnologijami, potencialnimi nihanji v poslovnih rezultatih, mednarodno širitvijo, rezultati pravnih postopkov in terjatev, optimizacijo centra naročila, sezonskimi vplivi, poslovnimi dogovori, nakupi in strateškimi transakcijami, deviznimi tečaji, motnjami sistema, zalogami, regulativo in obdavčenjem, plačili in prevarami. Več informacij o faktorjih, ki lahko potencialno vplivajo na finančne rezultate Amazona, je navedenih v Amazonovih poročilih Komisiji za nadzor trga vrednostnih papirjev (SEC), vključno z najnovejšim letnim poročilom na obrazcu 10-K in kasnejšimi poročili.

Kontakti

Amazon.com, Inc.

Media Hotline, 206-266-7180

www.amazon.com/pr

Vir: MYHABIT.com

Omogočeno s strani Business Wire

Izvirno sporočilo za javnost si lahko ogledate na spletu na:

http://www.businesswire.com/news/home/20110708005983/en