O-STA

Izbira avtomobila Renault iz domačega naslanjača

E-povpraševanje je nova storitev, ki je na voljo obiskovalcem spletne strani Renaulta v Sloveniji

Renaultova slovenska spletna stran je v skoraj dveh letih obstoja doživela marsikatero vsebinsko in funkcionalno osvežitev. Najbolj sveža novost na strani www.renault.si je interaktivna storitev e-povpraševanje. Obiskovalec, ki si v spletni galeriji izbere željeni model, različico in dodatno opremo, lahko zaprosi za neposreden stik z izbranim pooblaščenim prodajalcem vozil Renault na način, ki ga izbere sam. Renault je tako prvi pri nas, ki obiskovalcem svoje spletne strani zagotavlja popolno transparentnost ponudbe in cen ter mu obenem olajša navezavo neposrednega stika s prodajalcem. Poleg tega so v osveženi ponudbi spletne trgovine Renault Boutique na voljo tudi izdelki nove jesensko-zimske kolekcije, velik del vsebinskih sklopov pa je temeljito prenovljen.

V Komercialni diviziji Revoza so najnovejšo osvežitev Renaultove spletne strani v Sloveniji uskladili z izsledki raziskave o navadah in željah obiskovalcev www.renault.si. “Z raziskavo smo želeli ugotoviti kakovost našega dela in zagotoviti razvoj spletne strani v skladu z željami in pričakovanji naših rednih in tudi občasnih obiskovalcev,” pravi Ksenja Hiti, vodja projekta spletnih strani v Revozovi Komercialni diviziji.

Nova storitev e-povpraševanje obiskovalcem omogoča vzpostavitev stika z izbranim pooblaščenim prodajalcem vozil Renault, ki obiskovalcu posreduje željene informacije. Obiskovalec si v spletni galeriji izbere model in različico vozila. Nato si izbere še željeno opcijsko opremo. Sistem samodejno izračuna ceno izbranega vozila. Klik na gumb KONTAKT popelje obiskovalca na podstran, kjer si na zemljevidu Slovenije izbere pooblaščenega prodajalca vozil Renault. Obiskovalec nato lahko določi še željeno barvo vozila in način, kako naj ga pooblaščeni prodajalec kontaktira (e-pošta, telefon, pošta, fax). Storitev z bogastvom podanih informacij omogoča lažji in udobnejši dostop do informacij, ter pomeni dodaten korak v razvoju e-poslovanja.

Renaultova uradna spletna stran v Sloveniji je plod sodelovanja s spletno agencijo Parsek in že od svojega nastanka, februarja leta 2000, ohranja vodilno mesto med slovenskimi avtomobilističnimi spletnimi stranmi, kar potrjujejo tudi doslej prejete nagrade. Poleg srebrnega priznanja na Slovenskem oglaševalskem festivalu 2000 in letošnje nagrade Gospodarskega vestnika za najboljšo slovensko spletno stran “Netko” so na nedavnem mednarodnem oglaševalskem festivalu Zlati boben dobili tudi Srebrno palčko za e-trgovino. “Kljub laskavim priznanjem je nedvomno naš največji uspeh zadovoljstvo obiskovalcev www.renault.si in kupcev v e-trgovini. Obisk in pogostost ponovnega obiska nenehno rasteta, kar kaže na rast zaupanja in zadovoljstva z našo spletno stranjo,” pravi Ksenja Hiti.