O-STA

Najbolj cenjena evropska znamka: Nokia z 32,332 milijard evrov

Dunaj, Evropski inštitut za blagovne znamke na Dunaju je predstavil izsledke prve raziskave o vrednosti blagovnih znamk v Evropi, ki sta jo naročila NOVOMATIC AG in RAIFFEISEN. V raziskavo je bilo zajetih prek 3000 družb v 24 državah in 16 sektorjih. Lestvica družb z najbolj cenjenimi blagovnimi znamkami, posameznih blagovnih znamk v Evropi, analize držav in sektorjev ter poročil o državah so na voljo na: http://study.eurobrand.cc.

Družbe z najvišje ocenjenimi blagovnimi znamkami v Eropi so:

1. Nokia (32,332 milijarde EUR),

2. LVMH (29,831 milijarde EUR),

3. Unilever (25,136 milijarde EUR),

4. Telefonica (23,858 milijarde EUR),

5. Vodafone (22,550 milijarde EUR),

6. Mercedes-Benz (20,483 milijarde EUR),

7. Deutsche Telekom (18,269 milijarde EUR),

8. BMW (17,298 milijarde EUR),

9. France Telecom (17,068 milijarde EUR),

10. inBEV (16,873 milijarde EUR).

Podrobnejši podatki so na: http://study.eurobrand.cc/valueranking2007

Evropsko prizorišče blagovnih znamk obvladujeta Velika Britanija in Nemčija. Prvih deset britanskih blagovnih znamk predstavlja skupno vrednost v višini 137 milijard evrov, sledi pa Nemčija.

Gerhard Hrebicek, vodja raziskav in izvršni direktor Evropskega inštituta za blagovne znamke na Dunaju, je tri glavne ugotovitve raziskave povzel takole:

"1. Upravljanje z blagovnimi znamkami je diferencirano, več kot dve tretjini 50 najvišje uvrščenih družb upravlja z portfelji blagovnih znamk.

2. Potencial vzhodnoevropskih blagovnih znamk je velik; ruska telekomunikacijska znamka Beeline in slovenska znamka bele tehnike Gorenje lahko služita kot primer za druge vzhodnoevropske države.

3. Blagovne znamke ustvarjajo bogastvo - prihodnost Evrope je odvisna od močnih blagovnih znamk, ki ustvarjajo rast, delovna mesta in identiteto nacionalnih gospodarstev. Finska in Švica beležita najvišji faktor v razmerju med vrednostjo desetih vodilnih blagovnih znamk in BDP z 31,14 oziroma 26,13 odstotki, povprečje je 9,3%, medtem ko so na dnu lestvice Romunija (0,05%), Bolgarija (0,48%) in Rusija (1,13%)."

"Naša visoka uvrstitev na lestvici avstrijskih blagovnih znamk potrjuje posebno moč znamke RAIFFEISEN in uspeh usklajenega trženja znamk, ki je sad izvrstnega sodelovanja znotraj bančne skupine RAIFFEISEN na nacionalni in mednarodni ravni," je dejal Walter Rothensteiner, direktor RAIFFEISEN Central Bank.

"Smo ena največjih skupin na področju integriranega igralništva v svetu, zato je blagovna znamka bistvena za uspeh našega podjetja. Oskrbujemo najpomembnejše ponudnike igralništva in tako prek trženja sestavin prispevamo k uspehu blagovnih znamk naših poslovnih partnerjev," je dejal Franz Wohlfahrt, direktor NOVOMATIC AG.

Prenos fotografij: http://prfoto.at/main.php?g=1&u=38&dir=200709&e=20070918_o&a=event

Kontakt za medije:

maX I marketing I communications I consulting

Mag. Renate Altenhofer

t: +43 1 532 1000 23

m: + 43 676 846 00 7777

e: office@maxcc.at

http://study.eurobrand.cc