O-STA

Evropska podjetja, ki so hkrati blagovne znamke, z največjim premoženjem: na prvem mestu je skupina LVMH Group, sledita ji Nokia in Vodafone

Evropska študija o vrednosti blagovnih znamk eurobrand2010, ki jo izvaja inštitut European Band Institute z Dunaja, je pregledala več kot 3000 podjetij, katerih imena so blagovne znamke, iz 24 držav in 16 gospodarskih sektorjev.

Podrobnost in poročila si lahko ogledate na spletni strani: http://www.eurobrand.cc.

Lestvica evropskih družb, ki so tudi blagovne znamke, z največjim premoženjem:

1.LVMH (EUR 27.638 mrd)
2.Nokia (EUR 25.331 mrd)
3.Vodafone (EUR 25.318 mrd)
4.INBEV (EUR 23.604 mrd)
5.Unilever (EUR 22.212 mrd)
6.Telefonica (EUR 21.880 mrd)
7.Nestlé (EUR 19.563 mrd)
8.Deutsche Telekom (EUR 18.001 mrd)
9.SAB Miller (EUR 17.572 mrd)
10.Mercedes-Benz (EUR 16.940 mrd)

Gerhard Hrebicek, direktor inštituta European Brand Institute, povzema glavna dognanja:

1.Najvišja rast v vrednosti blagovnih znamk v farmaciji, zdravstvu in biotehnologiji

Britansko podjetje GlaxoSmithKline kaže najvišjo rast v vrednosti blagovne znamke (+34,6%), sledita pa ji Sanofi Aventis (+19,1%) in Novartis (+11,6%). Kriza pa je najbolj prizadela vrednost blagovnih znamk v avto-moto sektorju (-14,1%) in v sektorju tehnologije in informacijske tehnologije (-14,5%). Finančni sektor je v povprečju izgubil 10,8% od tega največ družbe RBS (+36%), UniCredit (-29,7%) in Deutsche Bank (29,9%).

2.Vrednost blagovnih znamk - manj nestabilna kot cene vrednostnih papirjev

Vrednost blagovnih znamk je manj nestabilna kot je vrednost podjetij na kapitalskih trgih. V posledicah krize so si najhitreje opomogla podjetja, ki so blagovne znamke in v nekaterih vejah industrije se še vedno kaže rastni potencial tržnih vrednosti podjetij. Tržna vrednost takih podjetij raste hitreje kot indeksi, na primer: podjetja na eurobrand2010 Top10 lestvici so povečala svoj povprečni tržni delež za 32,1%, medtem ko je DAX zrasel le za 22,6% v enakem obdobju.

Inštitut European Brand Institute in eurobrand

Neodvisni strokovnjaki za vrednotenje blagovnih znamk Evrope - s preko 14 let izkušenj v analiziranju, vrednotenju, strategijah in strukturah orientiranih v blagovne znamke za podjetja in organizacije z od 10 do 100.000 zaposlenimi in s skupnim premoženjem od 1 milijona do 500 milijard.

Kontakt:
European Brand Institute
Dr. Gerhard Hrebicek

Phone: +43 1 532 1000 52
office@eurobrand.cc
http://www.eurobrand.cc