O-STA

Korporacija z najvišjo vrednostjo v Evropi je skupina LVMH, vodilna na svetu - Apple

Izjava za medije

(Dunaj, 12. 10. 2011)

Evropsko raziskavo o vrednosti znamk, eurobrand2011, so predstavili pri European Brand Institute, kjer so preverili 3.000 korporacij iz 24 držav in 16 industrij ter jih primerjali tudi z Ameriko in Azijo.

Podrobnosti in poročila: http://www.eurobrand.cc

Korporacije z najvišjo vrednostjo v Evropi :

  1. LVMH (31.699 milijard EUR)
  2. Vodafone (28.505 milijard EUR)
  3. INBEV (25.481 milijard EUR)
  4. Nestlé (25.418 milijard EUR)
  5. Unilever (24.344 milijard EUR)
  6. Telefonica (23.384 milijard EUR)
  7. Daimler (19.552 milijard EUR)
  8. Deutsche Telekom (18.102 milijard EUR)
  9. BASF (17.884 milijard EUR)
  10. SAB Miller (17.764 milijard EUR)

Gerhard Hrebicek, direktor European Brand Institute povzema glavne ugotovitve:

1. Močne znamke rastejo hitreje od povprečnih

Vrednost znamk Evropskih TOP 10 korporacij se je povišala za 11,6%. Skupina Nestlé, ki se ji je vrednost povišala za 29,9%, ter ji sledita BASF (+17,6%) in Daimler (+15,4%) so korporacije z najvišjim dvigom vrednosti med TOP 10.

Štiri glavne industrije med znamkami v Evropi: potrošniško blago (+10,2%), finančne storitve (+14,6%), telekomunikacije (+5,4%) in trgovina na drobno (+6,4%). Industrija luksuznih izdelkov dosega najvišjo rast z +17,6%, medtem ko je povprečna rast vrednosti med industrijami +8,9%.

2. Evropa vodi v potrošniškem blagu, Amerika pa je močna v IT in tehnologiji

Evropa je "kontinent potrošniškega blaga", Severna Amerika je močna v IT in tehnologiji - s podjetjem Apple (69.658 milijard EUR), ki je največ vredna znamka na svetu - Azija pa v finančnih storitvah. Evropa ima dvojno število znamk, medtem ko ima Severna Amerika v primerjavi z Evropo dvakratni učinek glede na vrednost.

3. Evropske države so na svetu vodilne v prispevanju znamk k gospodarstvu.

Korporacije na Finskem, v Švici, Luksemburgu, na Švedskem, Danskem in v Avstriji ustvarjajo najvišji prispevek k svojim gospodarstvom in so tako vodilne na svetu v razmerju med vrednostjo znamk in BDP.

Kontakt za medije:

European Brand Institute

Dr. Gerhard Hrebicek

elektronska pošta: office@eurobrand.cc

http://www.eurobrand.cc