Korporacija z najvišjo vrednostjo v Evropi je skupina LVMH, vodilna na svetu - Apple
Izjava za medije
(Dunaj, 12. 10. 2011)
Evropsko raziskavo o vrednosti znamk, eurobrand2011, so predstavili pri European Brand Institute, kjer so preverili 3.000 korporacij iz 24 držav in 16 industrij ter jih primerjali tudi z Ameriko in Azijo.
Podrobnosti in poročila: http://www.eurobrand.cc
Korporacije z najvišjo vrednostjo v Evropi :
- LVMH (31.699 milijard EUR)
- Vodafone (28.505 milijard EUR)
- INBEV (25.481 milijard EUR)
- Nestlé (25.418 milijard EUR)
- Unilever (24.344 milijard EUR)
- Telefonica (23.384 milijard EUR)
- Daimler (19.552 milijard EUR)
- Deutsche Telekom (18.102 milijard EUR)
- BASF (17.884 milijard EUR)
- SAB Miller (17.764 milijard EUR)
Gerhard Hrebicek, direktor European Brand Institute povzema glavne ugotovitve:
1. Močne znamke rastejo hitreje od povprečnih
Vrednost znamk Evropskih TOP 10 korporacij se je povišala za 11,6%. Skupina Nestlé, ki se ji je vrednost povišala za 29,9%, ter ji sledita BASF (+17,6%) in Daimler (+15,4%) so korporacije z najvišjim dvigom vrednosti med TOP 10.
Štiri glavne industrije med znamkami v Evropi: potrošniško blago (+10,2%), finančne storitve (+14,6%), telekomunikacije (+5,4%) in trgovina na drobno (+6,4%). Industrija luksuznih izdelkov dosega najvišjo rast z +17,6%, medtem ko je povprečna rast vrednosti med industrijami +8,9%.
2. Evropa vodi v potrošniškem blagu, Amerika pa je močna v IT in tehnologiji
Evropa je "kontinent potrošniškega blaga", Severna Amerika je močna v IT in tehnologiji - s podjetjem Apple (69.658 milijard EUR), ki je največ vredna znamka na svetu - Azija pa v finančnih storitvah. Evropa ima dvojno število znamk, medtem ko ima Severna Amerika v primerjavi z Evropo dvakratni učinek glede na vrednost.
3. Evropske države so na svetu vodilne v prispevanju znamk k gospodarstvu.
Korporacije na Finskem, v Švici, Luksemburgu, na Švedskem, Danskem in v Avstriji ustvarjajo najvišji prispevek k svojim gospodarstvom in so tako vodilne na svetu v razmerju med vrednostjo znamk in BDP.
Kontakt za medije:
European Brand Institute
Dr. Gerhard Hrebicek
elektronska pošta: office@eurobrand.cc