O-STA

Podjetje Monster predstavilo večplastno globalno oglaševalsko akcijo svoje blagovne znamke

Z oglaševalsko akcijo "Prisluhnite svojemu klicu" podjetje ponovno oglašuje blagovno znamko Monster; prvi projekt svetovnih razsežnosti nove globalne agencije

BBDO NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- 2. januar 2008--Monster Worldwide, Inc. (NASDAQ: MNST), matično podjetje vodilnega globalnega podjetja za zaposlovanje in iskanje kadrov Monster (R), je danes predstavilo svojo novo globalno oglaševalsko akcijo "Prisluhnite svojemu klicu" ("Your Calling is Calling"), ki promovira Monsterjevo posredovanje dela. Z akcijo, ki bo obšla svet, želi podjetje poenotiti svojo globalno blagovno znamko in svetu predstaviti enotno podjetje Monster kot podjetje, s pomočjo katerega delavci lažje dosežejo svoje življenjske cilje.

"Naša nova oglaševalska akcija kaže, da ima Monster Worldwide kot prvo globalno spletno podjetje za iskanje kadrov v svetu pomembno vlogo, izhaja pa iz spoznanja, da nam ta vodilni položaj omogoča razvoj blagovne znamke v nekaj več, kot le posredovanje delovnih mest," je povedal Sal Iannuzzi, predsednik in izvršni direktor podjetja Monster Worldwide. "Znamo prisluhniti spremembam v odnosih delovne sile po svetu in tako nismo več le vir boljših delovnih mest, ampak nepogrešljivo orodje, s pomočjo katerega ljudje lažje dosežejo svoje življenjske cilje. Naš cilj je torej preprosto vzpodbuditi ljudi, da si izboljšajo življenje."

Multimedijski projekt mednarodne oglaševalske agencije BBDO Worldwide, ki vključuje televizijo, radio, tisk in splet, naj bi ljudi spodbudil, da bi se poglobili v svoje življenje in jim pokazal, kako zelo je osebno zadovoljstvo povezano z izbiro pravega delovnega mesta. Novo oglaševalsko akcijo sestavljajo štirje tematsko in vizualno ločeni televizijski oglasi, ki želijo podjetje Monster prikazati kot posrednika, ki potrošnikom pomaga najti boljši način za oblikovanje prihodnosti. Dva od štirih oglasov bodo premierno prikazali v ZDA in Veliki Britaniji prvi teden januarja, na ostalih evropskih trgih pa jih bodo predstavili kasneje istega meseca.

Prvi oglas z naslovom "Svitanje" (Daybreak) se začne s prizorom na stotine ljudi, ki se v ponedeljek zbudijo pred svitanjem in s skupnimi močmi napadejo svitanje, da bi preprečili začetek prihajajočega dne. Zgodba temelji na preprostem konceptu, da ljudje ponedeljek doživljajo kot pravo bitko, vendar lahko z Monsterjem ponedeljki postanejo nekaj, čemur se boste veselili. Drugi oglas "Spone" (Slots) želi prikazati monotonost dela, pri katerem se počutite dobesedno kot prikovani. Ljudje v oglasu tako v sponah brezciljno potujejo po ulicah mesta in pisarnah, medtem ko si je nek junak, zahvaljujoč Monsterju, izbral drugačno pot.

Pod štiri oglase so se podpisali nekateri najbolj nadarjeni filmski režiserji, kot so Frank Budgen, Daniel Kleinman, Rupert Sanders in Nicolai Fuglsig, kar še dodatno priča o obsegu in pomenu oglaševanja.

"Delo je potekalo skupinsko, v njem pa so sodelovali ljudje s celega sveta, ki so se združili, da bi svetu predstavili Monster," je povedal John Osborn, predsednik in izvršni direktor podjetja BBDO New York. "Akcija je namenjena prav aktivnim in pasivnim iskalcem zaposlitve, za katere je na trgu tudi največ priložnosti. Z ustvarjalnostjo naših oglasov bi jih radi zbudili iz navideznega samozadovoljstva in jim pokazali, da si lahko z boljšim delovnim mestom izboljšajo kakovost življenja. Ne bi mogli biti bolj ponosni na ta projekt."

Poleg televizijskih oglasov bo akcija "Prisluhnite svojemu klicu" vključevala tudi splet, tisk in radio. Spletna promocija bo vključevala kombinacijo novih oglasov in oglasov v novi preobleki, ki posredujejo močno in dosledno sporočilo blagovne znamke. Več časopisov in tedenskih publikacij bo objavilo nove tiskane oglase z isto kreativno osnovo, v naslednji mesecih pa bodo sledili sorodni oglasi. Poleg tega bodo predvajali tudi radijske oglase na izbranih globalnih trgih.

Za zaslonske slike in posnetke televizijskih oglasov ali dodatne informacije je kontaktna oseba Steve Sylven, telefonska številka: 978-461-8503, elektronska pošta: steve.sylven@monster.com.

Izboljšave spletne strani

Obiskovalci spletne strani Monster si lahko ogledajo popolnoma prenovljeno in še bolj uporabno spletno stran, ki se tematsko ujema z akcijo "Prisluhnite svojemu klicu". Posodobljena domača stran "My Monster" nudi hiter dostop do osebnih podatkov, npr. do vaše zgodovine iskanja dela, in vam tako olajša iskanje dela. Nagrajena vsebina domače strani je integrirana v celotno spletno predstavitev tako, da obiskovalcem, ki krmarijo po straneh, nudi relevantne podatke in nasvete. Spletne strani v novi podobi so trenutno na voljo v ZDA, Kanadi, Veliki Britaniji, Franciji, Nemčiji in na Nizozemskem, v drugih državah pa bodo dostopne v prihajajočih mesecih.

Poleg tega je Monster, zaradi velikega porasta iskalcev dela po lanski izboljšavi tehnologije v ZDA, razvil nov spletni iskalnik za vse svoje strani po svetu. Iskalnik obiskovalcem omogoča, da lahko učinkoviteje urejajo, oblikujejo in razširijo svoje iskanje ter lažje upravljajo s celotno aplikacijo.

O podjetju Monster Worldwide

Monster Worldwide, Inc. (NASDAQ: MNST), matično podjetje Monsterja (R), prva globalna spletna rešitev, že več kot desetletje skuša združiti ljudi v prizadevanju za boljše življenje. Podjetje je prisotno na ključnih trgih v Severni Ameriki, Evropi in Aziji in tako pomaga prav vsem. Delodajalce povezuje s kakovostnimi iskalci dela na vseh ravneh in potrošnikom po svetu nudi individualno poklicno svetovanje. Prek spletnih strani in spletnega poslovanja Monster oglaševalcem ponuja ogromno in ozko usmerjeno občinstvo. Monster Worldwide je član indeksa S&P 500 in indeksa NASDAQ 100. Za več informacij o vodilnih izdelkih in poslovanju podjetja Monster obiščite www.monster.com. Več informacij o podjetju Monster Worldwide najdete na www.monsterworldwide.com.

O podjetju BBDO Worldwide

Oglaševalska mreža BBDO je del skupine Omnicom Inc. (NYSE: OMC), vodilnega globalnega podjetja za oglaševanje, trženje in integrirane komunikacije. Podjetje BBDO Worldwide, ki ima sedež v New Yorku, je z 287 podružnicami v 79 državah največja oglaševalska agencija v skupini Omnicom. BBDO razvija in izvaja tržne in komunikacijske načrte za nekatere najbolj znane blagovne znamke na svetu. Leta 2007 je ameriški oglaševalski vodnik "The Gun Report" podjetju BBDO drugič zapored podelil priznanje za najbolj nagrajevano agencijsko mrežo na svetu, na oglaševalskem festivalu Cannes Lions International Advertising Festival pa je bilo proglašeno za "mrežo leta". Prejelo je tudi priznanje "Won Reporta" za najbolj nagrajevano mrežo za direktno in interaktivno oglaševanje. Posebna opomba: Izjava o varnem pristanu na podlagi ameriškega Zakona o pravnih postopkih za zasebna podjetja (Private Securities Litigation Reform Act) iz leta 1995: razen zgodovinskih podatkov, ki jih vsebuje besedilo, izjave v tem sporočilu za javnost sestavljajo napovedne izjave, ki spadajo pod razdelek 27A Zakona o vrednostnih papirjih (Securities Act) iz leta 1933 in razdelek 21E Zakona o trgu vrednostnih papirjev (Securities Exchange Act) iz leta 1934. Takšne napovedne izjave vključujejo določeno tveganje in negotovost, vključno z izjavami o strateških usmeritvah, pričakovanjih in rezultatih v prihodnosti podjetja Monster Worldwide, Inc. Določeni dejavniki, vključno z dejavniki izven vpliva Monster Worldwidea, lahko dejansko pripeljejo do rezultatov, ki se vsebinsko razlikujejo od tistih v napovednih izjavah, vključno z gospodarskimi in drugimi pogoji na trgih, na katerih deluje Monster Worldwide, tveganji, povezanimi s prevzemi, konkurenco, sezonskimi nihanji in drugimi tveganji, omenjenimi v obrazcu 10-K podjetja Monster Worldwide in drugih dopisih, ki jih je podjetje sprejelo skupaj s komisijo za varnostne papirje in borzo (SEC).

" Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice".

KONTAKT:

Monster Steve Sylven, 978-461-8503

steve.sylven@monster.com

ali Kathryn Burns, 212-351-7063

kathryn.burns@monsterworldwide.com

ali

BBDO Roy Elvove, 212-459-5797

roy.elvove@bbdo.com