O-STA

INTERSPORT v Sloveniji - 10 let kakovostne ponudbe in odlične storitve

V Sloveniji je Mercator pred 10 leti, septembra 1999, pridobil licenčno pogodbo za INTERSPORT v Sloveniji in še isto leto odprl prvo prodajalno v Ljubljani. Odlični poslovni rezultati in rast vse desetletje pričajo, da tudi kupci v Sloveniji prepoznavajo visoko kakovost in strokovno storitev, ju cenijo in se zato vračajo v prodajane INTERSPORT. Mercator ima licence za INTERSPORT tudi za Hrvaško, Bosno in Hercegovino, Srbijo, Črno Goro, še letos vstopa na trg Albanije. Trenutno ima Mercator na teh trgih 77 prodajaln INTERSPORT.

Najbolj uspešno je trenutno Intersportovo poslovanje v Sloveniji, kjer doslej gospodarska kriza še ni občutneje vplivala na povpraševanje po športnih artiklih, je ob jubileju poudaril predsednik Mercatorjeve uprave mag. Žiga Debeljak. INTERSPORT bo v letu 2009 na trgih, kjer deluje Mercator, presegel letni promet 80 milijonov EUR, od tega 40 milijonov EUR v Sloveniji. Letos beleži INTERSPORT v Sloveniji 16 % rast v primerjavi z enakim obdobjem lanskega leta. INTERSPORT ima v Sloveniji tržni delež okoli 25 % in je ena najbolj prepoznavnih blagovnih znamk s ponudbo izdelkov za šport in prosti čas.

Izvršni direktor za INTERSPORT Pavle Pirc je poudaril, da je skrb za kakovost storitve Intersportova ključna konkurenčna prednost, ki temelji na strokovno usposobljenih prodajalcih in kakovostni ponudbi. "Zato za nas dober kupec ni tisti, ki kupi najdražji izdelek, ampak tisti, ki najde sebi primeren izdelek in se zadovoljen vrne", pravi Pirc. Dodaja, da naj bi do leta 2012 INTERSPORT presegel število 100 prodajaln na vseh trgih Mercatorjevega delovanja. V letošnjem jubilejnem letu bo odprtih sedem novih prodajaln, in sicer v Škofji Loki, Varaždinu, Zagrebu, v Sarajevu, Banji Luki, Šabcu, v Podgorici ter v prestolnici Albanije v Tirani.

Mercator je v letih od 1999 do 2009 odprl 30 prodajaln v vseh regijah po Sloveniji in s tem sledil temeljni politiki Intersporta, upoštevanje lokalnih trgov. Na Hrvaškem imamo 23 prodajaln, 8 v Bosni in Hercegovini, 9 v Srbiji in 2 prodajalni v Črni gori. Poleg teh je na vse trgih še 5 franšiznih prodajaln. Po prodoru v Albanijo načrtujemo naslednje leto vstop v Makedonijo.

O mednarodnem podjetju podjetje IIC INTERSPORT International Company

Skupina INTERSPORT je največji globalni športni trgovec, ki deluje na treh celinah: v Evropi, Aziji in Severni Ameriki. Vezni člen med posameznimi členi korporacije je matična družba IIC INTERSPORT International s sedežem v Bernu v Švici, ki zagotavlja dosledno spoštovanje standardov in sinergijo v produktnem delu ter strateško usmerja Skupino. Lani je praznovala 40-letnico delovanja in rasti prihodkov. Skupina INTERSPORT je s skoraj 9 milijardami EUR letnega prometa trgovec z največjim deležem prodaje športnega blaga na svetu. Ocenjeni tržni delež v Evropi se je lani povečal na 21 %.

Mednarodno podjetje je nastalo leta 1968 v Parizu z združitvijo desetih evropskih trgovcev, ki so oskrbovala več kot 650 prodajaln. Oblikovalo se je novo razumevanje ponudbe za šport, ki kupcem ponuja največ prednosti in koristi na področju ponudbe izdelkov za šport in prost čas zagotavlja visoko zaupanje v blagovno znamko, storitve in zadovoljstvo s kupljenimi izdelki.

Danes je v svetu pod zastavo INTERSPORT več kot 5.000 prodajaln v 36 državah sveta z več kot 175.000 kupci dnevno. Skupno sodelovanje daje Intersportu moč za uresničevanje zastavljene strategije tako pri zagotavljanju izdelkov kot pri izmenjavi znanja in izkušenj.

Kot je povedal Franz Julen, direktor INTERSPORT International, bo INTERSPORT v prihodnje še močnejši prav zaradi sodelovanja lokalnih trgovcev, ki s svojo energijo, znanjem in prilagojeno ponudbo in storitvijo krepijo delovanje Intersportovega poslovnega koncepta - najboljša vrednost in storitve za kupca. Poudaril je, da ima Intersportov model poslovanja prednosti pred konkurenco predvsem v podjetniškem duhu in velikem številu prodajaln. Optimistično pa zaključi, da bo kot kaže športna trgovina kljub krizi mnogo manj prizadet kot ostali segmenti in napoveduje zmerno rast, kljub težkim in nestabilnim časom.

Foto (od leve proti desni): Pavle Pirc, izvršni direktor za Intersport in Franz Julen, direktor Intersport International

Avtorica fotografij: Irena Herak (Finance)