Za INTERSPORT zelo uspešno leto 2009
Ljubljana, 29.1. 2010 - Prodaja v Intersportu se je v letu 2009 povečala za 5% in je dosegla približno 9,3 milijarde evrov. Intersport deluje predvsem v Evropi in Kanadi, po neuradnih podatkih pa je v letu 2009 povečal prodajo, kar dokazuje odpornost te trgovske panoge tudi v času ekonomske krize. Uradni poslovni rezultati bodo znani aprila 2010.
K uspehu je prispevala tudi mrzla in za zimske športe ugodna zima. V ekonomsko manj ugodnih obdobjih se ljudje odločajo preživeti počitnice doma, vendar se vseeno ukvarjajo z rekreacijo in športom, kar je prispevalo k uspešni prodaji športnih oblačil in opreme, ki se je v nekaterih državah povečala celo za dvomestno številko Prodajo je pospešil tudi splošni trend bolj zdravega in razgibanega načina življenja, manj pa se je prodajala dražja oprema kot so kolesa in naprave za fitnes. Poleg opreme za zimske športe se je povečala tudi prodaja v kategorijah nogomet, fitnes in tek.
Izvršni direktor za INTERSPORT Pavle Pirc je ob tem poudaril: "Intersport ISI je v letu 2009 utrdil položaj prvega športnega trgovca v regiji s skupno 80 trgovinami različnih formatov in letnim prometom 84 milijonov evrov . Kljub občutnim posledicam gospodarske krize v večini držav kjer poslujemo, je za nami uspešno leto, odprli pa smo tudi prvo poslovno enoto v Tirani in tako začeli poslovati v Albaniji . V prihodnjem letu načrtujemo nadaljnjo rast in odpiranje novih enot v večini držav regije."
Intersport, ki zdaj deluje v 37 državah, se zelo dobro razvija v Skandinaviji, državah srednje Evrope, kot tudi v Grčiji, Romuniji, Sloveniji, Slovaški, na Madžarskem in v Turčiji. Z upadom prodaje pa se je Intersport soočil v Italiji, Rusiji in Španiji.
Franz Julen, direktor INTERSPORT International, je poudaril: "S 5% večjo prodajo v letu 2009 kot leto prej, se bodo prihodki od prodaje prvič povzpeli nad 9 milijard evrov. Svetovno nogometno prvenstvo v Južni Afriki že kaže svoje pozitivne učinke, saj sta bila uradna žoga prvenstva in dres domače reprezentance priljubljeno božično darilo."
Zimska sezona 2009/2010 se je začela zelo obetavno. Od oktobra do decembra 2009 se je prodaja povečala za 6%, zaradi mrzle zime pa se ta trend nadaljuje tudi v januarju.
* * *
Dodatne informacije: Intersport, Drago Corn, drago.corn@mercator.si, tel.: 01 234 3669,