Wellneški centri se podajajo v boj
Pod okriljem podjetja Alpe Adria Media Marketing se je v soboto, 27. februarja, začel tretji izbor najboljšega wellneškega centra pri nas. V izboru je v lanskem letu sodelovalo štirinajst wellneških centrov, tokrat pa se je za sodelovanje odločilo devetnajst centrov. Tiste, ki so se prijavili tudi letos, bodo ocenjevali tako obiskovalci kot strokovna komisija.
Slovenija ima bogato tradicijo zdraviliškega turizma. Slednji je v zadnjih letih beležil skokovit razvoj, prav tako pa se je med Slovenci okrepila odgovornost ter skrb do lastnega telesa in duha. Slovenski wellneški centri, ki so vir dobrega počutja in novih, pozitivnih energij, so tako vse bolj priljubljen način preživljanja prostega časa. To kažejo tudi rezultati preteklih dveh let, ko so se v podjetju Alpe Adria Media Marketing odločili, da dolgoletnima akcijama "Naj smučišče" in "Naj kopališče" dodajo še izbor "Naj wellness". "Tudi namen tega izbora, ki ga bomo letos izvedli tretje leto zapored, je širši javnosti posredovati čim več informacij in podatkov o wellnessu, o tem, kaj to je in kaj ni ter kaj konkretno ponujajo slovenski wellneški centri," je povedala Barbara Boh, direktorica podjetja Alpe Adria Media Marketing, ter dodala, da bo izbor tudi letos razdeljen v dva dela. V enem bodo svoj naj wellneški center z glasovanjem na turistično informativnem spletnem portalu www.dj-slovenija.si in reviji Wellness izbrali obiskovalci centrov razvajanja in uživanja; v drugem pa bodo svoje povedali člani strokovne komisije. Njihovega ocenjevanja bodo deležna naslednja področja delovanja: spletne strani, rezervacije storitev, komuniciranje s strankami, infrastruktura centra, bazenska ponudba vključno s savnami, atrakcijami, fitneškim centrom, ponudba sprostitvenih storitev, ponudba storitev za lepotno in telesno nego ter izkušnje ocenjevalca s konkretno storitvijo.
Izbor za Naj wellneški center, za leto 2010, bo trajal do začetka poletja, ko bodo znani najboljši centri v kategorijah: turizem veliki in mali ter rezidenti.