Mercator-Emba odprla nov obrat, svoje izdelke uspešno trži na tujih trgih
Logatec, 15. april 2010 - Mercator-Emba, hčerinska družba Poslovnega sitema Mercator, ki izdeluje in trži živilske izdelke visoke kakovosti, je odprla nov obrat za proizvodnjo hrane v Industrijsko obrtni coni Zapolje na Tržaški cesti 2c v Logatcu. V nov obrat je Mercator- Emba vložila 13 milijonov evrov, kar je ena večjih investicij v proizvodnjo prehranskih izdelkov v državi. Častni gost, minister za gospodarstvo dr. Matej Lahovnik, je ob ogledu obrata poudaril, da je za slovensko gospodarstvo prava usmeritev v dejavnosti z visoko dodano vrednostjo.
Mercator-Emba je danes ena uspešnejših družb s področja proizvodnje hrane v Sloveniji, ki pridobi kar 56-odstotkov prihodkov iz prodaje na tujih trgih, predvsem na trgih Evropske unije. Strateški proizvodni programi družbe so instant kakav izdelki, desertni prelivi in kava, ki so v letu 2009 skupaj predstavljali več kot 75% prihodkov iz prodaje. Izdelki blagovne znamke BenQuick dosega 31,5% tržni delež v Sloveniji. Celotni obseg prodaje je v letu 2009 dosegel 8.613 ton, čisti prihodki iz prodaje pa so bili 17,8 mio EUR. V letu 2009 so na slovenskem trgu ustvarili 44% vseh prihodkov iz prodaje, preostalih 56% pa na tujih trgih, od tega 46% na trgih EU, 10% pa na trgih nekdanje Jugoslavije.
Ob odprtju novega obrata je minister za gospodarstvo dr. Matej Lahovnik izrazil zadovoljstvo, da tudi domača industrija kaže znamenja okrevanja in poudaril, da bomo le s strategijo naložb v industrije prihodnosti z visoko dodano vrednostjo lahko kos izzivom, ki nas čakajo. "Prihaja čas oživljanja gospodarstva. To je najprimernejši čas za temeljito prenovo gospodarstva na podjetniški ravni, za začetek novih naložbenih projektov, za uvajanje novih tehnologij in iskanje novih trgov. To spoznanje je bilo tudi izhodišče za pripravo programa dela Ministrstva za gospodarstvo za leto 2010. S svojo dejavnostjo bomo podprli ambiciozne usmeritve tako tistih podjetij, ki že delujejo na slovenskem trgu, kot podjetij, ki v tujini iščejo svoje možnosti in bi lahko vstopila na trg," je še dejal dr. Lahovnik.
Direktor Mercator-Embe Mladen Mladeničpa je poudaril, da se v Mercator-Embi zavedajo, da je za razvoj pomembno dolgoročno sodelovanje z domačimi in tujimi partnerji.Uspešno delujejo tudi na zahtevnih tujih tržiščih, kar dokazuje trend naraščanja prodaje na tuje trge. "Lastne izdelke učinkovito tržimo doma in vedno bolj uspešno tudi v tujini, med največjimi kupci pa so ugledne multinacionalke. To ni naključje, saj je Mercator-Emba nosilka vrste certifikatov kakovosti za svoje izdelke, trajnostno oskrbo, družbeno odgovornost ter varovanje okolja", je dodal Mladenič.
Največji kupci izdelkov Mercator-Embe so vodilne slovenske trgovske verige, na tujih trgih pa multinacionalka McDonald's, prek katere oskrbujejo 15 držav centralne in JV Evrope z desertnimi prelivi za sladolede in sirupi za pripravo sadno-mlečnih napitkov. Z multinacionalko McDonald's uspešno sodelujejo že več kot 23 let, obseg sodelovanja pa se iz leta v leto povečuje. Največji kupci instant kakav izdelkov pa so francoske trgovske verige Auchan, E.Leclerc in Casino. Mercator-Emba je prisotna tudi na trgih nekdanje Jugoslavije tako prek Mercatorjeve maloprodajne mreže kakor tudi prek lastnih prodajnih poti.
Več o podjetju Mercator-Emba
Sprva Embalirka, nato pa Emba je od svojega nastanka leta 1956 zrasla v sodobno tehnološko visoko razvito podjetje, eno vodilnih v slovenski prehrambeni industriji. Že leta 1968 se je pridružila veletrgovini Mercator in kot Mercator-Emba pridobila nov razvojni razmah in se v začetku leta 1996 preoblikovala iz družbe z omejeno odgovornostjo v delniško družbo.
Mercator-Emba ima mednarodni certifikat za vzpostavljen sistem varnosti in higiene po zahtevah AIB standarda za program desertnih prelivov, IFS (International Food Standard) za program instant kakav izdelkov, posluje pa po standardu kakovosti ISO 9001:2000, v katerega je vključen sistem HACCP, ki zagotavlja varnost izdelkov.
Sistem kakovosti in varnosti stalno nadgrajujejo in dokazujejo s stalnimi neodvisnimi strokovnimi presojami, ki potrjujejo čedalje boljše rezultate. Odličnost poslovanja in kakovost izdelkov potrjuje tudi pravkar prejeto prestižno priznanje multinacionalke McDonald's - Quality Award 2010.
Mercator-Emba ponuja trgu vrsto izdelkov, ki zadovoljujejo tudi najzahtevnejšega potrošnika. Njene blagovne znamke so plod dolgoletnih izkušenj, znanja ter sodobne in do okolja prijazne tehnologije.
V osnovnem proizvodnem programu izdelkov sta kavi Santana in Loka, instant kakavovi izdelki in vroča čokolada BenQuick, desertni prelivi Sladki Greh, izdelki iz žitaric Embi ter suho sadje in oreščki Sun Nuts, trži pa tudi rjavi trsni sladkor Billington's in kremne namaze Pic-Nic.