Procter & Gamble in Mednarodni olimpijski komite (MOK) sklepata svetovno olimpijsko partnerstvo
P&G in MOK pričenjata daljnosežno partnerstvo, ki se bo dotaknilo in izboljšalo še več življenj.
London - (Business Wire) - Procter & Gamble in Mednarodni olimpijski komite (MOK) sta danes sporočila, da sklepata najbolj daljnosežno olimpijsko partnerstvo doslej, in sicer za prihodnjih pet olimpijskih iger, od Londona 2012 do olimpijskih iger 2020.
P&G-jev portfelj 22 znamk, ki imajo letno prodajo po več kot milijardo ameriških dolarjev, in več kot štiri milijarde strank po vsem svetu dajejo temu olimpijskemu partnerstvu najbolj daljnosežen značaj. Med P&G-jeve najbolj priznane blagovne znamke spadajo Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Crest®, Pantene® in Olay®.
P&G bo partnerstvo gradil na podlagi uspešnega partnerstva z ameriško olimpijsko ekipo na zimskih olimpijskih igrah v Vancouvru 2010, ki se je odrazilo v večji naklonjenosti kupcev, rasti tržnega deleža in rasti prodaje v višini skoraj 100 milijonov dolarjev. Podjetje bo partnerstvo z MOK-om uporabilo kot vzvod za svojo ciljno usmerjeno strategijo rasti in za izboljšanje življenj športnikov, mater in njihovih družin povsod po svetu.
"Družba P&G je ponosna, da lahko podpira olimpijsko gibanje v naslednjih desetih letih," je dejal Marc Pritchard, P&G-jev predstavnik za globalno trženje in izgradnjo blagovnih znamk. "Vendar se na podlagi uspešnih rezultatov z olimpijskih iger v Vancouvru zavedamo, da gre za več kot samo sponzorstvo. Podjetje si s tem partnerstvom z MOK-om prizadeva tudi izboljšati življenja športnikov, mater in njihovih družin povsod po svetu, saj približujemo olimpijsko gibanje štirim milijardam naših strank."
Predsednik Mednarodnega olimpijskega komiteja Jacques Rogge je dejal: "Procter & Gamble je vrhunska družba in z velikim veseljem sporočamo, da sklepamo z njimi partnerstvo do leta 2020. P&G-jev svetovni doseg in poznavanje strank bo prava spodbuda našim prizadevanjem za prenos olimpijskih vrednot ljudem po vsem svetu. Njihova finančna podpora v naslednjem desetletju bo koristila celotnemu olimpijskemu gibanju, tudi športnikom."
P&G bo z blagovnimi znamkami sponzoriral športnike in ekipe posameznih držav. Kot korporacija bo nadaljeval s podporo družinam olimpijcev s ponovno izvedbo aktivnosti z zimskih olimpijskih iger v Vancouvru 2010 in ponovno podpiral matere s svetovno širitvijo kampanje 'Ponosni sponzor mater'.
P&G bo nemudoma nadaljeval s pomočjo športnikom, materam in družinam. V okviru kampanje 'Ponosni sponzor mater' bo sodeloval z olimpijskimi igrami mladih, ki bodo v Singapurju potekale od 14. do 26. avgusta 2010, nadaljevala svoj program 'Hvala ti, mama'. P&G bo pomagal 25 materam mladih olimpijcev iz vsega sveta s stroški prevoza in nastanitve, zato da bodo lahko v Singapurju s svojimi otroki, medtem ko ti tekmujejo.
Da bi proslavili predanost in žrtvovanje mater, družin in mladih olimpijcev, bo P&G posnel tudi dokumentarno serijo z naslovom 'Vzgajati olimpijca, P&G-jev mamomentarni projekt'. Serija bo prikazovala zgodbe olimpijcev skozi oči njihovih mater. Predvajali jo bodo pred in med olimpijskimi igrami v Londonu 2012 in bo skušala odgovoriti na vprašanje "Kaj je potrebno za vzgojo olimpijca?".
P&G se je dogovoril za sodelovanje z materami šestih uspešnih olimpijcev z vsega sveta in materjo ameriškega paraolimpijca. Te matere bodo ponudile vpogled, ki ga lahko da samo mati olimpijca v prizadevanju, da bi zagotovili uspeh programa 'Ponosni sponzor mater' in izboljšali življenja športnikov, mater in njihovih družin povsod po svetu. Med njimi bodo: Jennifer Bolt (mati jamajškega sprinterja Usaina Bolta), Rosemary Jones (mati avstralske plavalke Leisel Jones), Cao Lihua (mati kitajske igralke odbojke na mivki Xue Chen), Aster Menagesha (mati etiopske tekačice na dolge proge Meseret Defar), Debbie Phelps (mati ameriškega plavalca Michaela Phelpsa), Pat Radcliffe (mati britanske tekačice na dolge proge Paule Radcliffe) in Merlene Shirley (mati ameriškega paraolimpijskega sprinterja Marlona Shirleya).
O družbi Procter & Gamble
Štiri milijarde krat na dan se blagovne znamke družbe P&G dotaknejo življenj ljudi povsod po svetu. Družba ima ima enega najmočnejših portfeljev kvalitetnih in vodilnih blagovnih znamk, ki jim ljudje zaupajo. Med njimi so Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun® in Fusion®. Skupina P&G ima približno 135.000 zaposlenih v okrog 80 državah po svetu. Obiščite http://www.pg.com za najnovejše in podrobnejše informacije o družbi P&G in njenih blagovnih znamkah.
Kontakt:
P&G
Tom Millikin, +001 513-543-1724
millikin.tm@pg.com
ali
P&G
Marina Barker, +44 193-289-6310
barker.mr@pg.com
ali
P&G
Paul Fox, +001 513-983-3465
fox.pd@pg.com
ali
Taylor
Rich Gonnello, +001 212-714-5754
rgonnello@taylorpr.com