Mercator s strateško povezavo s Skupino Coka utrdil svoj položaj drugega največjega trgovca na srbskem trgu
Ljubljana, 4. avgust 2919 - Mercator-S d.o.o., Srbija je danes podpisal sporazum o dolgoročnem strateškem povezovanju z družbo Coka, d.o.o., Vučak, s katerim bo Mercator-S prevzel trgovsko dejavnost družb Skupine Coka na srbskem trgu in tako število svojih prodajaln v podonavski regiji povečal za 22 in za dodatnih 12000 m2.
S to povezavo bo Mercator utrdil položaj drugega največjega trgovca na srbskem trgu in izvajal maloprodajno dejavnost v Srbiji v že več kot 130 maloprodajnih enotah.
To je letos že tretja Mercatorjeva strateška povezava po povezavi z družbo Getro na hrvaškem in Panto marketom na črnogorskem trgu. Mercator bo tudi v prihodnje strateško povezovanje uporabljali kot enega od načinov za uresničevanje svoje strategije v regiji.
Novo pridobljene prodajalne bodo delovale pod blagovno znamko Roda, s čimer je Mercator-S okrepil svoj 9-odstotni tržni delež in položaj drugega trgovca v Srbiji. Prevzel je tudi 230 zaposlenih in je s skupaj 4200 zaposlenih med največjimi zaposlovalci v Srbiji.
Strateška povezava vključuje tudi nakup zalog in opreme ter prevzem zaposlenih družb Skupine Coka: Coka, d.o.o., Vučak, Srbija, Dunav, a.d., Smederevo, Srbija, Inex, a.d., Velika Plana, Srbija, Mlava, a.d., Petrovac, Srbija in Nova trgovina, a.d., Požarevac, Srbija.
Dogovor o strateški povezavi bo lahko stopil v veljavo šele po pridobitvi soglasja s strani srbske Agencije za varstvo konkurence.
Izvedba strateške povezave pomeni uresničevanje začrtane Mercatorjeve strategije rasti in uresničevanje vizije največjega trgovca z izdelki vsakdanje rabe v celotni regiji JV Evrope.