Prvič v Sloveniji "NAJ HOTEL"
V podjetju Alpe Adria Media Marketing se že dve desetletji trudijo za promocijo slovenskega turizma in njegovih ključnih produktov. Akcijam "Naj Kopališče", "Naj smučišče" in "Naj wellness" se v jeseni 2010 pridružuje še akcija "Naj hotel". V Sloveniji je več kot 600 hotelov, Slovenci pa jih slabo poznamo in jih zato manj pogosteje obiščemo.
Podatki Statističnega urada Republike Slovenije pričajo, da se število gostov v slovenskem turizmu povečuje. Ker se število tujcev povečuje hitreje kot število domačih gostov in ker slednji ustvarijo manj nočitev od tujih gostov, slovenski turistični ponudniki in v okviru njih tudi hoteli potrebujejo spodbudo, gostje iz Slovenije pa predvsem dodatne in konkretne informacije. V podjetju Alpe Adria Media Marketing že vrsto let preko radijskih postaj, tiskanih medijev, turistično informativnega spletnega portala www.dj-slovenija.si in tv reportaž skrbijo za promocijo ter boljšo prepoznavnost slovenskih kopališč, smučišč in v zadnjem času tudi velneških centrov. Odločili so se, da tem dodajo še slovenske hotele in njihovo ponudbo. Tako se v teh prvih jesenskih dneh začenja tudi prvi izbor "Naj hotel" z letnico 2010.
"Tudi pri izboru najbolj priljubljenih slovenskih hotelov bodo imeli glavno besedo gostje, ki bodo glasovali za svoj "Naj hotel" ter dodajali tudi komentarje, zakaj je naj. V prvem letu izbora želimo razbiti stereotipe o slovenskih hotelski ponudbi ter širšo javnost informirati, kakšna ta ponudba dejansko je in katere so njene posebnosti," je povedala Barbara Boh, direktorica podjetja Alpe Adria Media Marketing in dodala, da akcija zagotovo ima prihodnost, saj Slovenci ne poznamo dovolj dobro ponudbo ter cene domačih hotelov in se zato tudi ne odločamo za počitnice na domačih tleh."
Hoteli, katere bodo v prvem letu izbora ocenjevali zgolj gostje, v prihodnje pa se jim bodo, v posebnem delu ocenjevanja, pridružili tudi strokovnjaki, bodo razdeljeni v štiri različne kategorije (glede na kategorizacijo z zvezdicami), v izboru pa jih bo za začetek sodelovalo sto. Posebna pozornost bo namenjena "tematskim" hotelom, saj so le-ti najbolj zanimivi za slovenske goste. Glasovanje se je že začelo, in sicer na turistično informativni spletni strani www.dj-slovenija.si