O-STA

Rekordnih 20 let za "Naj kopališče"

Pod okriljem podjetja Alpe Adria Media Marketing in radijske oddaje "Dobro jutro, Slovenija" bodo v sredo, 20. oktobra 2010, v Termah 3000 že 20. leto zapored podelili priznanja najbolj priljubljenim slovenskim kopališčem. Slednja so letos prejela rekordno število glasov, kar 60.090.

Namen izbora "Naj kopališče" tudi po 20-ih letih ostaja nespremenjen, to je promocija slovenskih kopališč, njihove ponudbe, novosti ter posebnosti. "Z akcijo, ki je mimogrede najstarejša v Sloveniji, smo v dveh desetletjih obstoja ustvarili prepoznavno blagovno znamko, si pridobili zaupanje upravljavcev slovenskih kopališč in postali vir pravih informacij za obiskovalce le teh. To dokazuje tudi število kopališč, ki sodelujejo v izboru ter število prejetih glasov. Slednji so še vedno tisti, ki odločajo o najboljših," je povedala Barbara Boh, direktorica podjetja Alpe Adria Media Marketing. V zadnjih petih letih je izbor "Naj kopališče" dosegel pomembno rast in vpliv na višjo kakovost turistične ponudbe. Leta 2005 je svoje glasove oddalo slabih 29 tisoč kopalcev, letos pa največ doslej, rekordnih več kot 60 tisoč. Glasove je v petih mesecih prejelo 100 slovenskih kopališč, najboljši med njimi v šestih različnih kategorijah pa bodo 20. oktobra prejeli priznanja. Tradicionalna podelitev bo tokrat v Termah 3000.

Ob izboru "Naj kopališče" pod okriljem podjetja Alpe Adria Media Marketing poteka tudi izbor "Naj smučišče", ki bo v letošnji sezoni prav tako praznoval 20 let. Omenjenima so pred tremi leti dodali še akcijo "Naj wellness" ter letos tudi "Naj hotel". Našteti izbori so glede na odziv strokovne in splošne javnosti zagotovo pomemben dejavnik slovenske turistične ponudbe in njenega razvoja v prihodnje.