Mercator odpira 22 prodajaln Getro market na Hrvaškem
Ljubljana, 23.11.2010 - Mercator danes na Hrvaškem odpira 22 obstoječih prodajaln, preurejenih za blagovno znamko Getro market. Izdelki trgovske znamke Getro bodo od 10- do 50% nižje glede na ostalo ponudbo. Strategija novega formata je jasna: širšemu segmentu cenovno bolj občutljivih kupcev ponuditi niz trgovin, ki ustrezajo njihovim potrebam in prioritetam pri nakupih, poudarjajo v Mercatorju H.
Mag. Stanka Čurović, pomočnica predsednika uprave za trge JVE je ob odprtju povedala: "Mercator je v začetku leta z dogovorom o strateškem povezovanju z družbo Getro prevzel poleg 16 formatov prodajaln cash & carry tudi blagovno znamko Getro. Z odprtjem dvaindvajsetih prodajaln Getro market v Slavoniji Mercator zdaj nadaljuje strategijo dveh blagovnih znamk na istem trgu. Prodajalne Mercator so tudi na hrvaškem trgu sinonim za sodobno trgovino z odlično storitvijo in kakovostno ponudbo ter razvitim sistemom zvestobe Mercator Pika, s prodajalnami blagovne znamke Getro market pa postaja z ugodnimi cenami in ponudbo, prilagojeno mikrolokacijam, resen tekmec diskontom. Naslednje leto bomo preuredili še dvajset obstoječih prodajaln. Tak razvoj Mercatorjeve strategije na hrvaškem trgu bo ponudil predvsem prednosti za kupce, pa tudi za dobavitelje, ki bodo lahko izkoristili več priložnosti za uvrščanje svojih izdelkov, potegovali pa se bodo lahko tudi za proizvodnjo izdelkov trgovske znamke tako za hrvaški trg kot za druge trge v regiji, kjer deluje Mercator", je še dodala mag. Stanka Čurović, pomočnica predsednika uprave za trge JVE.
Mercatorjeva nadaljnja strategija bo torej razvoj dveh blagovnih znamk glede na potrebe kupcev na vsaki mikrolokaciji in potencial vsakega trga, podobno kot v Sloveniji s prodajalnami Hura!, v Srbiji in Črni Gori pa s prodajalnami Roda. Mercator je zdaj drugi največji trgovec tudi na Hrvaškem, drugi največji trgovec v Srbiji in prvi trgovec v črni Gori.