Slovenskim podjetjem na voljo Microsoft Dynamics CRM 2011
Sporočilo za javnost! LJUBLJANA, 9. marec 2011
· Nova različica Microsoftove celovite rešitve za upravljanje odnosov s strankami v organizacijah vseh velikosti
· Hitra in preprosta uvedba, poznana uporabniška izkušnja in možnosti za enostavno integracijo z drugimi sistemi, vključno z rešitvami v računalniškem oblaku
· Dodatne informacije na posebnem srečanju za poslovno javnost, ki bo potekalo 24. marca Ljubljani
Microsoft je najavil, da je slovenskim podjetjem zdaj na voljo nova različica programske rešitve za upravljanje odnosov s strankami Microsoft Dynamics CRM 2011. Nov izdelek vključuje več pomembnih novosti, vključno z izredno preprosto konfiguracijo, visoko zmogljivostjo in enostavnim povezovanjem z obstoječimi aplikacijami ter podatkovnimi zbirkami. Dynamics CRM 2011 dviga pričakovanja glede prilagodljivosti, zmogljivosti in razširljivosti rešitev za upravljanje odnosov s strankami . Organizacijam daje možnost izbire med namestitvijo na lastni lokaciji in storitvijo v oblaku, ki gostuje pri Microsoftovem partnerju. Na voljo je v 41 jezikih, vključno s slovenščino. Slovenska podružnica Microsofta bo sodobne poslovne rešitve predstavila strankam, partnerjem in drugi zainteresirani javnosti tudi na posebnem srečanju "Kaj imata skupnega YMCA in Chester Zoo?, ki bo potekalo 24. marca 2010 v Ljubljani.
Tomaž Perc, vodja poslovanja za poslovne rešitve Dynamics v slovenski podružnici Microsofta: "Veseli nas, da lahko slovenskim podjetjem ponudimo novo različico naše rešitve za upravljanje odnosov s strankami. Odličnost pri odnosih s strankami je v trenutnih gospodarskih razmerah, ko je dragocena vsaka prodajna priložnost, še pomembnejša konkurenčna prednost podjetja. Microsoft Dynamics CRM 2011 z novo ravnijo storilnosti uporabnikov v prodajnih, trženjskih in servisnih oddelkih je zato zagotovo rešitev, ki bo hitro povrnila vložek in omogočila trajno rast poslovanja."
Microsoft Dynamics CRM 2011Spletna gradiva za novinarjeSpletna stran Microsoft DynamicsBlog Microsoft Dynamics Slovenija
Microsoft na spletuSpletna stran Microsoftove noviceRSS-povezava za novice v slovenščiniSlovenski Microsoft na Facebooku in TwitterjuMicrosoft News Center
Microsoft Dynamics CRM 2011
Microsoft Dynamics CRM 2011 prinaša uporabnikom in partnerjem širok nabor pomembnih prednosti, vključno z izredno preprostim določanjem nastavitev, razširljivostjo na največja poslovna okolja in enostavnim povezovanjem z obstoječimi aplikacijami in podatkovnimi zbirkami. Organizacijam daje možnost izbire med namestitvijo na lastni lokaciji in storitvijo v računalniškem oblaku, ki gostuje pri Microsoftovem partnerju.
"Microsoft je z novo različico rešitve Dynamics CRM ponudil natančno to, kar smo partnerji in stranke želeli in pričakovali. Z izkušenimi strokovnjaki, ki poznajo dobre prakse in poslovne potrebe naročnikov, lahko v Adacti našim strankam tako ponudimo prijaznejšo, učinkovitejšo in stroškovno še dostopnejšo rešitev za informatizacijo prodajnih in drugih povezanih poslovnih procesov," je povedal Samo Kanellopulos, vodja CRM-rešitev v podjetju Adacta.
Nova rešitev izboljšuje storilnost uporabnikov v organizacijah vseh velikosti s:
- Poznanimi izkušnjami na temelju nove generacije odjemalca za Microsoft Outlook in možnostjo uporabe v spletnem brskalniku ter na mobilnih napravah. Uvedbo pri uporabnikih in dostop do informacij, ki jih uporabniki potrebujejo pri svojem delu, prav tako olajšajo zasnova, prilagojena posameznikovi vlogi (RoleTailored design), in napredne možnosti osebnega prilagajanja uporabniškega vmesnika.
- Inteligentnimi izkušnjami s premišljenim vodenjem uporabnika pri izvajanju opravil, vgrajenim poslovnim poročanjem za vodenje učinkovitosti dela in doseganja ciljev in nadzornimi ploščami, ki dajejo prodajnim, servisnim in trženjskim strokovnjakom v vsakem trenutku osvežene informacije za najbolj učinkovito delo.
- Povezanimi izkušnjami prek prilagodljivega razvoja v računalniškem oblaku, združljivosti s platformo Windows Azure in kontekstualnimi zmožnostmi za Microsoft SharePoint.
"Naše stranke so z veseljem pričakale novo različico, ki poleg dodatnih funkcionalnosti ponuja tudi standardno uporabniško izkušnjo okolja Office. Za nas partnerje pa je Microsoft Dynamics CRM 2011 odlična platforma za razvoj kompleksnih integracij," pravi Mladen Gvozdenović, generalni direktor podjetja NPS Group.
Kaj imata skupnega YMCA in Chester Zoo?
Slovenska podružnica Microsofta bo sodobne poslovne rešitve strankam, partnerjem in drugi zainteresirani javnosti predstavila tudi na posebnem srečanju "Kaj imata skupnega YMCA in Chester Zoo?", ki bo potekalo 24. marca 2010 v Ljubljani. Na srečanju bosta sodelovala tudi predstavnika vodilnega živalskega vrta v Veliki Britaniji Chester Zoo in največje britanske neprofitne organizacije na področju promocije zdravega življenja z gibanjem YMCA, ki bosta orisala svoje izkušnje z uvedbo sodobnih poslovnih rešitev in koristi, ki sta ju njuni organizaciji pridobili z uvedbo.
Udeležba na dogodku, ki je namenjen najširšemu krogu poslovne javnosti, od direktorjev in vodilnih delavcev do prodajalcev in tržnikov v podjetjih vseh velikosti, je brezplačna, prijave pa sprejemajo na spletni strani Poslovne akademije Financ.
KONTAKT:
Simona Rakuša
Vodja trženja in odnosov z javnostmi
tel. 041 384 710
Katra Šemrov
Projektna vodja odnosov z javnostmi
v-kasemr@microsoft.com
tel. 051 671 103