V jubilejni akciji "naj smučišče" rekordno število glasov
V podjetju Alpe Adria Media Marketing so v zimski sezoni 2010/2011 že 20-ič zapored pripravili izbor najbolj priljubljenih slovenskih smučišč. V treh mesecih se je v uredništvu radijske oddaje "Dobro jutro, Slovenija" nabralo rekordnih 45 tisoč glasov, kar je dvakrat več kot v preteklih sezonah. Zaključek akcije "Naj smučišče" bo v petek, 25. marca, v Smučarskem centru Cerkno.
Izbor najbolj priljubljenih slovenskih smučišč je eden najstarejših tovrstnih izborov pri nas. "V letošnji, jubilejni zimski sezoni smo se smučarkam in smučarjem še bolj približali. Izvajali smo terenska glasovanja, poskrbeli za prenovljeno podobo turistično informativnega portala "Dobro jutro, Slovenija" ter v sodelovanju z Združenjem učiteljev in trenerjev smučanja Slovenije poskrbeli za brezplačno malo šolo smučanja na različnih smučiščih," je o 20. izboru "Naj smučišče" povedala Barbara Boh, direktorica podjetja Alpe Adria Media Marketing. Nadgradnja dosedanjega poteka izbora s terenskim glasovanjem in oglaševanjem na socialnih omrežjih je dokazala, da ima akcija "Naj smučišče" veliko odzivnost v javnosti. Izbor še vedno temelji izključno na glasovanju obiskovalk in obiskovalcev slovenskih smučarskih centrov. Ta so sicer že vrsto let razdeljena v tri kategorije, letos pa je bila kategorizacija posodobljena, zato se med dobitniki najvišjih priznanj obeta nekaj sprememb.
Glasovanje za "Naj smučišče" sezone 2010/2011 je potekalo tri mesece, v tem času pa je 87 različnih slovenskih smučarskih centrov prejelo rekordnih, več kot 45 tisoč glasov, kar je dvakrat več kot v preteklih sezonah. Razglasitev najboljših smučarskih centrov iztekajoče se zimske sezone bo v petek, 25. marca 2011, v Smučarskem centru Cerkno, ko se obeta pravi "Naj" smučarski dan. Tega bodo popestrili Elan s testom smuči Amphibio, Toper z modno revijo ter drugi partnerji akcije s številnimi presenečenji za vse obiskovalce.