O-STA

Procter & Gamble je zagnal mednarodno kampanjo "Hvala mama" za olimpijske igre v Londonu 2012

13. januar 2012

Zbrati namerava 5 milijonov ameriških dolarjev za mladinske športe in podpreti preko 150 športnikov

INNSBRUCK, Austria - (BUSINESS WIRE) - Protcte & Gamble (NYSE: PG), svetovni olimpijski partner, se je danes zavezal k temu, da bo pomagal izboljšati vsakodnevno življenje mam po vsem svetu s kampanjo "Hvala mama" za olimpijske igre 2012 v Londonu.

Podjetje namerava zbrati 5 milijonov za pomoč pri ustanavljanju in vzdrževanju programov za mladinske športe po vsem svetu. Del prihodka od prodaje in donacije vodilnih znamk podjetja, vključujoč Pampers®, Tide®, Gillette® in Pantene®, bo pomagal tistim, ki so mamam najbolj pri srcu...otrokom. Ob tem pa bo P&G pomagal tudi tisočim mamam olimpijcev, ki bodo lahko igre doživele s svojimi otroci.

"Menimo, da za vsakim športnikom stoji še bolj čudovita mama," je povedal Marc Pritchard, vodja globalnega marketinga in ustvarjanje znamk pri P&G. "P&G se ukvarja s pomočjo mamam. Z našo kampanjo "Hvala mama" bomo podprli ne le mame olimpijcev, ampak vse mame, ki dajo vse od sebe, da je njihovim otrokom kar se da lepo."

"Veseli me, ko vidim stopnjo predanosti s katero P&G podpira Olimpijsko gibanje," je povedal predsednik Mednarodnega Olimpijskega Komiteja Jacques Rogge. "S podporo mamam olimpijcev P&G pomaga športnikom. S pomočjo mladinskemu športu podjetje podpira družine in pomaga pri vzgoji novih športnikov vsak dan. To je v popolnem sozvočju z olimpijskimi vrednotami."

P&G in njegove znamke bodo sponzorirali tudi preko 150 športnikov, ki bodo nastopili v oglaševalskih in prodajnih kampanjah za dvig prodaje in donacij, ki bodo pomagali podpirati mladinski šport. Med svetovnimi športniki, ki jih sponzorira P&G in njegove znamke, so:

- Michael PhelpsZDAplavanjeHead & Shoulders
- Paula RadcliffeVelika BritanijaatletikaFairy in Pampers
- Roger FedererŠvicatenisGillette
- Jessica EnnisVelika BritanijaatletikaOlay
- Lin DanKitajskabadmintonGillette

"Šport je v mojem otroštvu odigral odločilno vlogo za potek mojega življenja," je povedal šestnajstkratni olimpijski medalist in športnik Head & Shoulders Micheal Phelps, ki je s plavanjem začel pri sedmih letih. "Kot otrok sem bil diagnosticiran z motnjo primanjkljaja pozornosti in hiperaktivnosti (ADHD) in šport mi je služil kot ventil za odvečno energijo. Da sem imel tak ventil, je pozitivno vplivalo tudi na moje življenje izven bazena."

"Upamo, da bomo ustvarili gibanje v zahvalo mamam po vsem svetu in izboljševali mladinski šport po vsem svetu," je dodal Marc Pritchard.

Za gradivo in informacije povezane s kampanjo "Hvala mama", vključujoč fotografije in video, prosimo obiščite www.PGThankYouMomMediaCenter.com.

O P&G

P&G se s svojim portfeljem zaupanja vrednih in kakovostnih znamk dotika in izboljšuje življenja približno 4,4 milijarde ljudi po vsem svetu. Vodilne znamke podjetja med drugim vključujejo Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Pringles®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze® in Ambi Pur®. Preko poslovnih enot v približno 80 državah, so znamke P&G na voljo v več kot 180 državah po svetu. Za najnovejše novice in podrobne informacije o P&G in njegovih znamkah, prosimo, obiščite http://www.pg.com

Kontakti

P&G

Lucy Hodgson

+1-513-983-5073

+1-513-377-2945

hodgson.l@pg.com

ali

Taylor

Mari Rella

+1-212-714-5744

+1-516-316-4611

mrella@taylorstrategy.com

Vir: Procter & Gamble

Nova obvestila si lahko ogledate na:

http://www.businesswire.com/news/home/20120112006534/en