O-STA

ZDRAVI IN LEPI LASJE NISO NAKLJUČJE

Svetovanje uporabnikom pri izbiri in uporabi lasne kozmetike, posebna ponudba izdelkov, privlačne nagrade in velika zaključna prireditev le del praznika lepote

Pričetek pomladi ter uspešno petletno obdobje trženja izdelkov blagovne znamke Schwarzkopf so v podjetju Henkel Slovenija zaznamovali s posebnim dogodkom poimenovanim 'Schwarzkopf - praznik lepote'. V času med 1. februarjem in 7. aprilom v večjih prodajnih centrih po vsej Sloveniji potekajo izobraževalne in predstavitvene aktivnosti, s katerimi želijo Henklovi strokovni svetovalci uporabnikom podrobneje predstaviti nego las in jim pomagati izbrati najprimernejše preparate za nego in barvanje las ter oblikovanje pričeske. Izdelke Schwarzkopf je v tem času tudi moč kupiti po posebnih, prazničnih cenah, potrošnike pa svetovalci razveseljujejo tudi s priložnostnimi darilci. Obiskovalci Schwarzkopfovih kotičkov so zraven koristnih nasvetov najbolj veseli možnosti sodelovanja v nagradni igri, saj bo eden izmed njih kmalu domov odpeljal Renault Mégane.

Schwarzkopf je mednarodna blagovna znamka z več kot stoletno tradicijo, ki jo od leta 1996 Henkel trži tudi v Sloveniji. Izdelki Poly, Gliss Kur, Taft in Schauma tudi pri Slovencih predstavljajo sinonim za kakovostno lasno kozmetiko. To je zaradi velike konkurence in iz leta v leto vse bolj izobraženih in zahtevnih potrošnikov velik uspeh in dodaten razlog za praznovanje.

Mag. Reinhard Klackl, direktor Henkel Slovenija, je ob tej priložnosti pojasnil: »S ponosom lahko trdimo, da so Schwarzkopfovi izdelki izjemno pomembni, če ne celo paradni izdelki našega podjetja, saj predstavljajo več kot polovico prodaje vseh kozmetičnih izdelkov. Zgodbo o uspehu Schwarzkopfa potrjuje neprekinjena rast prodaje in povečanje deležev prodaje napram konkurenci ne le v Sloveniji temveč tudi na trgih nekdanje Jugoslavije. Promet, ki ga v družbi Henkel Slovenija ustvarimo s prodajo izdelkov Schwarzkopf, se je v zadnjih štirih letih povečal kar za 70 odstotkov.« Dika Vranc, vodja produktnega managementa za kozmetiko pa je dodala: »Vsak izmed nas je rad lep in urejen, in vse pogosteje k urejanju spada tudi skrb za lepe in zdrave lase ter urejeno pričesko. Tako kot pri večini potrošnic in potrošnikov v tujini velja Schwarzkopf tudi pri nas za specialista na področju lasne kozmetike. Ta ugled si je pridobil s kakovostjo izdelkov in profesionalnim pristopom strokovnjakov. Naše glavno vodilo je, da so le zdravi in pravilno negovani lasje lahko lepi. Ker pa vemo, da imajo različne vrste las različne značilnosti in da so zelo raznoliki tudi modni trendi in stili posameznikov, smo ohranili posluh za individualne potrebe. Schwarzkopf je postal sinonim izbrane kakovosti, odlične izbire in bogate ponudbe izdelkov za različne potrebe - od osnovne nege do barvanja las.«