Procter & Gamble napoveduje globalni načrt za program 'Hvala mama' z zbiranjem 25 milijonov ameriških dolarjev za mladinski šport
9. avgust 2012, 19:11 UTC
Kerri Walsh, Tyson Gay, Paula Radcliffe in Robbie Grabarz bodo združili moči z mamami pri vzgoji naslednje generacije olimpijcev
LONDON - (BUSINESS WIRE) - Procter & Gamble (NYSE:PG), svetovni olimpijski partner, je danes predstavil načrt za zbiranje 25 milijonov ameriških dolarjev za program 'Thank You Mom' (Hvala mama). Sredstva bodo namenjena za pomoč pri vzpostavljanju in vzdrževa nju mladinskih športnih programov po svetu v okviru desetletnega partnerstva z Mednarodnim olimpijskim komitejem (Mok).
[Pripis k fotografiji] Marc Pritchard, vodja globalnega marketinga in ustvarjanja znamk v P&G, Timo Lumme, direktor IOC Television & Marketing Services in olimpijci Kerri Walsh in Tyson Gay iz ZDA ter Paula Radcliffe in Robbie Grabarz iz Velike Britanije na odru med dogodkom Legacy na olimpijskih igrah 2012 v Londonu v Londonskem medijskem središču 9. avgusta 2012, kjer so naznanili 25 milijonov ameriških dolarjev vredno zavezo podjetja P&G mladinskemu športu. (Fotografija: Samir Hussein/Getty Images za P&G)
"Na začetku našega programa 'Hvala mama' smo povprašali mame od vsepovsod, kaj bi bil najboljši način, na katerega bi jim lahko pomagali. Njihov odgovor je bil, da naj pomagamo podpirati mladinski šport, ker šport pomaga tudi mamam. Mamam pomaga vzgojiti zdrave in srečne otroke. Zato smo se zavezali, da ne bomo podpirali le mam olimpijcev ampak vse mame, ki so pripravljene narediti vse, da bi njihovi otroci živeli kar najbolje," je dejal Marc Pritchard, ki je v P&G odgovoren za ustvarjanje znamk.
Dodal je: "Z našimi vodilnimi znamkami, ki vključujejo Pampers®, Tide®, Gillette® in Pantene®, smo že presegli cilj, da bomo zbrali 5 milijonov dolarjev v letu 2012. Več kot 6 milijonov ameriških dolarjev bo šlo za podporo razvoju športa, šolske opreme, mladinskim skladom in za šolnine ter za prostore v poletnih športnih kampih po celem svetu. Z današnjo napovedjo bomo podaljšali naše načrte vse do konca desetletnega partnerstva z Mok. Sodelovali bomo z nacionalnimi olimpijskimi komiteji s celega sveta, da bi več otrokom omogočili športno udejstvovanje in spoznavanje olimpijskih vrednot."
Predsednik Mok Jacques Rogge je dejal: "Navdušen sem nad uspehom P&G-jevega svetovnega programa za mladinski šport in pozdravljam podaljšanje te zaveze vse do olimpijskih iger 2020. S partnerstvom z globalnim Olimpijskim gibanjem se je P&G zavezal k izboljševanju življenj s športom - še posebej življenj mladih. Vlaganje v mladinski šport je nujno za prihodnost Olimpijskega gibanja."
Ameriška olimpijka in dobitnica zlate medalje na londonskih olimpijskih igrah, Kerri Walsh, je pomagala P&G ustanoviti mladinski sklad v ZDA in sodeluje z največjo znamko P&G, Pampers, da bi pomagala malčke navdušiti nad igro.
"Šport je v mojem življenju vse od malih nog igral bogato in pomembno vlogo, kot mama pa cenim vlogo, ki jo ima šport pri zagotavljanju zdravega in zaokroženega življenja mojih otrok. Podpora današnjim majhnim športnikom je nujna, ne glede na to ali bodo postali jutrišnji olimpijci ali ne. Igra pomaga pri razvoju dojenčkov tako kot šport pomaga otrokom pri razvijanju pomembnih življenjskih veščin. Navdušena sem, da P&G in Pampers® pomagam pri današnji napovedi," je dejala.
Britanska olimpijka Paula Radcliffe pa je P&G pomagala naznaniti njihovo svetovno zavezo v Innsbrucku, hkrati pa je tudi predstavnica Pampersa. "Resnično verjamem, da je pomembno, da imajo vsi otroci v svojem življenju šport, ker ima toliko prednosti; ne samo za zdravje, ampak tudi za samozavest, ekipni duh in boljše rezultate v šoli. Kot mama vem, da se to začne že v otroštvu. Igra ima ogromno vlogo v dojenčkovem razvoju, prav tako kot lahko šport pomaga vzgojiti srečne otroke. Navdušena sem, da lahko pomagam P&G in Pampers pri njuni zavezi za podporo mamam in družinam po celem svetu," je dejala.
Ameriški olimpijec Tyson Gay je del kampanje Gillette, poimenovane 'Get Started' (Začnimo). "Rodil sem se s športom v krvi in kot otroku so mojo mojo strast vzgajali moji starši in babica, kasneje pa šolski programi treningov. Z njihovo podporo je seme zanosa, ki sem ga imel kot otrok, vzklilo in mi pomagalo postati športnik, kakršen sem danes. Verjamem, da si vsak otrok zasluži enako podporo za odličen začetek življenja," je dejal.
Robbie Grabarz, britanski olimpijec in dobitnik bronaste medalje, je pomagal P&G pri predstavitvi in poudaril vlogo, ki so jo imeli njegovi vzorniki pri njegovih začetkih. "Podpora mladim športnikom je nujna. To, da lahko P&G pomagam pri podpiranju otrok v njihovih izkušnjah s športom, je zame čast, še posebej, ker me danes brez podpore Rogerja Blacka, Steva Backleya in fundacije Rona Pickeringa ne bi bilo tu z bronasto medaljo," je povedal.
"Z vlaganjem v mladinski šport lahko pokažemo spoštovanje naše zaveze mamam in Mok s podporo družinam in naše zaveze pomoči pri vzgoji jutrišnjih olimpijcev," je predstavitev zaokrožil Marc Pritchard.
Kampanjo 'Hvala mama' so začeli vzpostavljati po vseh medijskih kanalih in v trgovinah s svetovnim maloprodajnim programom, ki se je začel aprila in se bo iztekel s koncem avgusta. Izdelki P&G s tematiko olimpijskih iger so na voljo v več kot 4 milijonih trgovin po vsem svetu.
Poleg zaveze P&G mladinskemu športu je podjetje zagnalo tudi več programov namenjenih ustvarjanju pozitivne in trajne zapuščine po Londonu 2012. Programi vključujejo obljubo znamk P&G Ariel®/Tide®, Flash® in Febreze®, da bodo pomagale Londonu pri pripravi za igre s kampanjo 'UK Capital Clean Up' (Čiščenje prestolnice VB), v kateri so opravili več kot 5000 ur čiščenja, napolnili več kot 1000 vreč smeti in pomagali pri novačenju in izobraževanju več kot 8000 prostovoljcev za 'mestne ambasadorje', vključujejo pa tudi globalno obljubo P&G, da bodo pustili 'čisti odtis' po koncu olimpijskih iger, tako da bodo podarili opremo hiše "P&G Family Home" lokalnim dobrodelnim organizacijam, ki pomagajo mamam in družinam.
Za celoten seznam premoženja in informacije povezane z akcijo P&G 'Hvala mama', vključno s fotografijami in video posnetki, obiščite www.PGThankYouMomMediaCenter.com
# # #
Uredniške opombe
O podjetju P&G
P&G se s svojim portfeljem zaupanja vrednih in kakovostnih znamk dotika življenj približno 4,6 milijarde ljudi po vsem svetu ter jih izboljšuje. Vodilne znamke podjetja med drugim vključujejo Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II® in Vicks®. Skupnost P&G deluje v približno 75 državah po vsem svetu. Za najbolj sveže novice in podrobne informacije o P&G in njegovih znamkah, prosimo, obiščite http://www.pg.com
Fotografije/multimedijska galerija so na voljo na: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50372126&lang=en
Kontakti
P&G Central Press Office
Telefon: +44 020 3657 7734
Elektronska pošta: PG2012.im@pg.com
Vir: Procter & Gamble
Multimedijska galerija
Podpora: Business Wire
Na spletu si lahko to sporočilo in multimedijske vsebine ogledate na: