O-STA

Po mnenju PwC se morajo podjetja EMC ((entertainment, media and communications) osredotočiti na otroke in najstnike, če želijo ustvariti naslednjo generacijo potrošnikov

Izbrane TV vsebine, ki jih spremljajo na spletu, poudarjajo pomen gledanja vsebin "on-demand"; TV oglaševanje pri odkrivanju vsebin nadomešča prijatelje in družino

KAJ:

Po podatkih dveh novih poročil, ki ju je objavila PWC Consumer Intelligence Series (CIS) z naslovom "Medijsko podkovani otroci in najstniki si želijo zanimivih zgodb na številnih napravah" in "Jaz sem starš, zato!", in za potrebe katerih je podjetje anketiralo več kot 500 otrok/najstnikov in 250 staršev, se današnji medijsko podkovani otroci/najstniki (8-18 let) zanimajo za ideje, zanimivo zgodbo, dobre like in interaktivnost na različnih napravah, ko gre za vsebine. Otroci in najstniki se najbolj zanimajo za blagovne znamke s področja zabavne industrije, strojne opreme in družabnih omrežij z najvišjimi stopnjami ozaveščanja. Če upoštevamo korelacijo med preferencami glede vsebine in prepoznavnostjo znamke ter vključenostjo različnih naprav, obstaja temeljna strateška priložnost za EMC podjetja (podjetja za zabavo, medije in komunikacijo), da bi se razvijala skupaj z naslednjo generacijo potrošnikov.

Zadnje čase se tako tradicionalni kot novi zaposleni v EMC osredotočajo na otroke/najstnike, ki so zelo privlačna demografska skupina. Nedavno so ponudili nove storitve v obliki OTT storitev, prilagojenih paketov vsebin, namenskih kanalov, sestavljenih seznamov predvajanja, aplikacij itd. S tako raznolikim naborom vsebin in tradicionalnih/digitalnih postaj začnejo po podatkih PwC-jeve raziskave otroci/najstniki razvijati medijske navade med letoma 8 in 11, skupina med 12 in 18 let pa je primarna demografska skupina, ki jo je potrebno vključiti, se z njo povezati in v njo usmeriti marketinško dejavnost, saj se takrat njihovi interesi, zanimanja in socialne interakcije razvijajo naprej.


Spoznanja o navadah in privlačnosti medijskih vsebin med otroki/najstniki:

§ Vrsta vsebine: Otroci/najstniki najraje gledajo TV vsebine, ki jih lahko spremljajo po spletu (53 %) in drame oz. resničnostne oddaje na kabelskih TV kanalih (47 %), radi pa igrajo tudi video igrice (36 %).

- Takoj za spremljanjem vsebin preko spleta, otroci med letoma 8 in 11 najraje igrajo igrice, medtem ko najstniki med 12 in 18 leti uživajo v gledanju dram / resničnostnih oddaj na kabelski televiziji.
- Prenosi v živo in novice so za otroke/najstnike vseh starosti najmanj zanimiva vsebina.

§ Kakovost vsebin: Za otroke/najstnike je inovativna vsebina povezana z novimi idejami, zanimivimi liki in zanimivimi zgodbami preko nove tehnologije na različnih napravah.

§ Izbira naprave: Tradicionalne televizije in prenosni računalniki so najbolj razširjeni za gledanje medijskih vsebin, kar je v nasprotju z razširjenim prepričanjem, da otroci/najstniki vsebine najpogosteje spremljajo prek svojih telefonov.

§ Porabljen čas: 45 % otrok/najstnikov preživi 16-20 ur na teden z gledanjem vsebin, kjer prednjačita skupini 12 do 14-letnikov (52 %) in 15 do 18-letnikov (52 %).

- Starejši kot so, tem bolj se poveča njihova vključenost v različne medijske vsebine; najstniki med 15 in 18 letom starosti preživijo 3 ure več na teden s spremljanjem medijskih vsebin kot otroci med 8 in 11 let.

§ Odkrivanje vsebin: Otroci/najstniki izvejo o novih programih predvsem preko oglasov (33 %) in priporočil družine in prijateljev - oboje neposredno ustno (23 %) in preko družabnih omrežij (18 %).

§ Starševski nadzor: Otroci/najstniki verjamejo, da vplivajo na svoje starše glede doma ogledanih vsebin, vendar se zavedajo, da končno odločitev sprejmejo starši. 82 % jih meni, da imajo njihovi starši "nekolikšen" do "precejšen" vpliv.

- Vpliv staršev se zmanjša, ko otroci odraščajo. Večina (91 %) mlajših otrok, starih med 8 in 11 let, je mnenja, da imajo več vpliva na medijske navade svojih otrok (vsebina in čas, ki ga porabijo za gledanje) pri tej starosti kot pri starejših otrocih.
- Ravnovesje moči se obrne, ko otroci dopolnijo 15 let, saj več kot ena tretjina staršev (30 %) z najstniki med 15 in 18 let verjame, da imajo vpliv na medijske navade svojih otrok/najstnikov.
- Skoraj 65 % staršev bi plačalo za storitev, ki prikazuje vsebine v povezavi z zdravjem, dobrim počutjem in vprašanji o družbeni in okoljevarstveni ozaveščenosti. To še posebej motivira starše 12 do 14-letnikov (72 %).


ZAKAJ:
EMC podjetja morajo oblikovati strategije oblikovanja, dobave in marketinga za vsebine na podlagi naslednjih priporočil, da bi lahko še naprej razvijali povezave vsebine in blagovne znamke z otroki/najstniki in starši:

§ Upravičena je strategija dvojnega obveščanja in ozaveščanja. Starši imajo zadnjo besedo, vendar se odzivajo na vpliv otrok.

§ Popularnost TV vsebin, ki se jih lahko spremlja preko kabelskih in naročniških kanalov pove veliko o pomenu gledanja vsebin "on-demand".

§ Dobra priložnost za vsebine in obveščanje je osredotočanje na inovativne zgodbe in like - še posebej tiste, ki se jih da vključiti na različne naprave.

§ Skupina med 12 in 18 let je tarča za sporočila o vsebini preko različnih vrst medijev in je najverjetneje najbolj dovzetna za digitalno obveščanje.

§ Ne samo, da obstaja jasno in dokazljivo zanimanje med starši za vsebine, ki prikazujejo vprašanja o zdravju in dobrem počutju ter okoljevarstveni in družbeni ozaveščenosti, pripravljeni pa so tudi plačati za njih.

§ Oglaševanje je učinkovita metoda obveščanja o novih vsebinah.

KDO: Člani PwC-jeve EMC (entertainment, media and communications) prakse so na voljo za vprašanja o izsledkih raziskave in lahko z vami delijo dodatna opažanja o posledicah za podjetja.