O-STA

Nike in (RED) združeno za izkoriščenje moči športa v boju proti virusu HIV in aidsu v Afriki

Vodilni nogometaši združili moči in napovedali partnerstvo, s katerim želijo spodbuditi ljudi, naj sledijo sloganu "Zavežite športne copate. Rešite življenja"


LONDON - Dan pred svetovnim dnevom proti aidsu so se nekateri izmed najboljših nogometašev na svetu pridružili Bonu pri predstavitvi partnerstva med podjetjem NIKE, Inc. (NYSE:NKE) in kampanjo (RED), namenjeno boju proti aidsu.

Didier Drogba (Chelsea), Joe Cole (Chelsea), Andrej Aršavin (Arsenal), Marco Materazzi (Inter Milan), Denilson (Arsenal), Lucas Neill (Everton), Clint Dempsey (Fulham) in Seol Ki-Hyeon (Fulham), so se v ponedeljek zbrali v Londonu in napovedali partnerstvo med NIKE, Inc. (NYSE:NKE) in (RED).

To izjemno partnerstvo se boja proti virusu HIV in aidsu v Afriki loteva na dveh ravneh, saj zagotavlja sredstva v podporo programom, ki nudijo izobrazbo in zdravila na terenu, in hkrati vprega moč športa z namenom spodbuditi mlade širom po svetu, naj sodelujejo v boju proti aidsu v Afriki.

Marku Parkerju, predsedniku in izvršnemu direktorju NIKE, Sudan Smith Ellis, izvršni direktorici (RED), in profesorju Michaelu D. Kazatchkinu, direktorju Globalnega sklada za boj proti aidsu, tuberkulozi in malariji (Global Fund to fight Aids, Tuberculosis and Malaria), so se na predstavitvi pridružili nogometaši s celega sveta in pevec skupine U2 ter soustanovitelj kampanje (RED) Bono in poudarili potrebo bo globalnem ukrepanju in sodelovanju z namenom odpraviti aids v Afriki.

"Če želi spodbuditi zavedanje in angažirati ljudi, boj proti AIDSU potrebuje velike blagovne znamke," je povedala izvršna direktorica (RED) Susan Smith Ellis. "Nike je pravi partner za vzpostavitev povezave med izobraževanjem in športom, s čimer bo pripomogel k spodbujanju družbenih sprememb, k preprečevanju in k razumevanju virusa HIV in aidsa. Navdušeni smo, da so z nami."

Nike je že dobro znan po svoji sposobnosti pripomoči h globalnim iniciativam s pomočjo dviga ozaveščenosti in ravni angažiranja potrošnikov. "Nike lahko kot globalna znamka in kreativno podjetje igra vlogo pri osvetljevanju tega perečega problema," je povedal izvršni direktor NIKe Inc. Mark Parker. "S pomočjo nogometa kot spodbujevalnega elementa se Nike pridružuje gibanju (RED) v boju proti virusu HIV in aidsu v Afriki.

Koncept, ki združuje Nike in (RED), je preprost koncept, ki ljudi vabi, naj sledijo sloganu "Zavežite športne copate. Rešite življenja" in kupijo vezalke NIKE (PRODUCT)RED™. Celoten dobiček, ki ga bo prinesla prodaja (NIKE)RED vezalk, si bosta enakovredno razdelila Globalni sklad za boj proti aidsu, tuberkulozi in malariji, ki finančno podpira programe za zagotavljanje zdravil tistim, ki živijo z virusom HIV, in na nogometu sloneče skupnostne iniciative, ki zagotavljajo izobraževanje in boljše razumevanje preprečevanja okužbe z virusom HIV. To izjemno partnerstvo ponuja programe, ki hkrati zdravijo in izobražujejo.

Prizadevanja za znižanje števila okužb z virusom HIV v Afriki so že prinesla rezultate, saj je 14 držav poročalo o zmanjšani razširjenosti te bolezni. To so odlične novince, ki dokazujejo, da je ta boj mogoče dobiti. A aids ostaja eden izmed največjih izzivov, s katerimi se sooča današnji svet. Po nekaterih ocenah dnevno v podsaharski Afriki umre 3,800 moških, žensk in otrok, medtem ko se dnevno okuži še dodatnih 6,000 fantov in deklet, starih med 15 in 24 let.

"Vezalke (RED) Nike lahko športnike širom po svetu na čudovit način poveže z ljudmi, ki živijo z grožnjo virusa HIV v Afriki," je povedal profesor Michel D. Kazatchkine, izvršni direktor Globalnega sklada za boj proti aidsu. "Nošenje teh (RED) vezalk je znak, da vam je mar za ostale - in pomaga nam pri zaščiti in zdravljenju milijonov, ki so vsak dan soočeni s tveganjem okužbe ali z bitko proti posledicam HIV."

"(RED) je ustvaril vzdržen način, kako vključiti gospodarstvo v financiranje boja proti aidsu v Afriki v ogromnem obsegu. Njegova partnerstva zagotavljajo sredstva za nakup zdravil, ki ljudi ohranjajo pri življenju, nudijo vzvode, s katerimi lahko javnemu sektorju pokažemo, da takšna partnerstva delujejo, kakor tudi omogočajo zagotavljanje dodatne podpore," je povedal Tedros Adhanom Ghebreyesus, etiopski minister za zdravje in predsedujoči odboru direktorjev pri Globalnem skladu za boj proti aidsu. "Pridružitev Nike k iniciativi (RED) bo dodatno okrepilo ta učinek, saj nam bo pomagalo ponesti to sporočilo k milijonom nogometnih navdušencev širom po svetu in jih angažirati za ta problem s pomočjo njihove strasti do tega športa."

Vezalke (NIKE)RED so od 1. decembra na voljo v vseh Nike prodajalnah in večjih trgovinah širom po svetu. Nakup je možen tudi preko spletne strani nike.com. Dodatni (NIKE) RED izdelki bodo predstavljeni v prihodnjih mesecih.

Za več informacij obiščite spletno stran www.nikemedia.com

O podjetju Nike

NIKE, Inc., s sedežem v bližini Beavertona v ameriški zvezni državi Oregon, je svetovno vodilni oblikovalec, trgovec in distributer športne obutve, oblačil in opreme za široko paleto športov in aktivnosti. Med hčerinska podjetja v polni lasti Nike spadajo Converse Inc., ki oblikuje, trži in distribuira športno obutev, oblačila in opremo; Cole Haan, ki oblikuje, trži in distribuira luksuzno obutev, torbice, dodatke in plašče; Umbro Ltd., vodilna nogometna blagovna znamka iz Velike Britanije; in Hurley International LLC, ki oblikuje, trži in distribuira akcijsko-športno in mladinsko obutev, oblačila in opremo. Za več informacij obiščite spletno stran www.nikemedia.com.

O projektih (RED)™ in (PRODUCT)RED™

Glavni cilj projekta (RED) je angažiranje zasebnega sektorja pri dviganju ozaveščenosti in zbiranju finančne podpore za Globalni sklad, s čimer se zagotavlja pomoč pri spopadu z aidsom v Afriki. Podjetja, ki prevzamejo oznako (PRODUCT)RED, prispevajo velik delež prodajnih prihodkov ali del dobička iz naslove prodaje teh izdelkov za financiranje programov za boj proti aidsu v Afriki pod okriljem Globalnega sklada, pri čemer velja poudarek zdravju žensk in otrok. Trenutni partnerji iniciative so: American Express (samo v Veliki Britaniji), Apple, Bugaboo, Converse, Gap, Emporio Armani, Hallmark, Dell, Nike in Starbucks. Od njegove ustanovitve spomladi 2006 je (RED) Globalnemu skladu za boj proti aidsu zagotovil 140 milijonov ameriških dolarjev. Celoten izkupiček se uporabi za aids projekte Globalnega sklada v Afriki, pri čemer se tudi ne obračuna režijskih stroškov. Denar pobude (RED) je prisoten v Svaziju, Ruandi, Gani in Lesotu. Za več informacij obiščite spletno stran http://www.joinred.com/.

O Globalnem skladu

Globalni sklad je unikatno javno zasebno partnerstvo, namenjeno zagotavljanju dodatnih virov za preprečevanje in zdravljenje okužb z virusom HIV, tuberkuloze in malarije. Tovrstno partnerstvo med vladami, civilno družbo, zasebnim sektorjem in prizadetimi skupnostmi predstavlja nov pristop k mednarodnemu financiranju zdravja. Globalni sklad deluje v tesnem sodelovanju z drugimi bilateralnimi in multilateralnimi organizacijami in tako dopolnjuje obstoječa prizadevanja pri boju s temi tremi boleznimi. Globalni sklad je od svoje ustanovitve leta 2001 postal glavni finančni podpornik programov boja proti aidsu, tuberkulozi in malariji. Uradno je doslej z 18,4 milijarde dolarjev podprl skupno 600 programov v 144 državah. Doslej so programi, ki jih je podprl Globalni sklad, rešili 4,5 milijona življenj, in sicer z zagotavljanjem zdravljenja proti aidsu za 2,3 milijona ljudi, zdravljenja proti tuberkulozi za 5,4 milijona ljudi in z distribucijo 88 milijonov posebnih mrež za postelje proti malariji.

Za več informacij in dostop do medijskih materialov obiščite www.nikemedia.com

Fotografije in multimedijska galerija na voljo na http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6108940&lang=en

Kontakti:

Nike
(Evropa)
Charlie Brooks / Leo Sandino-Taylor
Charlie.brooks@nike.com / leo.sandino.taylor@nike.com
+44 (0)207 578 0500
ali
(v ZDA in globalno)
+1-212-367-4447 or +1-503-671-4235

FOTO 1 in FOTO 2

Nike Town, London - 30. november 2009: Didier Drogba na predstavitvi partnerstva med Nike in (RED). Vezalke Red Nike bodo pred svetovnim prvenstvom v Južni Afriki leta 2010 nosili nogometaši širom po svetu, pri čemer bo celoten dobiček od prodaje vezalk porabljen za izobraževanje in zdravstvene programe, namenjene boju proti aidsu v Afriki.


FOTO 3

Nike Town, London - 30. november 2009: Nike in (RED) napovedala globalno partnerstvo. Marku Parkerju, predsedniku in izvršnemu direktorju NIKE, Susan Smith Ellis, izvršni direktorici (RED), in profesorju Michaelu D. Kazatchkinu, direktorju Globalnega sklada za boj proti aidsu, tuberkulozi in malariji, so se ob najavi pridružili nogometaši s celega sveta in pevec skupine U2 ter soustanovitelj kampanje (RED) Bono in poudarili potrebo bo globalnem ukrepanju in sodelovanju z namenom odpraviti aids v Afriki. Z leve proti desni: Mark Parker, predsednik in izvršni direktor NIKE, Susan Smith Ellis, izvršna direktorica (RED), in profesor Michaelu D. Kazatchkine, direktor Globalnega sklada za boj proti aidsu, tuberkulozi in malariji. V prvi vrsti: nogometaš Chelsea Joe Cole, nogometaš Evertona Lucas Neill, nogometaš milanskega Interja Marco Materazzi, nogometaš Arsenala Andrej Aršavin, nogometaša Fulhama Clint Dempsey in Seol Ki-Hyeon, in Arsenalov nogometaš Denilson.


FOTO 4

Vezalke Red Nike bodo pred svetovnim prvenstvom v Južni Afriki leta 2010 nosili nogometaši širom po svetu, dobiček od prodaje vezalk pa bo zagotovil sredstva za izobraževanje in zdravstvene programe, namenjene boju proti aidsu v Afriki.


FOTO 5

Nike Town, London - 30. november 2009: Nike in (RED) predstavila partnerstvo, namen katerega je uporabi moč športa v boju z virusom HIV in aidsom v Afriki. Vodilni nogometaši združili moči in napovedali partnerstvo, s katerim želijo spodbuditi ljudi, naj sledijo sloganu "Zavežite športne copate. Rešite življenja". Nogometaš Chelsea Didier Drogba in pevec skupine U2 ter soustanovitelj (RED) Bono sta si zavezala vezalka, da bi rešila življenja.