O-STA

Na "Posvetu za računovodje" o novostih v dohodninski in davčni zakonodaji

Podjetje SAOP je na "Posvetu za računovodje" poleg strokovnih računovodskih vsebin predstavilo dobre prakse računovodstva, ki jih ponujata poslovni rešitvi iCenter in miniMAX.

LJUBLJANA, ŠEMPETER PRI GORICI, 16. januar 2013 - Številne spremembe v zakonodaji, zlasti na področju kadrovske, dohodninske in davčne zakonodaje, zahtevajo od računovodij stalno izobraževanje ter uporabo zakonsko usklajenih poslovnih računalniških programov. SAOP-ov "Posvet za računovodje" je upravičil visoka pričakovanja 180 udeležencev iz podjetij, javnih ustanov in računovodskih servisov. Na posvetu so bile predstavljene novosti iz novele Zakona o dohodnini (ZDoh-2L) ter iz novele Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1G). Udeleženci, ki jih je zanimalo tudi izboljšanje dela v računovodstvu, so na vzporedni delavnici spoznali 21 možnosti za prihranek časa s poslovnim računalniškim programom iCenter Knjigovodstvo.

Izobraževanje je ena pomembnih dejavnosti podjetja SAOP, saj se zavedajo, da je prav stalno iskanje novih znanj in izboljšav pri poslovanju eden od temeljev gospodarskega in družbenega napredka. "Dejansko se spremembe začnejo pri vsakem posamezniku in se šele nato prenašajo v organizacijo in naprej v okolje. Od nas samih je odvisno, kakšne zaobljube si bomo dali in kako jih bomo uresničili. Vsak od nas lahko s svojim znanjem in prizadevnostjo prispeva k pozitivnim spremembam, ki jih tako nujno rabimo. Torej ne čakajmo, da se nekaj premakne. Pojdimo in premaknimo!" je uvodoma povedala Sonja Šinigoj, direktorica SAOP.

Računovodje so postavljeni pred veliko odgovornost, saj morajo organizacijam zagotavljati vodenje poslovanja v skladu z nenehno spreminjajočo se zakonodajo in uveljavljenimi poslovnimi normami. Več priznanih strokovnjakov, med njimi tudi Marjan Papež, generalni direktor ZPIZ, je bilo udeležencem posveta na voljo prav za spoznavanje novosti, ki jih prinašajo novele davčne, dohodninske in pokojninske zakonodaje. Ob tem so bile v poslovnih računalniških rešitvah iCenter in miniMAX na praktičen način prikazane vse izvedene zakonske novosti, vključno z novim kontnim načrtom. Ti dve rešitvi namreč računovodjem med prvimi zagotavljata izvajanje knjigovodstva ter obračunavanja dohodkov in davkov v skladu z zakonskimi novostmi, ki so stopile v veljavo s 1. januarjem 2013.

Posebej veliko pozornost je požela celodnevna delavnica "21 trikov ali možnosti za prihranek časa s poslovnim računalniškim programom iCenter Knjigovodstvo". SAOP je na njej premierno predstavil novo rešitev za podporo pri odločanju, to so SAOP Poslovna poročila. Gre za zadnjo v vrsti naprednih SAOP-ovih rešitev, ki računovodstvom pohitrijo delo s podatki in izdelavo standardnih poslovnih poročil. Poleg novosti v poslovnem poročanju so bile predstavljene tudi inovativne funkcionalnosti, s katerimi v SAOP-u poenostavljajo in avtomatizirajo vsakodnevna knjigovodska opravila. Udeleženci so v sklopu praktičnih veščin pridobili še uporabna znanja o poslovnem bontonu.


Fotografija v prilogi

Direktorica Sonja Šinigoj med nagovorom udeležencev Posveta računovodij

Avtor: Jaka Žorž, Jares d.o.o.


O podjetju SAOP

Podjetje SAOP je bilo ustanovljeno leta 1987 in med prvimi na slovenskem tržišču ponudilo lastno programsko opremo. Kot vodilni za razvoj poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove, zaposlujejo več kot 60 visoko izobraženih strokovnjakov. Njihove rešitve uporablja prek 3.700 strank ter več kot 25.000 uporabnikov. Za inovativnost so prejeli že več nagrad državnega in mednarodnega pomena, njihovo pozitivno naravnanost pa potrjujeta tudi certifikat Družini prijazno podjetje ter osvojena nagrada Zlata nit za najboljšega zaposlovalca.


Dodatne informacije

Novinarsko središče - Logotipi SAOP, fotografije, vsebinski članki...


Peter Krkoč, Vodja marketinga in odnosov z javnostjo

SAOP d.o.o.
Cesta Goriške fronte 46
5290 Šempeter pri Gorici

M: 031 604 851
E: peter.krkoc@saop.si
F: 05 / 393 81 36
S: www.saop.si