O-STA

Zgodba Sonje Šinigoj navdušila poslovne ženske na mednarodnem srečanju Opera di donna

GORICA (ITALIJA), ŠEMPETER PRI GORICI, 5. marec 2013 - Ženske v vlogi voditeljic imajo lahko ključno vlogo pri ustvarjanju pogojev za družbo blagostanja in enakih možnosti. Sonja Šinigoj, direktorica v SAOP d.o.o., je na srečanju poslovnih žensk "Opera di donna", ki je potekalo v prostorih Tržaške univerze v Gorici (Italija), predstavila dobro prakso vodenja podjetja, ki temelji na delu z zaposlenimi, družbeni odgovornosti in vlaganju v razvoj.

Sonja Šinigoj je na srečanju "Opera di donna" nastopila na povabilo Suzane Pavlin, članice Društva poslovnih žensk (FAM) ter Paole Prizzi Merljak, predsednice goriške sekcije mednarodnega združenja Business & Professional Women (Sezione Gorizia di Business and Professional Women).

Za podjetje SAOP je bilo minulo leto izredno pestro. Direktorica je izpostavila tri dogodke, s katerimi je osvetlila delovanje podjetja. Podjetje je Boštjanu Štefaniču, ki je kot slep prvi v Sloveniji opravil nacionalno poklicno kvalifikacijo za knjigovodjo in se je v partnerskem podjetju eAmiga učil praktičnega knjiženja, poklonilo spletni računovodski program miniMAX za vodenje lastnega knjigovodskega servisa. Takih zgodb, ki kažejo družbeno odgovornost in humanitarnost podjetja imajo še veliko, saj delajo za težje zaposljive in ranljive skupine ljudi. Udeleženkam je predstavila certifikat Družini prijazno podjetje, ki ga je prejel SAOP, saj vedno poudarja, da za njihovo uspešnostjo stojijo vsi zaposleni, ki so ključni vsak v svojem delu delovnega procesa. S tem, ko zaposlenim omogočajo prijazno delo, so ti manj izpostavljeni stresu, bolj motivirani, produktivni in zadovoljni, kar pripomore k večanju ugleda podjetja. Predstavila je tudi izvedbo strokovnega srečanja, ki se ga je v Olimju udeležilo več kot 250 uporabnikov. Ta dosežek ne nazadnje potrjuje, da je SAOP-u v zadnjih letih uspelo utrditi vrednote zaupanja, partnerstva in zanesljivosti, ki jih gradijo na vseh področjih.

"Uspešna sem, ker sem pridobila zaupanje sodelavcev in uporabnikov, s spoštovanjem, iskrenostjo, skrbjo za skupno blaginjo. Z odgovornostjo za dobro opravljeno delo in samodisciplino jim poskušam biti vzor. Rada imam delo z ljudmi in zaupam v produkte, ki jih tržimo. Za vodenje podjetja, delo z zaposlenimi in strankami porabim 10 do 12 ur dnevno. Na poklicni poti in v osebnem življenju mi je v veliko pomoč in podporo moj mož. Ko le utegnem, rada kaj dobrega spečem in skuham. In vesela sem vsakega trenutka, ki ga preživim s svojimi tremi otroci in vnuki," je poudarila Šinigojeva.

Srečanja Opera di donna se je udeležilo več kot 70 žensk različnih poklicev in položajev ter lastnic podjetij iz Hrvaške, Italije, Nemčije, Srbije, in Slovenije. Srečanje se je izkazalo tudi kot priložnost za vzpostavitev novih stikov in možnosti sodelovanja s predstavnicami iz Hrvaške in Srbije, kjer podjetje SAOP že deluje.

-Konec sporočila-

O podjetju SAOP

Podjetje SAOP je bilo ustanovljeno leta 1987 in med prvimi na slovenskem tržišču ponudilo lastno programsko opremo. Kot vodilni za razvoj poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove, zaposlujejo več kot 60 visoko izobraženih strokovnjakov. Njihove rešitve uporablja prek 3.700 strank ter več kot 25.000 uporabnikov. Za inovativnost so prejeli že več nagrad državnega in mednarodnega pomena, njihovo pozitivno naravnanost pa potrjujeta tudi certifikat Družini prijazno podjetje ter osvojena nagrada Zlata nit za najboljšega zaposlovalca.

Dodatne informacije

Novinarsko središče - Logotipi SAOP, fotografije, vsebinski članki...

Peter Krkoč, Vodja marketinga in odnosov z javnostjo

SAOP d.o.o.
Cesta Goriške fronte 46
5290 Šempeter pri Gorici

M: 031 604 851
E: peter.krkoc@saop.si
F: 05 / 393 81 36
S: www.saop.si