O-STA

Podjetje Rimini Street napovedalo konec polnih cen za vzdrževanje programske opreme

Uspeh zunanjega vzdrževanja (tj. s strani tretjih oseb) omogoča strankam SAP in Oracle, da izpogajajo nižje cene pri proizvajalcih programske opreme ali pa se odločijo za zunanje vzdrževanje in s tem prihranijo še več

LAS VEGAS, ZDA -- (BUSINESS WIRE)-- Rimini Street, Inc., vodilno podjetje na področju zunanjega vzdrževanja in podpore za poslovno programsko opremo podjetij SAP AG (NYSE:SAP) in Oracle (NASDAQ: ORCL), ki vključuje opremo Siebel, PeopleSoft, JD Edwards, E-Business Suite, Oracle Database and Hyperion, je danes napovedalo, da je na trgu letnega vzdrževanja končno prišlo do prelomnice. Sveži podatki raziskav analitikov na tem področju namreč kažejo, da iznajdljive stranke družbama Oracle in SAP ne plačujejo več polne cene za letno vzdrževanje programske opreme. Namesto tega se nekatera vodilna podjetja in njihovi zasledovalci pogajajo za nižje cene za vzdrževanje s strani družb Oracle in SAP, ali pa se odločajo za cenejšo zunanje podporo, ki prinaša prihranek, inovativne možnosti in odzivne storitve.

Priljubljenost zunanjega vzdrževanja spreminja trg podpore za programsko opremo Oracle in SAP

Zunanja podpora postaja vse bolj priljubljena in ima za seboj uspešno in dolgo zgodovino zadovoljstva strank. Podjetje Rimini Street je zabeležilo 11 zaporednih četrtletij rasti, ima več kot pol milijarde naročil v čakalni vrsti in skoraj 600 vladnih in poslovnih strank po vsem svetu - vključno z 69 podjetji iz seznama Fortune 500 in 15 iz seznama Global 100 največjih družb na svetu. Podjetje verjame, da je zunanja podpora tako dosegla prelomnico na trgu.

Konsolidacija na trgu poslovne programske opreme je pred tem omogočala družbama Oracle in SAP diktat na področju vzdrževanja in politike cen, kaže zadnje poročilo neodvisne analitske hiše Constellation Research z naslovom "The Positive Pricing Impact of Third Party Maintenance for Oracle and SAP Customers." 1 Zdaj pa večina kupcev, vključenih v raziskavo, uporablja konkurenčne predloge s strani ponudnikov zunanjega vzdrževanja, s čimer uspešno izboljšujejo svoja pogajalska izhodišča v pogajanjih za letno vzdrževanje z družbama Oracle in SAP, ugotavlja študija hiše Constellation Research.

"Vsak direktor financ, direktor informatike in vodja naročil mora z vso potrebno skrbnostjo raziskati možnosti zunanjega vzdrževanja pred začetkom pogajanj ali načrtovanja strategije za aplikacije. Najmanj, kar bi morale organizacije pridobiti, je konkurenčna ponudba za vzdrževanje s strani zunanjega ponudnika," je dejal glavni analitik in izvršni direktor analitske hiše Constellation Research R "Ray" Wang. "Če ne raziščejo te strateške možnosti, lahko pride do višjih stroškov za manj storitev s strani obstoječi proizvajalcev."

V odziv na povečano zanimanje za zunanje vzdrževanje je podjetje Rimini Street še poenostavilo postopek, skozi katerega lahko stranke podjetij Oracle in SAP pridobijo konkurenčne ponudbe za vzdrževanje. S spletnim formularjem na www.riministreet.com/proposal ali s klicem na podjetje lahko stranke družb Oracle in SAP pridobijo konkurenčno ponudbo v največ dveh delovnih dneh. Tudi če stranka meni, da jim nagrajena podpora podjetja Rimini Street trenutno ne ustreza, lahko še vedno njihovo ponudbo uporabijo kot pogajalsko izhodišče za nižjo ceno in boljše pogoje s strani družb Oracle in SAP. V obeh primerih zmaga stranka.

Wang dodaja: "Glede na rezultate študije in izkušnje analitske hiše Constellation Research nudenju pomoči strankam pri pogajanjih za podporo s strani proizvajalcev programske opreme, verjamemo, da igra zunanje vzdrževanje ključno vlogo pri pridobivanju boljšega izhodišča na področju cen in možnosti v pogajalski strategiji za aplikacije in vzdrževalno pogodbo."

Oracle in SAP znižujeta stroške za vzdrževanje

Študija analitske hiše Constellation Research je na osnovi odgovorov skoraj 200 imetnikov licenc ugotovila, da stranke podjetij Oracle in SAP dobivajo popuste pri stroških za vzdrževanje3. Študija je prav tako pokazala, da stranke, ki uporabijo konkurenčno ponudbo kot pogajalsko izhodišče v pogajanjih za letna vzdrževanja z družbama Oracle in SAP, dobijo v povprečju 13,7-odstotni popust.4 Poleg tega pa je uveljavljena investicijska banka in raziskovalno-svetovalno podjetje Cowen and Company v izsledkih raziskave o podjetju SAP poročalo o znižanih cenah: "Pred kratkim smo se pogovarjali z nekaj velikimi strankami družbe SAP, ki so prejel okoli 50-odstotne popuste na podaljšanje vzdrževalne pogodbe."5

Konkurenčne ponudbe pomagajo strankam izpogajati najboljši dogovor

Konkurenčna ponudba za letno podporo lahko omogoči strankam boljše pogajalsko izhodišče za dogovor z družbama Oracle in SAP. Študija Constellation Research je ugotovila, da več kot 60 odstotkov vprašanih strank verjame, da konkurenčna ponudba izboljša pogajalsko izhodišče z družbama Oracle in SAP.6 Poleg tega je 72 odstotkov podjetij, ki so pridobila in uporabila ponudbo za zunanjo podporo, poročalo o pridobljeni prednosti v pogajanjih z družbo Oracle ali SAP.7

Z Rimini Street stranka zmaga v vsakem primeru

Podpora proizvajalcev in stroški vzdrževanja se povečujejo kljub dejstvu, da se dejanski stroški vzdrževanja določene izdaje programske opreme nižajo skupaj z zrelostjo izdaje.8,9 S preprostim načinom izdaje konkurenčne ponudbe podjetje Rimini Street strankam omogoča, da imajo na voljo različne tipe podpornih programov in lahko izberejo tistega, ki jim najbolj ustreza. Imetniki licenc za programsko opremo Oracle in SAP lahko uporabijo ponudbo podjetja Rimini Street za izpogajanje čim boljših cenovnih in vsebinskih pogojev s strani družb Oracle in SAP. Podjetje namreč verjame, da se bo marsikatera stranka po primerjavi ponudb s strani družb Oracle in SAP ter podjetja Rimini Street odločila za nagrajeni program podjetja Rimini Street. Ta nagrajeni program ponuja 50-odstotni prihranek na letnih stroških, bolj odzivno službo in inovativne možnosti podpore.

"Podjetje Rimini Street verjame, da je konkurenca dobra za vsako panogo, in tako želimo strankam družb Oracle in SAP ponuditi široko paleto storitev. Danes lahko uporabnik zahteva Rimini Street ponudbo za vzdrževanje na naši spletni strani ali preko telefona, in nato uporabi ponudbo, da si izpogaja najboljšo ceno in vsebino podpore s strani družb Oracle in SAP," je povedal Seth Ravin, izvršni direktor družbe Rimini Street. "Stranka lahko primerja ponudbo družb Oracle in SAP z nagrajeno storitvijo podpore Rimini Street in nato zbere pravi program podpore. Stranka tako zmaga, v vsakem primeru."

*Sporočilo urednikom: Študija Constellation Research je na voljo na spletu na spletni strani Rimini Street' ali pa na povezavi: www.riministreet.com/leverage.

O Rimini Street, Inc.

Rimini Street je vodilni ponudnik storitev za zunanjo podporo poslovne programske opreme. Podjetje spreminja koncept storitev poslovne podpore z inovativnim in nagrajenim programom, ki imetnikom licenc Oracle in SAP omogoča prihranek tudi do 90 odstotkov na skupnih stroških podpore v desetih letih in 50 odstotni prihranek na letnih stroških podpore. Stranke lahko ostanejo na trenutni izvedbi programske opreme brez zahtevanih posodobitev ali migracij za vsaj deset let. Na stotine globalnih, Fortune 500, srednje velikih podjetij in javnih ustanov iz skoraj vseh sektorjev je izbralo Rimini Street kot zaupanja vrednega in neodvisnega ponudnik podpore. Za več informacij obiščite www.riministreet.com ali pokličite 888-870-9692 (iz ZDA) ali +1 925-484-9211 (iz drugih držav).


Rimini Street in Rimini Street logotip sta blagovni znamki podjetja Rimini Street, Inc. Vsa druga podjetja in imena izdelkov so lahko blagovne znamke drugih lastnikov. Avtorske pravice © 2013. Vse pravice pridržane.

1 Ray Wang, "The Positive Pricing Impact of Third Party Maintenance for Oracle and SAP Customers" Constellation Research, 18. marec, 2013, stran 9.

2 Ibid, stran 5.

3 Ibid.

4 Ibid.

5 Chris Kanaracus, "Analyst, SAP dispute over reported support discounts reveal murky picture," IDG News Services, 2. november, 2012.

6 Constellation Research, stran 5.

7 Ibid.

8 Ibid, stran 4.

9 Dennis Howlett, "SAP Standard Support price rise: why now?" Irregular Enterprise, 5. februar, 2013.


Kontakti

Rimini Street, Inc.
Alma Park, +1 323-229-7282
apark@riministreet.com