SAOP vrtcem pomaga pri gospodarnejšem poslovanju
V podjetju SAOP na srečanjih s predstavniki slovenskih vrtcev brezplačno svetujejo, kako poenostaviti poslovanje in ustvariti dodatne prihranke s pomočjo programa iCenter, ki ga uporablja večina slovenskih vrtcev. Srečanjem v Kopru in Šempetru pri Gorici bodo sledila še srečanja v Mariboru, Žalcu in Ljubljani.
ŠEMPETER PRI GORICI, 24. maj 2013 - Vrtci so pod vedno večjimi pritiski glede znižanja stroškov, kar od njih zahtevajo tako država, ustanovitelji kot tudi obča javnost. V podjetju SAOP so se odločili, da vrtcem ponudijo posebne brezplačne izobraževalne delavnice, na katerih jim predstavljajo napredne zmožnosti poslovne rešitve iCenter za poenostavitev poslovanja in posledično nižje stroške. Srečanja, ki so jih ob velikem zanimanju vrtcev pripravili za dosedanje in potencialne uporabnike, je SAOP že izvedel v Kopru in v Šempetru pri Gorici. Izvedli bodo vsaj še tri srečanja, in sicer 28. maja v Mariboru, 30. maja v Žalcu, zaključno pa bo v Ljubljani, 14. junija.
SAOP ima med slovenskimi vrtci kar 62-odstotni tržni delež pri računalniških programih za podporo poslovanju. "Ugotavljamo, da se vrtci kljub uporabi naših najbolj sodobnih rešitev in različnih načinov posredovanja znanja, ki jim jih zagotavljamo, še ne zavedajo vseh njihovih koristi," je razložila Sonja Šinigoj, direktorica SAOP. "Prek brezplačnih srečanj jim želimo podati dodatno znanje ter dobre prakse in jim tako omogočiti ustvarjanje čim večjih prihrankov in izboljšav, ki jih lahko dosežejo s svojimi naložbami v SAOP-ove rešitve."
Manj napak pri poročanju na občino
Glavni poudarek srečanj, ki so izobraževalne narave, je predstavitev zmožnosti rešitve iCenter Obračun storitev za vrtce. Ta rešitev prek poenostavitev vrste zamudnih administrativnih opravil v vrtcih ustvarja bistvene časovne in neposredne prihranke, povezane s stroški za izdelavo in pošiljanje papirnih dokumentov. iCenter jim na primer omogoča avtomatizacijo priprave poročil za občino (na osnovi katerih so denimo upravičeni do plačil za opravljene storitve), kar v vrtcih še vedno po večini izvajajo ročno - prek Excela.
"Udeležence srečanj smo pozvali, naj nam pošljejo izpise, ki jih posredujejo občinam, zato da jim lahko na konkretnih primerih svetujemo, kako lahko izdelavo teh izpisov pohitrijo ter hkrati zmanjšajo napake pri njihovi izdelavi," je pojasnil Sandi Boršo, direktor prodaje in marketinga v SAOP.
Pomembna poenostavitev je masovno pošiljanje položnic, kar v iCentru naredijo praktično s pritiskom na en gumb. Za izbrane naslovnike je namreč možno položnice natisniti in poslati po e-pošti ali posredovati v spletno banko, pri čemer se lahko položnice, na primer za več otrok v družini, tudi združi. Ob tem v vrtcih bistveno hitreje izdelajo ustrezno dokumentacijo za sklenitev soglasja za direktno bremenitev SDD SEPA (plačevanje prek trajnika), kar, ob združevanju več položnic na eno, omogoča dodatne poenostavitve in nižje stroške tudi za starše.
V vrtcih prek uporabe SAOP-ovih naprednih orodij, ki omogočajo avtomatizacijo pridobivanja različnih podatkov in generiranje delovnih postopkov, povečajo učinkovitost izterjave ter tako posledično izboljšajo likvidnost ustanove.
"Vrtci" so pomemben vir znanja
Podjetje SAOP na srečanjih izvaja tudi posvetovanja oziroma okrogle mize o izzivih pri poslovanju, na katerih zbira nasvete in predloge glede nadaljnjega razvoja in izboljšav programskih rešitev iCenter za vrtce.
"V SAOP-u se zavedamo, da je tesno sodelovanje z uporabniki pomemben vir znanja, saj nam omogoča, da lažje odkrijemo njihove težave in jim ponudimo ustrezne rešitve," je še povedal Boršo.
-Konec sporočila-
O podjetju SAOP
Podjetje SAOP je bilo ustanovljeno leta 1987 in med prvimi na slovenskem tržišču ponudilo lastno programsko opremo. Kot vodilni za razvoj poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove, zaposlujejo več kot 60 visoko izobraženih strokovnjakov. Njihove rešitve uporablja prek 3.700 strank ter več kot 25.000 uporabnikov. Za inovativnost so prejeli že več nagrad državnega in mednarodnega pomena, njihovo pozitivno naravnanost pa potrjujeta tudi certifikat Družini prijazno podjetje ter osvojena nagrada Zlata nit za najboljšega zaposlovalca.
Dodatne informacije
Novinarsko središče - Logotipi SAOP, fotografije, vsebinski članki...
Peter Krkoč, Vodja marketinga in odnosov z javnostjo
SAOP d.o.o.
Cesta Goriške fronte 46
5290 Šempeter pri Gorici
M: 031 604 851
E: peter.krkoc@saop.si
F: 05 / 393 81 36
S: www.saop.si