O-STA

1. avgusta bo družba Bayer dopolnila 150 let

150 let podjetja Bayer:

Uspeh skozi inovacije in spremembe

· Dr. Marijn Dekkers, direktor Bayerja: "V preteklih 150 letih so Bayerjevi izumi bistveno pripomogli h kakovosti življenja ljudi."
· Ob 150-letnici poteka več kot 20 raznovrstnih aktivnosti po vsem svetu

Ljubljana, 22. julij, 2013 - Čez dober teden, natančneje prvega avgusta, bo mednarodna družba Bayer proslavila 150 let svojega obstoja, kar bodo zaznamovali številni dogodki po vsem svetu. "Bayer se lahko ozira na dolgo in izredno uspešno zgodovino kot inovativno podjetje," je pojasnil dr. Marijn Dekkers, direktor podjetja Bayer. "Kar se je začelo kot majhna, inovativa družba v pokrajini Barmen v Wupperthalu, je danes globalna družba, ki zaposluje več kot 100.000 ljudi. V preteklih 150 letih so Bayerjevi izumi bistveno pripomogli h kakovosti življenja ljudi. Prav ta velika in pomembna tradicija je naša opredelitev tudi v prihodnosti - v celoti v skladu z našim poslanstvom 'Science for A Better Life' - znanost za boljše življenje."

"Bayerjevi izdelki so postali nezamenljivi v naših življenjih," je dejal Dekkers. "Primer tega je analgetik Aspirin™, ki je prišel na trg leta 1899, in je ostal eden od Bayerjevih najpomembnejših izdelkov vse do danes." Skozi desetletja so Bayerjevi znanstveniki razvijali učinkovine za zdravljenje, denimo, nalezljivih, tropskih in srčno-žilnih bolezni. Dandanes so raziskave zdravil v družbi Bayer HealthCare osredotočene predvsem na področja kardiologije, hematologije, onkologije, zdravja žensk in diagnostike.

V središču Bayerjevih raziskav je tudi kmetijstvo. Ko je Bayer leta 1892 začel prodajati antinonin, prvi svetovni sintetični insekticid za zatiranje moljev, je bil to šele začetek velike, uspešne zgodbe. Danes je Bayer CropScience eno od najuspešnejših mednarodnih podjetij na svojem področju. Ta uspeh temelji na inovacijah, ne le kemičnih in bioloških izdelkov za varstvo rastlin, ki omogočajo trajnostne rešitve, temveč tudi na visokokakovostnih semenih. Poleg navedenega je na voljo tudi širok spekter izdelkov in storitev za dom, vrt in gozdarstvo.

Na področju visokotehnoloških materialov so poliuretani za pene, odkriti v 30-ih letih prejšnjega stoletja, in visokokakovostni polikarbonat (Makrolon™), ki je pridobil patentno zaščito 1953, ustvarili temelje za vse širši spekter proizvodov. Danes Bayerjevi visokokakovostni materiali predstavljajo pomemben prispevek k ohranjanju fosilnih virov. Poliuretane, recimo, uporabljamo za izolacijo zgradb in s tem zmanjšujemo količino porabljene energije za ogrevanje in hlajenje. Lahki materiali pripomorejo k nižji težji avtomobilov in tako zmanjšajo njihovo porabo goriv. To je omogočilo odkritje alifatskih poliuretanskih premazov, ki avtomobile ohranjajo dlje kot nekoč. Sodobna sestava premazov lahko prenaša veter in druge vremenske obremenitve ter zagotavljajo sijaj na avtomobilih, ladjah, vlakih in vetrnicah.

V okviru 150. obletnice organiziranih več kot 20 projektov

V sklopu posebne interaktivne razstave, bodo posebej predstavljeni in poudarjeni dosežki družbe Bayer. 21 velikih črk, ki sestavljajo napis "Science For a Better Life" (Znanost za boljše življenje), prikazuje Bayerjevo poslanstvo s konkretnimi primeri in otipljivimi materiali. Vsaka črka Bayerjevega poslanstva pomeni določeno področje Bayerjevega delovanja. Rojstnodnevna razstava bo imela turnejo v 30 mestih po vsem svetu.

Bayerjev križ - znak podjetja, bo viden tudi v zraku. Zrakoplov je okrašen v Bayerjevih korporativnih barvah: modri in zeleni. Potovanje zrakoplova je kombinirano z različnimi dogodki, spremljamo pa ga lahko tudi na spletnih straneh in v družabnih medijih. Zrakoplov je v letošnjem jubilejnem Bayerjevem letu med drugim poletel nad Sydneyem, Johannesburgom, New Yorkom ter Leverkusnom in številnimi drugimi nemškimi kraji; pričakujejo pa ga še v Rimu, Zürichu, Baslu, Parizu, Barceloni, Tokiu, Mexico Cityju in Riu.

Po svetu pa je potovalo tudi Bayerjevo nogometno moštvo Bayer 04. V okviru praznovanja obletnice se je nogometno moštvo Bundeslige udeležilo posebnih tekem na Japonskem in Kitajskem. Ob obletnici je podjetje prvič razstavilo umetniška dela zunaj podjetja. "Od Beckmann do Warhola. Umetnost 20. in 21. stoletja. Bayerjeva zbirka" - je bil naslov razstave, ki je spomladi potekala v Gropius-Bau v Berlinu. Razstavljenih je bilo 240 del, ki jih je podpisalo 95 avtorjev.

Pesem z dobrodelnim prizvokom

Kot del aktivnosti ob 150-letnici, so zaposleni iz 50 držav (tudi iz Slovenije) posneli lastne interpretacije pesmi z naslovom "A Better Life". Pesem je bila tako dobro sprejeta, da se jo bo slišalo tudi zunaj podjetja, seveda v skladu s poslanstvom "Bayer - Science For A Better Life", saj bo celoten dobiček od pesmi namenjen programu Združenih narodov "Globalno zavezništvo za čiste kuhalnike". Pesem je že na voljo na glasbenih platformah iTunes, Amazon in Musicload.

Fundacija Bayer Cares, ki se ukvarja s socialnimi vprašanji, je ob obletnici razširila svoj program prostovoljstva na svetovno raven. S sloganom "Splača se biti vzornik!" je fundacija v okviru 150-letnice podjetja želela finančno podpreti 150 zaposlenih (ali upokojencev), ki delujejo kot družbeno odgovorni prostovoljci. Med nagrajenimi projekti je tudi projekt za spodbujanje prostovoljstva "Pobarvaj me" Tilna Tehovnika, zaposlenega v slovenskem Bayerju.

Bayerjeva zgodovina je zaznamovana z inovacijami, ki bodo v kratkem objavljene v knjigi s 150 zgodbami o Bayerjevih izumih in ljudeh, ki so omogočili takšne inovacije. Posneli so tudi film, v katerem astronavt Buzz Aldrin pripoveduje, kako je Aspirin™ postal prvo zdravilo na Luni.

Posebna spletna stran ob 150-letnici Bayerja www.150.bayer.com nudi informacije o vseh naštetih in dodatnih jubilejnih aktivnostih podjetja.

Spletna stran z novinarskimi gradivi: http://www.press.bayer.com/150

Bayer: Science For A Better Life

Bayer je globalna družba s ključnimi kompetencami na področju varovanja zdravja, prehrane in visokotehnoloških materialov. Kot inovativna družba določa trende na raziskovalno intenzivnih področjih. Izdelki in storitve družbe so namenjeni izboljševanju zdravstvenega stanja in kakovosti življenja ljudi. Hkrati želi skupina ustvariti vrednost z inovacijami, rastjo in visoko donosnostjo. Bayer je zavezan načelom trajnostnega razvoja in deluje kot družbeno in etično odgovoren korporativni državljan. V poslovnem letu 2012 je skupina zaposlovala 110 500 ljudi in ustvarila prodajo v višini 39,8 milijarde evrov. Naložbe v osnovna sredstva so znašale 2,0 milijardi evrov, stroški raziskav in razvoja pa 3,0 milijarde evrov. Za več informacij obiščite www.bayer.com.

###

Kontakt za medije:
Katja Kresse, 01 581 44 64
E-pošta: katja.kresse@bayer.com


Posebna spletna stran ob 150-letnici Bayerja www.150.bayer.com nudi informacije o vseh naštetih in dodatnih jubilejnih aktivnostih podjetja.

Spletna stran z novinarskimi gradivi: http://www.press.bayer.com/150

Dodatne informacije o Bayerjevih aktivnostih so na spletni strani www.bayer.com/150.

Televizijski uredniki lahko brezplačno naložijo kratek film o Bayerju na www.tv-footage.bayer.com.