O-STA

XLAB v partnerstvu z Lionbridge pričel nuditi program za pogovor s spletnimi obiskovalci z avtomatskim prevajalnikom v več kot 30 jezikov

Podjetje XLAB je v svojo aplikacijo za pogovor s spletnimi obiskovalci v sodelovanju z ameriškim podjetjem Lionbridge vgradilo njihovo rešitev za avtomatsko prevajanje besedilnega klepeta GeoFluent. Kombinirana rešitev znižuje podporne stroške, izboljša uporabniško izkušnjo in omogoča enostavno komunikacijo s strankami iz drugih držav.

Ljubljana, 23. julij 2013. XLAB, razvijalec in ponudnik oblačnih rešitev za nadzor oddaljenega namizja in podporo strankam na daljavo, je danes oznanil partnerstvo z vodilnim ameriškim podjetjem za prevajalske rešitve Lionbridge Technologies, Inc. (NASDAQ: LIOX). Na trgu bosta skupaj nastopila s programsko rešitvijo za podporo in komunikacijo s strankami preko spleta z vgrajenim samodejnim prevajalnikom. Rešitev za pogovor s spletnimi obiskovalci ISL Pronto v kombinaciji z Lionbridge-ovim programom GeoFluent pomaga podjetjem komunicirati s svojimi mednarodnimi strankami tekoče in bolj sproščeno, saj lahko stranke in operaterji izmenjujejo besedilna sporočila v svojem jeziku, ki jih GeoFluent samodejno prevede. Kakovostni prevodi so na voljo v več kot 30 jezikov, vklopijo pa se kar znotraj obstoječe aplikacije za spletni pogovor ISL Pronto.

ISL Pronto je programska rešitev za spletni pogovor v živo, ki vašim spletnim obiskovalcem omogoča, da na enostaven način vzpostavijo stik z vašo podporno in prodajno službo ter hitro in neposredno prejmejo odgovore na svoja vprašanja. Potrebno je le pritisniti na gumb "Pomoč v živo". Poleg osnovnega besedilnega klepeta, bogata funkcionalnost, kot so npr. informacije o stranki, prenos datotek, vgrajen telefonski klic in videokonferenca, pozitivno vpliva na spletno prodajo in zadovoljstvo strank. Za razliko od sorodnih programov je ISL Pronto na voljo v 32-ih jezikih, od tega večinoma evropskih, pa tudi v arabščini, japonščini in kitajščini.

Čeprav rešitev ISL Pronto mednarodna podjetja uspešno uporabljajo, so glavni problemi pri podpori v živo jezikovne prepreke. "Ker se jezikovne težave pri komunikaciji med operaterji in strankami pojavljajo v presenetljivo visokem deležu pogovorov," je razložil direktor in soustanovitelj podjetja XLAB Jure Pompe, "smo se odločili rešitev ISL Pronto izboljšati s samodejnim prevajalnikom besedilnega pogovora. Takšna rešitev bi mednarodnim podjetjem tudi omogočala, da bi svojim strankam nudila takojšnjo podporo preko spleta brez dodatnega zaposlovanja ljudi s posebnimi jezikovnimi znanji. Odločili smo se za rešitev GeoFluent ameriškega podjetja Lionbridge zaradi visoke kakovosti prevodov."

GeoFluent je prilagodljiva rešitev za samodejno prevajanje, ki se jo lahko doda v aplikacije za podporo strankam preko spleta. Za razliko od drugih prevajalskih rešitev se GeoFluent ponaša z izjemno tehnologijo, ki je v postopku patentiranja in ki nudi takojšnje razumljive prevode tudi v situacijah, kjer ostalim samodejnim pristopom spodleti, tradicionalni prevajalski pristopi pa se ne izkažejo za smotrne. Z uporabo rešitve GeoFluent lahko podporne organizacije hitro razširijo svoje mednarodno delovanje ob nižjih stroških podpore.

"Veseli nas, da se je tudi skupina rešitev ISL Online pridružila vedno večjemu seznamu ponudnikov aplikacij za spletni pogovor v živo, ki ga podpira GeoFluent," je komentiral Joe Fiorentino, podpredsenik in generalni direktor oddelka za programsko opremo Lionbridge. "ISL Online in Lionbridge delita osnovne vrednote. Oboji smo predani razvoju inovativnih rešitev, ki strankam pomagajo do uspeha in jim prinašajo koristi vsakodnevno."

Eden izmed prvih uporabnikov integrirane rešitve ISL Pronto - GeoFluent, Europ Assistance Spain, ki je del svetovne skupine Europ Assistance, najstarejše in najbolj izkušene svetovne mreže za podporo pri potovanju, z veseljem pozdravlja novo funkcionalnost. "Integracija ISL Pronta z avtomatskim prevajalnikom GeoFluent se je na tehnični ravni izkazala kot zelo uspešna. Naš klicni center lahko sedaj nudi podporo vsem strankam ne glede na jezik, pri tem pa čakalnih vrst praktično ne poznamo več," je izjavil IT vodja podjetja Europ Assistance Spain Santiago Pérez. "ISL Pronto s pridom uporabljamo že štiri leta, zato cenimo vse napore in veliko predanost, ki sta ju ISL Online in Lionbridge pokazala pri nedavnih izboljšavah in novih funkcijah programa za spletni pogovor v živo."

Integrirana rešitev ISL Pronto - GeoFluent se trži kot samostojna rešitev z namestitvijo na lastni strežnik. Več informacij o integraciji je na voljo na www.islonline.com/technology/integrations/geofluent.htm.

Predvajaj video: http://youtu.be/8RqlBwFyRzE


Več o XLAB in ISL Online

Podjetje XLAB nudi poslovni paket rešitev za dostop do računalnika na daljavo, klepet z obiskovalci spletnih strani in spletno sestankovanje ISL Online. Rešitve ISL Online temeljijo na oblačni arhitekturi in delujejo na vseh večjih operacijskih sistemih (Windows, Mac, Linux, iOS, Android in Windows Phone). Z njihovo pomočjo se tako hitro, enostavno in varno prek spleta povezuje nešteto računalnikov in mobilnih naprav z vsega sveta, ki na leto opravijo kar 6 milijonov sej. V začetku leta 2013 so rešitve ISL Online štele več kot 150.000 poslovnih uporabnikov, med njimi tudi Konica Minolta, Canon, Mitsubishi Electric, Coca Cola, E-uprava RS in Telekom Slovenije.


###

KONTAKT: Jerneja Fidler Pompe
ISL Online
01 2447760