O-STA

WLW intenzivno razvija "deep integration" - sodelavo WLW z internetnimi iskalniki za hitrejšo pot do pravega rezultata - primer razvijanja interneta v poslovne namene na področju B2B

WLW je z integracijo svojih spletnih vsebin pričela že pred dvema letoma z imenikom AltaVista. Prvi rezultati so bili uspešni in koristni za oba sodelujoča partnerja. T.i. "deep integration" je medsebojna integracija posameznih spletnih vsebin, v primeru WLW za obsežno nomenklaturo proizvodov. Postopno se je integracija širila na ostale imenike in danes obsega AltaVista (D, CH, A, NL), Yahoo de, Google de, Espotting, Fireball, Lycos , Web de Austronaut, Avstrija www Qualigo�.... V letošnjem letu se je pridružil tudi najdinamičnejši iskalnik GOOGL - v nemškem jeziku na naslovu www.google.de. Pripravljajo pa se tudi ostali jeziki platforme WLW.

Kakšno korist imajo oglaševalci v platformi WLW?. Prva je, da se število uporabnikov WLW in s tem tudi obiskanost podjetij, ki oglašujejo v WLW, bistveno poveča. To dokazujejo številke o uporabnikih - v letu 2001 je imela WLW po standardu IVW več kot 10 milijonov uporabnikov, v letošnjem letu jih je že dobrih 12 milijonov. Pomembnejša pa je zvestoba uporabnikov - kljub povečanemu številu uporabnikov je razmerje med direktnim dostopom do WLW/dostopi preko iskalnikov s povezavami - ostalo nespremenjeno - 32% uporabnikov pride na WLW platformo preko iskalnikov, 68% pa neposredno.