O-STA

XXL Konferenca znanja in dobrih praks

SAOP je na svoji osrednji letni XXL Konferenci na Ptuju zbral 232 računovodij, finančnikov in menedžerjev. Na konferenci so zaključili dobrodelno akcijo zbiranja sredstev za center CIRIUS.

PTUJ, ŠEMPETER PRI GORICI, 27. november 2013 - Poslovne informacijske rešitve gredo z roko v roki z znanjem in izkušnjami na področju organizacije poslovanja, ureditve poslovnih procesov in delovnih postopkov ter zakonodaje. Podjetje SAOP je na svojem tradicionalnem strokovnem srečanju XXL Konferenci, ki prerašča v enega osrednjih dogodkov s področja vodenja in uporabe informacijskih rešitev, ponudil aktualne vsebine, ki podjetjem in ustanovam javnega sektorja pomagajo pri uspešnem poslovanju. Udeleženci dogodka, katerega osnovni namen je izmenjava dobrih praks, so na primer spoznali zadnje zakonske novosti v luči dilem, s katerimi se organizacije vsakodnevno srečujejo pri tekočem delu, različne vidike vodenja osnovnih sredstev, učinkovite pristope pri delu z neplačniki ter nove rešitve za brezpapirno poslovanje. Celotno srečanje je imelo tudi družbeno odgovorno noto, saj je podjetje sredstva od kotizacij namenilo vipavskemu centru CIRIUS.

"XXL Konferenca s svojimi strokovnimi vsebinami že dolgo ni več namenjena samo uporabnikom SAOP-ovih poslovnih računalniških programov. Organizacije jo vse bolj prepoznavajo kot priložnost, da dobijo rešitve za različne probleme, od upravljanja poslovanja, dela z zaposlenimi in poslovnimi partnerji do uresničevanja zakonskih obveznosti. Seveda našim uporabnikom pomaga, da iz svojih naložb ustvarijo kar največjo vrednost in da spoznajo novosti v ponudi, letos na primer predvsem na področju brezpapirnega poslovanja," je povedala Sonja Šinigoj, direktorica SAOP.

XXL Konferenca podjetju SAOP predstavlja enega pomembnih virov za izboljšave in inovacije. "Vse ideje ali problemi, s katerimi se srečujejo naši uporabniki, pomenijo priložnost za izboljšavo. Zato veliko energije vlagamo v oblikovanje ustvarjalnega okolja, prek katerega uporabnikom vračamo kakovostne rešitve, ki jim pomagajo pri učinkovitejšem poslovanju," je pojasnila Sonja Šinigoj.

V podjetju želijo z XXL Konferenco narediti odmik od podobnih dogodkov. Zato razmeroma zahtevne strokovne vsebine skozi oba konferenčna dneva popestrijo tudi z družabnimi dejavnostmi. Letos so obravnavali praktične probleme podjetij in javnih ustanov na področju DDV, Zakona o delovnih razmerjih, novele Zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju, poročanja na obrazcih REK in DDPO ter dohodnine. Predstavljen je bil tudi inšpekcijski vidik ZDR-1, potek inšpekcijskega nadzora, kršitve in sankcije. Ena od pomembnejših tem je bila še vodenje osnovnih sredstev glede na davčne in računovodske zahteve, ter prehod na enotni plačilni nalog SEPA. Predstavljeni so bili tudi novi trendi pri obračunu storitev v šolah in vrtcih. Udeleženci iz gospodarstva in javnega sektorja so poleg tega spoznali rešitve za delo z neplačniki, kjer so v več disciplinarnem predavanju obravnavali pravni, tehnični in psihološki vidik izterjave.

Med glavnimi letošnjimi produktnimi novostmi SAOP-a so bili predstavljeni e-računi, elektronsko potrjevanje računov ter celovit dokumentni sistem eRegistrator. Slednji uporabnikom poslovnih rešitev iCenter omogoča, da uvedejo pravno-veljavno brezpapirno poslovanje, s čimer izboljšajo upravljanje s poslovnimi informacijami, znižajo stroške in povečajo produktivnost.

XXL Konferenca je zaključila SAOP-ovo dobrodelno akcijo, ki se je začela z zbiranjem drobnih šolskih pripomočkov za gojence centra CIRIUS na SAOP-ovem srečanju z otroki zaposlenih. "Poleg donacij in zbiranja sredstev s strani družin zaposlenih v podjetju SAOP, smo centru CIRIUS namenili tudi sredstva, zbrana s kotizacijami za konferenco," je povedala Sonja Šinigoj, ki je z uspehom akcije izredno zadovoljna. Gre namreč za podporo ustanovi, ki se ukvarja z izobraževanjem ter usposabljanjem oseb, ki izkazujejo več primanjkljajev na različnih področjih. V centru deluje tudi predšolski program za otroke z izrazitimi razvojnimi primanjkljaji, ki je trenutno edini delujoči razvojni vrtec v severno-primorski regiji. Poleg šolskih programov v ustanovi deluje celostna terapevtska dejavnost, ki je usmerjena v rehabilitacijo, povrnitev ter ohranitev gibalnih in drugih potencialov otrok in odraslih oseb.

Fotografija

Udeleženci SAOP-ove XXL-konferenca 2013.

O podjetju SAOP
Podjetje SAOP je bilo ustanovljeno leta 1987 in med prvimi na slovenskem tržišču ponudilo lastno programsko opremo. Kot vodilni za razvoj poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove, zaposlujejo več kot 60 visoko izobraženih strokovnjakov. Njihove rešitve uporablja prek 3.700 strank ter več kot 25.000 uporabnikov. Za inovativnost so prejeli že več nagrad državnega in mednarodnega pomena, njihovo pozitivno naravnanost pa potrjujeta tudi certifikat Družini prijazno podjetje ter osvojena nagrada Zlata nit za najboljšega zaposlovalca.

Dodatne informacije

Novinarsko središče - Logotipi SAOP, fotografije, vsebinski članki...

Peter Krkoč, Vodja marketinga in odnosov z javnostjo

SAOP d.o.o.
Cesta Goriške fronte 46
5290 Šempeter pri Gorici

M: 031 604 851
E: peter.krkoc@saop.si
F: 05 / 393 81 36
S: www.saop.si