O-STA

SAOP izvaža znanje in dobre prakse

Srbska in hrvaška podjetja prek SAOP-a spoznavajo zakonske novosti ter njihovo izvajanje v praksi.

BEOGRAD, ZAGREB, ŠEMPETER PRI GORICI, 6. januar 2014 - Podjetje SAOP preko svojih hčerinskih družb v Srbiji in na Hrvaškem prireja serijo izobraževalnih seminarjev, s katerimi poslovno javnost obvešča o spremembah v zakonodaji in prednostih elektronskega poslovanja. Udeleženci seminarjev hkrati spoznavajo SAOP-ove najboljše poslovne prakse ter izvedbo zakonskih novosti v poslovnih programih iCenter in miniMAX.

Seminarji potekajo po vseh večjih mestih v Srbiji, in sicer v Beogradu, Novem Sadu in Kragujevcu, Čačku, Kraljevu, Novem Pazarju, Zrenjaninu, Subotici, na Hrvaškem pa so jih izvedli najprej v Splitu, nato jih bodo v decembru ter januarju izvedli še v Zagrebu, Čakovcu in Puli ter drugih mestih.

Tujih ponudnikov izobraževanj v Srbiji in na Hrvaškem praktično ni

SAOP je podobno kot v Sloveniji tudi na srbskem in hrvaškem tržišču med tistimi ponudniki poslovne programske opreme, ki pravočasno zagotovijo zakonske spremembe v svojih poslovnih programih.

"SAOP-ova konkurenčna prednost na regijskih trgih je, da poleg poslovnih programskih rešitev ponuja tudi vsebino. Uporabniki to še posebej cenijo, saj se zavedajo, da jim z dobrimi praksami omogočamo doseganje maksimalne vrednosti njihovih naložb v naše poslovne programe," je povedal Sandi Boršo, direktor srbskega SAOP d. o. o.

Podjetje SAOP je na teh trgih praktično edini tuji ponudnik, ki izvaja izobraževanja s kakovostnimi in aktualnimi poslovnimi vsebinami. "S tem, ko lokalnim podjetjem predstavljamo kredibilen vir znanja o njihovi davčni in gospodarski zakonodaji ter jim hkrati zagotavljamo vse koristi e-poslovanja, smo dejansko korak naprej, kar potrjuje tudi številčna udeležba v obeh državah," je še poudaril Boršo. V Srbiji in na Hrvaškem se je zadnjega izobraževalnega ciklusa udeležilo že prek 500 podjetij.

SAOP je v svojih srbskih različicah iCentra in miniMAXa uporabnikom že zagotovil podporo za zadnje zakonske spremembe, kot so elektronska oddaja obračuna plač, ki je stopila v veljavo s 1. 1. 2014. V podjetju so svojim uporabnikom omogočili tudi elektronsko oddajo davka na dodano vrednost, ki bo v Srbiji uzakonjena s 1. 7. 2014.

Na Hrvaškem so s 1. 1. 2014 pričeli uporabljati nov enotni obrazec JOPPD za prijavo vseh prejemkov, od katerih se obračunava davek na dohodek - plače, pokojnine, prejemki v naravi, lastniške pravice, kapitalski donosi, zavarovanja ter druge oblike osebnih prejemkov.

Udeležencem je bila predstavljena izdelava poročila na JOPPD obrazcu tako v iCentru kot tudi miniMAXu, kar vključuje obdelavo in sledenje podatkom o plačah, potnih nalogih, dohodkih v naravi in drugih dohodkih.

-Konec sporočila-

Fotografije in video

O podjetju SAOP

Podjetje SAOP je bilo ustanovljeno leta 1987 in med prvimi na slovenskem tržišču ponudilo lastno programsko opremo. Kot vodilni za razvoj poslovnih programskih rešitev in storitev za računovodske servise, podjetja ter javne ustanove, zaposlujejo več kot 60 visoko izobraženih strokovnjakov. Njihove rešitve uporablja prek 3.700 strank ter več kot 25.000 uporabnikov. Za inovativnost so prejeli že več nagrad državnega in mednarodnega pomena, njihovo pozitivno naravnanost pa potrjujeta tudi certifikat Družini prijazno podjetje ter osvojena nagrada Zlata nit za najboljšega zaposlovalca.

Dodatne informacije

Novinarsko središče - Logotipi SAOP, fotografije, vsebinski članki...

Peter Krkoč, Vodja marketinga in odnosov z javnostjo

SAOP d.o.o.
Cesta Goriške fronte 46
5290 Šempeter pri Gorici

M: 031 604 851
E: peter.krkoc@saop.si
F: 05 / 393 81 36
S: www.saop.si