O-STA

Digital Data Communications nad pričakovanji in v novih poslovnih prostorih

Slovenska podružnica korporacije Digital Data Communications nadaljuje s tradicijo letnega izpolnjevanja poslovnih načrtov na osnovi strogih meril, ki jim jih zastavlja vse bolj konkurenčno okolje informacijskih tehnologij. Tako so med drugim v prvi polovici leta bistveno presegli planirano realizacijo tako na domačem kot tudi na tujih trgih, saj so v primerjavi z istim obdobjem lani zabeležili kar 70,61% povečanje skupne prodaje (73,6 mio SIT). Korporacija Digital Data Communications je v zadnjih letih agresivno uveljavljala lastne blagovne znamke LevelOne, Equip in LanPro, s katerimi je dosegala zelo dobre prodajne rezultate. V prvem polletju letošnjega leta je tako predstavljala prodaja aktivne mrežne opreme znamke LevelOne kar 65% skupne prodaje, priključni in inštalacijski kabli, periferija ter KVM preklopniki znamke Equip so zabeležili 24% delež prodaje, znamka LanPro, pod katero se skrivajo komunikacijske omare in potrebna oprema, pa je predstavljala 11% celotne prodaje. Ob tem velja omeniti, da se blagovna znamka LanPro pri nas šele uveljavlja, saj je na tržišču prisotna zelo kratek čas. Digital Data Communications uspehe pripisuje predvsem optimizirani nabavi, kvaliteti in prepoznavnosti produktov, cenovni politiki in nenazadnje vse večji prisotnosti na trgih bivše Jugoslavije, kjer sta poleg Hrvaške tržno zanimivi še tržišči ZRJ in Makedonije. Podjetje Digital Data Communications se je preselilo v nove poslovne prostore, kjer bodo svojo dejavnost še razširili in tako zagotovo poskrbeli za doseganje visokih ciljev tudi v prihodnosti.

Več informacij o podjetju Digital Data Communications d.o.o. in zastopanju blagovnih znamk lahko dobite na njihovi spletni strani www.digital-data.si